Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Darkwand3r3r schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:00:
Ik dacht dat hij pas morgen kwam. Die van mij wel in ieder geval :[
Hij was gister al te koop bij de Free Record Shop bij mij in de plaats. Ze zeiden dat ze hem eigenlijk pas vandaag mochten verkopen. Als ik nu kijk op de website van de FRS dan staat de release op morgen inderdaad.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net gekocht en geinstalleerd, maar heb het probleem dat ik het menu niet kan zien. Verder als ik dan met geluk:P het spel start is het een wirwar van huizen die door elkaar heen lopen en missen de personen dus geen @#%@#$ aan.

Ik heb ff via google gekeken of dit probleem vaker voorkomt en dat is het geval maar er is geen goede oplossing voor.

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:10:
Ik heb het spel net gekocht en geinstalleerd, maar heb het probleem dat ik het menu niet kan zien. Verder als ik dan met geluk:P het spel start is het een wirwar van huizen die door elkaar heen lopen en missen de personen dus geen @#%@#$ aan.

Ik heb ff via google gekeken of dit probleem vaker voorkomt en dat is het geval maar er is geen goede oplossing voor.

Meer mensen dit probleem?
Ik had wel dat alle personen in het spel enorm flikkerden. Na het updaten van de grafische kaart driver was het opgelost. Doch vind ik de graphics minder dan vorige delen.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
DPhoenix schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:46:
[...]

Ik had wel dat alle personen in het spel enorm flikkerden. Na het updaten van de grafische kaart driver was het opgelost. Doch vind ik de graphics minder dan vorige delen.
Op de xbox gaat dit zeker niet op! Lijkt me ook een beetje apart, Double agent is van een jaar of 2 geleden? Die zou dan betere graphics hebben dan Conviction?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Uitgespeeld op realistic maar geen achievement!! Damn.

Iemand een idee of ik alles opnieuw moet spelen of enkel de laaste missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Dieter schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:27:

Ik las dat je de laatste of laatste twee zou moeten doen. Vraag me niet waar ik dat gezien heb want dat weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
KingKoning schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:59:
[...]

Op de xbox gaat dit zeker niet op! Lijkt me ook een beetje apart, Double agent is van een jaar of 2 geleden? Die zou dan betere graphics hebben dan Conviction?
Ik begrijp je reactie. Ook ik vind het vreemd. Wellicht dat het aan mijn systeem ligt? Intel Core Duo 2.4 GHz met NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 MB kaart met nieuwste driver. Details op High.

Verder vind ik de gameplay ook wat makkelijk. Met één klik van cover naar cover en vijanden marken om ze vervolgens ook met één klik neer te schieten. Beetje jammer. Misschien dat dit in Realistic-mode niet is? Ik speel op Normal.

[ Voor 20% gewijzigd door DPhoenix op 01-05-2010 11:35 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Kaasje123 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:46:
[...]

Ik las dat je de laatste of laatste twee zou moeten doen. Vraag me niet waar ik dat gezien heb want dat weet ik niet meer.
k*t. Las dit ook net op gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:37

Niellie41

[object Object]

Dat heb ik ook al gedaan. Maar nog steeds geen *ploink* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
DPhoenix schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:25:
[...]

Ik begrijp je reactie. Ook ik vind het vreemd. Wellicht dat het aan mijn systeem ligt? Intel Core Duo 2.4 GHz met ATI Radeon 8800 GTS 512 MB kaart met nieuwste driver. Details op High.

Verder vind ik de gameplay ook wat makkelijk. Met één klik van cover naar cover en vijanden marken om ze vervolgens ook met één klik neer te schieten. Beetje jammer. Misschien dat dit in Realistic-mode niet is? Ik speel op Normal.
Dit zit ook in Realistic. Wel is het zo dat als je in Realistic gedetect ben dat ze wel met hordes op je af komen. Ik heb daar af en toe wel moeite mee gehad, ok bijvoorbeeld in 'hunter' mode. 10 man. kill je er 9 de laatste spot je, komen er weer 10 bij :'(
Dieter schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:27:

Bij mij unlockede die SP achievement wel gewoon. Ik kreeg er 3 volgens mij. Heb je ze allemaal niet gehad? of allen die van realist

spoiler:
1 voor realistic. 1 voor de laatse missie en 1 voor de keus reed te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
spoiler: SCC
krijg je ook achievement als je Reed killed, ik killde hem niet, Grim deed het voor me, maar kreeg wel een achievement. Moet ik dan nog een keer het level spelen en hem alsnog killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
The Great HooD schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:37:
spoiler: SCC
krijg je ook achievement als je Reed killed, ik killde hem niet, Grim deed het voor me, maar kreeg wel een achievement. Moet ik dan nog een keer het level spelen en hem alsnog killen?
spoiler:
ik heb hem wel zelf gekilled en ik kreeg een achievement. Dus het lijkt me inderdaad dat er 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
KingKoning schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:59:
[...]

spoiler:
ik heb hem wel zelf gekilled en ik kreeg een achievement. Dus het lijkt me inderdaad dat er 2 zijn.
spoiler:
Klopt, is dus afhankelijk van je keuze. Als je het laatste level dus 2x doet heb je 2 achievements neem ik aan. Jammer dat er niet meer van die keuzes is het spel zitten, vond ik juist bij Double Agent wel echt mooi dat je het verhaal kon beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

De DRM van Ubisoft faalt weer eens... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Pff het spel valt flink tegen. Het is gewoon een actiegame geworden met toevallig wat plekken waar je in de schaduw kan zitten. Geen scores meer voor het niet killen van enemies. Geen stealth bonus etc etc.

