nou, wat is media mrkt een
minder plezierige winkel.
ik had mijn vader vandaag zover gekregen om even mee naar media markt te gaan, en daar dus de z-5500 van 300 euro, met 19% korting, dus ongeveer 250 euro te halen.
mooie actie vind ik.
Mijn vader had nog een keer gebeld van te voren, daarvoor ook al gebeld, maar na een half uur nog steeds niemand aan de lijn. de 2e keer wel, hij vroeg: hoeveel kost de z-5500 bij jullie, want op die site van media markt staat niks. ze zeiden 299 euro, toen vroeg ie: gaat daar de 19% korting nog vanaf: ze zeide: ja! nou, ook nog maar even gevraagd of hij op voorraad was: ja meneer, dat kunnen wij niet zeggen...
wellicht omdat het druk was...
toch maar op de gok naar eindhoven gegaan.
na best veel stilstaan met de auto, toch aangekomen in eindhoven, en we lopen meteen de media markt in, ook meteen hup de roltrap op naar de eerste verdieping voor de z-5500!
er stond weer een werkend exemplaar, dus misschien....
een eindje verderop stond een hele pallet vol met z-5500's, ik was heel erg blij!
dus wij zeulen een doos (toch best zwaar

) mee naar beneden, en gaan naar de kassa.
de doos wordt gescand, en wat voor prijs geeft de kassa aan: juist 299 euro, en geen 250!
Gezegd dat de korting er nog vanaf moest, de cassiere wist van niks, dus even
de manager erbij geroepen.
Die zegt: Nee, de 19% geldt niet, want dit is een computeraccessoire, en die doen niet mee! (Ik vind de z-5500 geen computeraccessoire, maar ..
We hebben gezegd dat we nog hadden gebeld en dat er korting op zat
*knip*
Nou, dus om een heel verhaal kort te maken:
*knip*
maar goed, ik heb nu helaas dus nog geen z-5500
In de pricewatch is hij 279 euro bij 4 launch (ook in eindhoven), 30 euro duurder dan bij media markt dus, maar ja...
ik ga hem daar toch wel bestellen,
*knip*
Dat je niet tevreden bent over de Media Markt is tot daar aan toe, maar dit is gewoon ranten en niet geaccepteerd op GoT. Althans niet op deze manier, het kan wel wat subtieler en zakelijker...
edit:
Groningen is wel erg ver
en het is en blijft media markt,
*knip*
[
Voor 23% gewijzigd door
FeaR op 29-01-2010 18:55
. Reden: Rant ]