Neemt niet weg dat het lekker weg speelt, maar het is gewoon geen splinter cell meer. Wat vrij jammer is want de vorige games waren echt super.

Best lomp dat ze in de making off video vertellen dat ze alle voorgaande games hebben gespeelt, nou daar lijkt het niet echt meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Iemand nog problemen met de multiplayer?
Kan geen spel joinen of een vriend kan ik ook niet invite

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Heb SCC vandaag gekocht, en net geïnstalleerd. Wil ik hem spelen, krijg ik een leuke melding dat d3dx10_41.dll niet kan worden gevonden, en dat de game dus niet werkt. 'Probeer opnieuw te installeren.'
Kut-Ubisoft/DRM. :(

Hopelijk werkt de re-install wel. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding vond ik stom:
plaatsgebonden reclame.
Liep ik rond op Malta (net begonnen) zie ik reclame in het Nederlands voor Iron Man 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
.

[ Voor 117% gewijzigd door JanW op 03-05-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

JanW schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:46:
Je zou verwachten dat ze wel geleerd hadden van de grote faalactie bij AC II, maar nee, niet dus :N
Alle Ubisoft titels op de PC maken gebruik van het Online Services Platform until Ubisoft mentions otherwise (via een persbericht o.z.d.)
Ghost Dog schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 00:56:
Heb SCC vandaag gekocht, en net geïnstalleerd. Wil ik hem spelen, krijg ik een leuke melding dat d3dx10_41.dll niet kan worden gevonden, en dat de game dus niet werkt. 'Probeer opnieuw te installeren.'
Kut-Ubisoft/DRM. :(
Dat ligt niet aan Ubisoft en heeft al helemaal niets met DRM te maken, maar aan het feit dat de laatste DirectX distributable niet is geïnstalleerd.

[ Voor 40% gewijzigd door mindcrash op 30-04-2010 11:57 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:57
mindcrash schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:55:
[...]

Alle Ubisoft titels op de PC maken gebruik van het Online Services Platform until Ubisoft mentions otherwise (via een persbericht o.z.d.)
Ik weet, maar daarin valt vast iets aan te passen, zeker als het via Steam gekocht hebt, kom op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Net de campaign uitgespeeld. Was wel aardig maar niet spectaculair. Had er toch meer van verwacht denk ik. Er zaten wel enkele toffe set pieces in en ik vond het echt cool om DJ Shadow's Building Steam with a Grain of Salt ineens te horen :D

Nu verder met de co-op campaign, ik geloof dat die net zo lang duurt als de SP campaign?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

mindcrash schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:55:
[...]

Dat ligt niet aan Ubisoft en heeft al helemaal niets met DRM te maken, maar aan het feit dat de laatste DirectX distributable niet is geïnstalleerd.
Dat was 'ie dus wel.
Maar ik heb het ondertussen al gefixt. :)
Ik had AC2 met crack er nog op staan, en ja, dan werkt SCC ook niet. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verschrikkelijke schijtport. Als eerste had ik al een renderingbug dat de menus e.d. niet goed zichtbaar waren. Bleek dat dit te maken had met CATALYST A.I.. Daarnaast is de game bij mij al een aantal keer gecrasht, verschirkkelijk irritant. En dan heb ik het nog niet eens over de slechte performance. Ik heb een q8300 en 4870 en de game loopt gewoon slecht op 1680 x 1050. Moet haast alles op laag zetten in bepaalde stukken om het een beetje speelbaar te houden. Ik ben trouwens niet de enigste met dit probleem, de officiele forums staan vol met klachten, crashes en grafische bugs, al heeft niet iedereen last. De problemen lijken zich vooral voor de doen bij ATI-gebruikers. Catalyst 10.4 moet het 1 en ander fixen maar ik kan het nog niet bepaald merken. Echt heel jammer, had me echt op dit spel verheugt. Denk dat UBI beter nog een maand had kunnen wachten met het uitbrengen van de pcversie. JAMMEr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:39:
Wat een verschrikkelijke schijtport. Als eerste had ik al een renderingbug dat de menus e.d. niet goed zichtbaar waren. Bleek dat dit te maken had met CATALYST A.I.. Daarnaast is de game bij mij al een aantal keer gecrasht, verschirkkelijk irritant. En dan heb ik het nog niet eens over de slechte performance. Ik heb een q8300 en 4870 en de game loopt gewoon slecht op 1680 x 1050. Moet haast alles op laag zetten in bepaalde stukken om het een beetje speelbaar te houden. Ik ben trouwens niet de enigste met dit probleem, de officiele forums staan vol met klachten, crashes en grafische bugs, al heeft niet iedereen last. De problemen lijken zich vooral voor de doen bij ATI-gebruikers. Catalyst 10.4 moet het 1 en ander fixen maar ik kan het nog niet bepaald merken. Echt heel jammer, had me echt op dit spel verheugt. Denk dat UBI beter nog een maand had kunnen wachten met het uitbrengen van de pcversie. JAMMEr
Probeer dan eens de Catalyst 10.4a. ;)
Die heeft bij mij ook diverse problemen opgelost (spontane crashes van het spel, slechte performance).
The ATI Catalyst 10.4a Preview provides resolution for the following issue:

■Battlefield: Bad Company 2 - Long load times for new maps when using a Windows® 7 / Windows Vista® based system with an:
◦ATI Radeon™ HD 5xxx series graphics card
◦ATI Radeon HD 4xxx series graphics card
◦ATI Radeon HD 3xxx series graphics card
◦ATI Radeon HD 2xxx series graphics card
■Splinter Cell Conviction - Resolves stability issues in the game when using a Windows 7 / Windows Vista / Windows XP based system with an:
◦ATI Radeon HD 3xxx Series of products
■Splinter Cell Conviction - Resolves performance stuttering issues when using a Windows 7 / Windows Vista / Windows XP based system with an:
◦ATI Radeon HD 2xxx Series of products
◦ATI Radeon HD 3xxx Series of products
◦ATI Radeon HD 4xxx Series of products
◦ATI Radeon HD 5xxx Series of products

[ Voor 27% gewijzigd door FlipFluitketel op 01-05-2010 09:33 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Ghost Dog schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 22:38:
[...]

Dat was 'ie dus wel.
Maar ik heb het ondertussen al gefixt. :)
Ik had AC2 met crack er nog op staan, en ja, dan werkt SCC ook niet. |:( 8)7
Logisch, je blockt in je host bestand de connectie naar de ubisoft servers..vind SCC niet zo leuk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dacuuu schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:04:
[...]

Logisch, je blockt in je host bestand de connectie naar de ubisoft servers..vind SCC niet zo leuk he ;)
Dat snap ik. 8)7
Misschien dat mijn blonde haarkleur danwel het late tijdstip een excuus biedt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ha, het mag dan wel niet dezelfde gameplay zijn als vorige delen, maar ik heb er prima van kunnen genieten. Ook het verhaal en vooral het einde vond ik toch erg vermakelijk. Leuk spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Soms lijkt het simpelweg niet te lukken ergens stealth doorheen te komen, aardige domper. Voor de rest is het an sich een prima spel, maar een echte SC onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
True, vervolg komt er zeker aan, ik hoop echt zo hard dat het gewoon weer echt stealth word. En dat kan ook wel in deze setting, maar het moet ten eerste at moeilijker worden en gewoon meer sneaky tactics.

Om ons liefhebbers van de 1e minuut weer tevreden te stellen moeten e het wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
JanW schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:46:
Splinter Cell Conviction binnen!!! *O* *O*
[afbeelding]
-O- DRM :r

Je zou verwachten dat ze wel geleerd hadden van de grote faalactie bij AC II, maar nee, niet dus :N
Ik heb de game zelf niet, maar kijk eens naar je screenshot rechtsonderaan...
Zou je dat niet censureren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
bah bah, wat een doodnormale ordinaire actie game is dit geworden. :X
Er zit echt amper stealth in de game, soms kan het echt nog een beetje, maar meestal is het gewoon lineair vijanden afschieten. En ik mis mijn auto-save functie, want sommige stukken zijn echt frustrerend om 5x te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik moet zeggen dat ik de co-op campaign wel bijna helemaal in stealth kan uitspelen. Die vind ik echt een stuk beter dan de SP. Erg tof om met z'n 2en door het level heen te sneaken en een vijand tactisch om te leggen of juist te ontwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 09:47
Oke dan, Co-op nog niet geprobeerd, zal een deze dagen me daar dan eens aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Taenadar schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:29:
Pff het spel valt flink tegen. Het is gewoon een actiegame geworden met toevallig wat plekken waar je in de schaduw kan zitten. Geen scores meer voor het niet killen van enemies. Geen stealth bonus etc etc.

Neemt niet weg dat het lekker weg speelt, maar het is gewoon geen splinter cell meer. Wat vrij jammer is want de vorige games waren echt super.

Best lomp dat ze in de making off video vertellen dat ze alle voorgaande games hebben gespeelt, nou daar lijkt het niet echt meer op.
je krijgt daar wel achievements voor (stealth), en je kan als je het echt probeert vrij veel stealth doen... tis alleen vaak makkelijker om gewoon ff die mannetjes om te leggen...
Verder heb ik alleen ooit sc1 gespeeld, maar vond deze persoonlijk stuk leuker om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moorkoppen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:38
Ik heb het spel net binnen voor pc en alles werkt prima op 1 ding na. Ik heb last van een soort muis lag. Als ik de muis beweeg dan sleept de game er een soort achteraan. Dit is heel vervelend met mikken.

Het lijkt een beetje op de optie die je vroeger had soft mouse of zo iets. Rainbow Six Vegas 2 had het ook maar daar was er een optie om het uit te zetten Is er een instelling in SCC om dit uit te zetten?

Ik gebruik een logitech G9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Moorkoppen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:34:
Ik heb het spel net binnen voor pc en alles werkt prima op 1 ding na. Ik heb last van een soort muis lag. Als ik de muis beweeg dan sleept de game er een soort achteraan. Dit is heel vervelend met mikken.

Het lijkt een beetje op de optie die je vroeger had soft mouse of zo iets. Rainbow Six Vegas 2 had het ook maar daar was er een optie om het uit te zetten Is er een instelling in SCC om dit uit te zetten?

Ik gebruik een logitech G9.
Heb je toevallig Vsync aan staan? Dat is één van de meest gehoorde oorzaken van mouse lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moorkoppen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:38
Vsync zet ik altijd uit maar zal voor de zekerheid nog even controleren vanavond

*Edit* Kan het zijn dat het input lag is en geen mouse lag???

[ Voor 28% gewijzigd door Moorkoppen op 03-05-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Iemand nog opties tegen dat schijtDRM, me broertje heeft het spel gekocht en blijft hangen op establishing network connection. Tis zoooo triest he. Q_Q

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Ik heb hier nergens last van i.c.m. de DRM software.

En volgens mij valt het omzeilen van ingebouwde beveiligingssoftware niet onder het beleid wat hier op Tweakers gehanteerd word.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Fanatix schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:47:
Ik heb hier nergens last van i.c.m. de DRM software.

En volgens mij valt het omzeilen van ingebouwde beveiligingssoftware niet onder het beleid wat hier op Tweakers gehanteerd word.
Ik zeg toch niet dat ik het wil omzeilen ik vraag of iemand een oplossing heeft of wat dan ook. Misschien iets kwa settings of software. Want nu heeft hij het spel wel voor "Jan ***" gekocht als ik hem even mag quoten :P

Hij kan het totale spel niet in. Hij start het spel op... filmpjes kwamen ofzo d8 ik. en daarna vast op establishing network connection en het enige wat je dan kan doen is het spel uitgooien :/

[ Voor 16% gewijzigd door Jeffroiscool op 03-05-2010 11:59 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Nu online
Iemand nog opties tegen dat schijtDRM
Komt voor mij redelijk over als iets er tegen, zelfde als middeltje tegen de kou :)
Maar kijk even de Ubisoft en Steam Forums na. Misschien dat er iets over opstaat.

Ik heb in de 3 dagen dat ik de game heb, gister 1 seconde een pauze gehad voor reconnecting (tijdens de singleplayer)

Heb je soms een huis,tuin&keuken router van je provider die moeilijk doet m.b.t. de verbinding of een firewall lokaal op de pc?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Een WRT54GL met DD-WRT die draadloos een verbinding maakt met een andere WRT54G met default firmware. Ga je me dan ook vertellen dat Ubisoft een port nodig heeft zodat hij je pc op elke gegeven moment kan benaderen zonder dat je het zelf moet initiaten? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:35
Even een stukje de game op de pc gespeeld in 1920x1080 4MSSA en 16 AF.

;) ;) Dat ziet er toch een stuk beter uit op een 46" tv dan de xbox 360 versie :) :)

Zo kun je echt zien dat de 'consoles' absoluut niet de power meer hebben om spetterende graphics op je tv te slingeren.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Henkus schreef op maandag 03 mei 2010 @ 18:58:
Even een stukje de game op de pc gespeeld in 1920x1080 4MSSA en 16 AF.

;) ;) Dat ziet er toch een stuk beter uit op een 46" tv dan de xbox 360 versie :) :)

Zo kun je echt zien dat de 'consoles' absoluut niet de power meer hebben om spetterende graphics op je tv te slingeren.
Uncharted 2 al eens gezien op de PS3? Dat ziet er echt nog wel spetterend uit hoor :) Ik heb wel het idee dat de 360 ondertussen redelijk aan zijn max. zit. Splinter Cell ziet er aardig uit maar niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:42
Snowdog schreef op maandag 03 mei 2010 @ 07:56:
[...]

je krijgt daar wel achievements voor (stealth), en je kan als je het echt probeert vrij veel stealth doen... tis alleen vaak makkelijker om gewoon ff die mannetjes om te leggen...
Verder heb ik alleen ooit sc1 gespeeld, maar vond deze persoonlijk stuk leuker om te spelen...
Je krijgt inderdaad wel iets maar ik wil dit spel gewoon compleet stealth spelen zoals alle voorgaande spellen wel mogelijk was.

Jammer maar dit is gewoon een enorme misser. Toch maar uitspelen anders is het weer zonde van de 55 eurotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Nu online
Gisteren de game uitgespeeld op de PC.

Allereerst heb ik zelf absoluut geen last gehad van de DRM, één keer een pauze van 1 seconde om de connection te herstellen maar dat is niets.

De SP had langer gemogen, dat absoluut.
Maar het verhaal was absoluut goed.

Wat ik redelijk jammer vond was de behoefte aan gadgets, waar je in de oudere Splinter Cell games niet zonder je EMP kon lukt dat nu redelijk makkelijk (op normal).
De Sticky Cam was altijd onwijs leuk speelgoed met knock out gas er in, het deuntje is wel een stuk leuker maar de explosie die het apparaat veroorzaakt vind ik wat minder.

De MP heb ik maar 1 map van gespeeld maar dat was wel leuk om te doen, echter heeft het matchmaking nogal wat hick-ups waardoor ik nog niet echt nieuwe games heb kunnen vinden.

Het einde net voor de credits is wel briljant _/-\o_
spoiler:
Over familiebanden e.d. :D

Gister nog even op Realistic geprobeerd en dat is toch wel een stuk moeilijker, twee shotgun shells raak en je ligt op de grond.

Als er nog iemand met de Co-op aan de gang wilt hou ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Fanatix schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:31:
Gisteren de game uitgespeeld op de PC.

Allereerst heb ik zelf absoluut geen last gehad van de DRM, één keer een pauze van 1 seconde om de connection te herstellen maar dat is niets.

De SP had langer gemogen, dat absoluut.
Maar het verhaal was absoluut goed.

Wat ik redelijk jammer vond was de behoefte aan gadgets, waar je in de oudere Splinter Cell games niet zonder je EMP kon lukt dat nu redelijk makkelijk (op normal).
De Sticky Cam was altijd onwijs leuk speelgoed met knock out gas er in, het deuntje is wel een stuk leuker maar de explosie die het apparaat veroorzaakt vind ik wat minder.

De MP heb ik maar 1 map van gespeeld maar dat was wel leuk om te doen, echter heeft het matchmaking nogal wat hick-ups waardoor ik nog niet echt nieuwe games heb kunnen vinden.

Het einde net voor de credits is wel briljant _/-\o_
spoiler:
Over familiebanden e.d. :D

Gister nog even op Realistic geprobeerd en dat is toch wel een stuk moeilijker, twee shotgun shells raak en je ligt op de grond.

Als er nog iemand met de Co-op aan de gang wilt hou ik me aanbevolen :)
tja de SP is idd kort maar daar komt die andere content natuurlijk bij. Co-Op, Hunter e.d. als ze hadden gekozen voor een lange SP zou dat er ws niet inzitten.

Co-Op vind ik heel vet. je heb een aantal missies waar je niet gezien mag worden en niemand mag killen. Met ze 2en erlangs sneaken geeft wel een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Nu online
Duurt het bij jullie ook zo lang dan om een Co-op game te vinden op de PC?
Ik kap er meestal maar mee omdat het me te lang duurt, zal vanavond eens kijken of het forwarden van poorten wat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapixx
  • Laatst online: 19-01-2018
Op de X360 duurt het bij mij soms ook een minuutje voordat ik een match heb gevonden. Er staat dan "widening search parameters" maar uiteindelijk vindt 'ie een perfecte match (zelfde map en moeilijkheidsgraad).

Hoewel Conviction echt een stuk anders speelt dan de voorgaande SC games ben ik er toch erg over te spreken. Het is inderdaad wat minder op stealth gebaseerd dan eerst, maar het is zeker geen gemiddelde shooter geworden IMO. Enige dat ik een beetje miste waren de fosfor- en infraroodkijker. Die sonar goggles zijn een tikje ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Laatst online: 14-09 10:59
Ik heb de game vandaag gehaald maar zit toch met een echt probleem, de game laat continue mijn videokaart crashen... Laatste Catalyst geinstalleerd, verder geen problemen in andere games, maar dit is iedere 2 minuten een refresh etc... schiet niet op. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 22:19

xehbit

ik krijg met geen mogelijkheid de co-op aan de praat, elke keer de zelfde fout dat de verbinding niet kan worden gevonden... ik probeer dit steeds met 1 iemand uit, misschien dat er andere zijn die het met mij willen proberen?? mijn ubi-profile is: Kevin707

PS: Als je me toevoegd op mn ubisoft profile voeg me ook gelijk toe aan xfire, of skype. zodat ik weet wie je bent.

xfire: ke-vi-ns-oft-wa-re

(zonder de min tekentjes)

[ Voor 28% gewijzigd door xehbit op 08-05-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Heb gister geinstalleerd!

De single player is kort maar wel erg leuk! vooral omdat je elke missie wel op veel verschillende manier kan doen.

De extra content die je vrij speelt zoals infiltration is ook erg vet!

een vraag: bij extra in het menu kan je dingen unlocken, ik had er hier standaard al 4 staan (2 geweren en kleding en een extra gadget).. komt dit doordat ik dit vrij gespeeld heb? sinds ik geen deluxe edition heb gekocht!

Co-op duurt soms lang voor ik een match heb, maar als je dan eenmaals een leuke hebt! is het zeker wel het wachten waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Die extra content (MP7, FAMAS, Proximity Mine & Elite Suit (wat op een racecoureur lijkt))
is free, elke donderdag komt er daar eentje bij, voor iedereen.
Deze contect kun je dus gewoon unlocken, en dan heb je het.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
ik heb het op xbox. net zoon geniaal spel jonge. echt vet met die quick kills enzo. helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Laatst online: 04-11-2024
Vantevoren had ik mijn twijfels of het een goede koop zou zijn: veel negatieve verhalen, met name over de duur van de sp. Ik ben zeer tevreden. Ik snap dat het een breuk is met de hardcore stealthgames, en het was iets te makkelijk (ik zie mezelf als een mediocre speler, en ik heb het op realistic uitgespeeld). Maar ik vond het 'verhaal' gripping, en goede achtergrondmuziek. Het enige irritante was dat ik de Nederlandse versie had met 'sensormijn' i.p.v. 'proximity mine', etc.

Ik ben nu op 21 uur en heb de sp en co-op uitgespeeld, maar nog amper gekeken naar de andere spelmodussen als hunter en last stand.

Btw; krijg je nu een extra map als je je hier registreert: http://www.gamespot.com/e...intercellconviction-xbox/
Ik heb me iig aangemeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Het enige irritante was dat ik de Nederlandse versie had met 'sensormijn' i.p.v. 'proximity mine', etc.
had ik ook, irriteerde er me zo dood aan dat ik mn landeninstelling van mijn xbox op United Kingdom heb gezet -> opgelost :P

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 11-05-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Wil de game spelen op de pc met mijn 360 controller. Alleen de buttons werken niet goed knop B volgens de mappings is bij mij Knop X. Maar kan het niet wijzigen.

Heb al gegoogled en lees daar om de bete x64 drivers te downloaden heb deze dan ook geïnstalleerd maar is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

G.Scholtens schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:05:
Wil de game spelen op de pc met mijn 360 controller. Alleen de buttons werken niet goed knop B volgens de mappings is bij mij Knop X. Maar kan het niet wijzigen.

Heb al gegoogled en lees daar om de bete x64 drivers te downloaden heb deze dan ook geïnstalleerd maar is geen oplossing.
Bij mij is der niets aan de hand.. heb je een wired of wireless? ik moest alleen ff in het menu aan geven dat ik mn controller gebruikte.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

MicGlou schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:47:
Ik heb de game vandaag gehaald maar zit toch met een echt probleem, de game laat continue mijn videokaart crashen... Laatste Catalyst geinstalleerd, verder geen problemen in andere games, maar dit is iedere 2 minuten een refresh etc... schiet niet op. Meer mensen last van?
FlipFluitketel schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:30:
[...]

Probeer dan eens de Catalyst 10.4a. ;)
Die heeft bij mij ook diverse problemen opgelost (spontane crashes van het spel, slechte performance).

[...]
Ik ga het ook maar eens proberen. Krijg aldoor die non paged area BSOD's.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:26
Ik heb hier ook steeds random crashes met een HD4850. Catalyst 10.4 en 10.4a helpen beiden niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik had het net weer, maar echt pas 4 levels later ofzo. Ik had het zonder de speciale drivers alleen vanaf level 2. het eerste level draaide sowieso prima.

Vind het wel een toffe game, al prefereer ik het echte stealth van de andere splintercell games.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
kazuka schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:59:
[...]
Uncharted 2 al eens gezien op de PS3? Dat ziet er echt nog wel spetterend uit hoor :) Ik heb wel het idee dat de 360 ondertussen redelijk aan zijn max. zit. Splinter Cell ziet er aardig uit maar niet super.
Beetje offtopic, maar wilde hier toch even op reageren, om bovenstaand onjuist is.

En laat nou net de GPU van de X360 beter zijn dan die van de PS3.
Bij de CPU is het andersom.

Feit is natuurlijk wel dat jij die resultaten op je pc niet verkrijgt met hardware uit 2005/2006/2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Bananenspin schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 16:16:
[...]

Bij mij is der niets aan de hand.. heb je een wired of wireless? ik moest alleen ff in het menu aan geven dat ik mn controller gebruikte.
Probleem opgelost, bleek settings file van AC2 nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Super gaaf!

spoiler:
Ik ben nu bij "Get to Reeds office", vreselijk irritant die lasers met machinegeweren, ik kan dat timen in spellen niet. Dus ik denk, zal het er in zitten? ik denk het niet. Ik probeer het maar: Ik mol alle guards net voor dat stukje, behalve 1. Ik gebruik hem als levend schild en loop door de hal. En ja hoor, het spel stelt niet teleur, ik kan met hem door de lasers. prachtig mooi, echt iets voor Splinter Cell en het zit er weer in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

MsG schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:36:
Super gaaf!

spoiler:
Ik ben nu bij "Get to Reeds office", vreselijk irritant die lasers met machinegeweren, ik kan dat timen in spellen niet. Dus ik denk, zal het er in zitten? ik denk het niet. Ik probeer het maar: Ik mol alle guards net voor dat stukje, behalve 1. Ik gebruik hem als levend schild en loop door de hal. En ja hoor, het spel stelt niet teleur, ik kan met hem door de lasers. prachtig mooi, echt iets voor Splinter Cell en het zit er weer in :).
Nice! :D
Zelf heb ik gewoon goed getimed, maar nice dat ze terug hebben laten komen dat het met guards kan. Moest natuurlijk even terug denken aan het level waarbij je bij de bank moet inbreken in Splinter Cell Chaos Theory. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zo, uitgespeeld!

Erg leuke game, al vind ik het jammer dat je soms wordt gedwongen tot non-stealth, en ze soms scripted je positie al weten en je dus moet knallen. Ik herinner me dat in 1 van de eerdere games ook al soms verplichte actie zat, terwijl ik het liever sneaky aanpak.

Hoop dat ze weer terug gaan naar écht Splinter Cell, al ben ik bang van niet, omdat de mainstream dat minder trok.

Wel beetje loos dat ze aldoor doen alsof jij Lambert doodschoot, terwijl je in Double Agent de keuze had, en het logischt was als je je in je rol als Dubbelagent verplaatst, dat je juist die terrorist doodschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ook net uitgespeeld (Realistic, Xbox 360). Ik ben geen topper met shooters, en heb er denk ik een uur of 10 over gedaan. Wat ik kon sneaken heb ik overigens gesneakt, maar veelal was dat simpelweg onmogelijk (jammer genoeg).

Heb me echter wel vermaakt met het spel, als ik het los zie van wat SC ooit was. Dit geldt ook voor de RE serie, ik hoop dat beiden zullen terugkeren naar hun roots. IJdele hoop gok ik..maar dat wachten we maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjonge krijg mijn 50 achievement points niet eens voor het uitspelen op realistic! :P

Heb het spel vrijdag ontvangen en vrijdag en zondag een paar uur gespeeld. Ging best snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:08:
Tsjonge krijg mijn 50 achievement points niet eens voor het uitspelen op realistic! :P

Heb het spel vrijdag ontvangen en vrijdag en zondag een paar uur gespeeld. Ging best snel :(
Dan heb je een missie ergens niet op realistic gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:51
Schijnt een glitch te zijn waar veel mensen last van hebben. Ubi heeft als 'oplossing' gegeven dat je even de laatste 2 levels opnieuw op realistic moet uitspelen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die met mij via tunngle en met skype coop wil doen?
Erg jammer dat er niet eens berichten naar elkaar kan typen in de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xbox is nou twee keer vastgelopen door Splintercell. Precies hetzelfde probleem had ik ook met de demo. Je hoort een geluidje dat de controller is uitgevallen en vervolgens kan je niks meer.

Komt omdat het spel op mijn hdd gekopieerd is wat soms voor problemen zorgt super irritant.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
mister_S schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:34:
Ik heb hier ook steeds random crashes met een HD4850. Catalyst 10.4 en 10.4a helpen beiden niet ;(
Word je videokaart niet te heet?
Ik heb een Sli setup en had ook vaak last van crashes elke 5 minuten terwijl Ik Batman AA speelde.
Met de Ati CCC kan je de ventilator snelheid opschroeven, standaard draait het net te traag.
Werkt perfect.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een levendige topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:47
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:33:
Mijn xbox is nou twee keer vastgelopen door Splintercell. Precies hetzelfde probleem had ik ook met de demo. Je hoort een geluidje dat de controller is uitgevallen en vervolgens kan je niks meer.

Komt omdat het spel op mijn hdd gekopieerd is wat soms voor problemen zorgt super irritant.
Je kunt proberen het spel een keer opnieuw te installeren want misschien zijn er bestanden beschadigd. En als het vaker voorkomt en ook bij andere spellen dan zou ik gewoon je xbox naar ms opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb dat gedaan en ik heb tot nu toe geen problemen gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Sinds gister het spel in huis. Erg leuk moet ik zeggen. Vermaak me er prima mee. Eerst de SP ff uitspelen en dan de co-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Nu online
Heeft iemand de nieuwe DLC al gespeeld?
Iemand trouwens enig idee hoe het zit met de DLC voor Steam? Komt deze gewoon automatisch binnen?

Heb namelijk wel zin in wat extra content voor SCC, kan de game net ff wat beter maken.
Want in mijn ogen was het grootste nadeel de levensduur van de game.

Waar ik met Chaos Theory net 4-5 missies gedaan heb met 10 uur played ofzo.

Kom namelijk niet ver met m'n beperkte google restricties hier, firewalls ftw!
Agh, in ieder geval goed dat het beheer er ook aan mee doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Pannekoek81 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:22:
Sinds gister het spel in huis. Erg leuk moet ik zeggen. Vermaak me er prima mee. Eerst de SP ff uitspelen en dan de co-op
Kan alleen nooit iemand vinden voor co-op via dat ingame systeem :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Darkwand3r3r schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:37:
[...]

Kan alleen nooit iemand vinden voor co-op via dat ingame systeem :[
co-op toch op 1 systeem? of werkt dat ook via live? sp uit. prima mee vermaakt. Die geheime missies zijn ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Ik heb vandaag Splinter Cell Conviction gehaald voor de PC. Op het eerste gezicht draait hij prima op mijn systeem, ook mijn Logitech Cordless Rumblepad II pakt hij in gelijk. Er is alleen 1 probleem met de besturing. In AC en andere third person games ben ik gewend dat mijn rechter analoge stick omgedraaid werkt. Ik heb continu dat als ik naar rechts wil kijken dat hij naar links kijkt, en andersom. Ik word hier ziek van, omdat ik continu verkeer zit en kramp in mn duim krijg omdat het onnatuurlijk voelt. Het lijkt me dat het niet zo lastig moet zijn om dit om te draaien, echter ik kan nergens vinden hoe. Iemand die het antwoord weet of mij op het goede spoor kan zetten?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
ja, je moet zoeken naar een optie dat ''inverted camera look'' of iets in die richting heet, dan moet je die optie uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand wat performance tips?
Het loopt echt beroerd slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Jorn1986 schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 17:30:
ja, je moet zoeken naar een optie dat ''inverted camera look'' of iets in die richting heet, dan moet je die optie uitzetten.
Bedankt, maar die draait alleen omhoog en naar beneden om, dat is ook niet de bedoeling.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
@boerenlater
Wat voor hardware gebruik je?, en wat voor settings heb je?

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Kun je niet gewoon bij customize controls links rechts maken en rechts links, dus dat je (voor W,A,S,D dan als voorbeeld) D naar links doet en A naar rechts, in jouw geval dan met controller.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArnoAG schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:48:
@boerenlater
Wat voor hardware gebruik je?, en wat voor settings heb je?
Hardware, zie sig ;)
Elke setting is eigenlijk slecht; van 1680x1050 op laag tot 1280x800 op laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Hm, ik neem aan dat je alle drivers uptodate hebt enzo, maar dit zou gewoon prima moeten lopen bij jou. dus misschien is er iets mis?

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Hardware, zie sig ;)
Elke setting is eigenlijk slecht; van 1680x1050 op laag tot 1280x800 op laag.
Hier met E8400@ 3.00Ghz en een HD4850 op 1360*768 en alles hoog en met 16X AF nog 40 Fps dus er klopt iets niet bij jou. Misschien die 8800Gt er uithalen misschien dat die het dan wel goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb hier een PII 955BE @ 3.7GHz, en een 8800GTS 640MB, ook met alles op High op 1280x1024, en het speelt gewoon lekker vloeiend, dus er moet iets niet kloppen bij jou inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal!

Heb net het spel in huis gehaald, keek er erg naar uit. Krijg alleen een error. "De versie die wordt uitgevoerd is niet compatibel met de huidige windows versie."

Ik draai windows 7x64, heb 4 GB geheugen verder een goede nieuwe video kaart.

Misschien heeft iemand een oplossing om de instal.exe goed te runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

'Run as Administrator'? Eventueel in compatibiliteitsmodus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Both dind't work I am afraid! :(

Heeft iemand anders misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw dx installeren? Drivers?
Spel opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Leuke game. Vrij kort, maar erg vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 02:23:
Hoi allemaal!

Heb net het spel in huis gehaald, keek er erg naar uit. Krijg alleen een error. "De versie die wordt uitgevoerd is niet compatibel met de huidige windows versie."

Ik draai windows 7x64, heb 4 GB geheugen verder een goede nieuwe video kaart.

Misschien heeft iemand een oplossing om de instal.exe goed te runnen?
Je kan proberen om de hele dvd naar je HD te kopieren en hem dan te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Heb dit spel nu ook sinds een paar dagen...

an sich best een vermakelijk spel.... alleen het mag de naam splinter cell niet dragen in mijn ogen...

het feit dat lijken al niet eens meer verplaatst kunnen worden zegt genoeg.

Single player loop je zo doorheen, co-op is ook nog wel leuk...

6,5 uit 10 is mijn score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

veincode schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:45:
Het enige irritante was dat ik de Nederlandse versie had met 'sensormijn' i.p.v. 'proximity mine', etc.
Same here, maar dan op de PC... kreeg 't maar niet op Engels.

Maar goed, zojuist uitgespeeld (ja, ik game niet zo heel vaak), en qua shooter is 't een toffe game, maar niet echt stealth inderdaad...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beste conviction spelers.

Ik heb een raar probleem op mijn Mac, voor de zaak heb ik daar Windows 8 x64 op geinstalleerd via DualBoot zodat ik er in oktober wat over kan vertellen.

Nu game ik zelden op die machine maar leek het me nu wel leuk om er een spelleke op te doen, daarom conviction van iemand geleend en geinstalleerd.

Nu boot de game wel maar gaat een Hardware test uitvoeren, uit die test blijkt dat mijn Ati6750 1gb niet wordt ondersteund en daarom de game niet kan starten.

Is dit een bekend probleem met de ATI6750 videokaart? Kan er online eigenlijk niets over vinden.

Edit: Wist niet dat het topic al zo oud was, schopje omhoog van 2 jaar 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 05-09-2012 13:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 2 Laatste