Weet je wel wat een NAS is of waar de letters voor staan? NAS = Network Attached Storage, dit wil zeggen dat je altijd hardeschijven in een NAS zult vinden of kunt plaatsen. Er zijn NAS devices waaraan je ook nog weer een USB hardschijf kunt aansluiten, als extra om de storage capaciteit te kunnen uitbreidenl.
Verder geef je aan je al aan een aantal NAS devices te hebben gezien welke voldoen aan je eisen (USB voor printer en/of hardeschijf en download ondersteuning), ik zou zeggen zoek kijk naar je butget, zie welke NAS daar in past en bekijk nog eens een review van de specifieke NAS of zoek naar commetaar hier op het forum, bevalt het koop hem.
Aangezien je zoals gezegd al aangeeft NAS devices gevonden te hebben welke aan jou eisen voldoen hoef je alleen nog maar naar je butget te kijken. Daarnaast is er hier meerdere malen naar al bestaande topic's verwezen waarin alle informatie in staat waarnaar jij vraagt. Daarom lijkt mij dit topic nogal overbodig en sluit ik het bij deze.
[
Voor 4% gewijzigd door
_Dune_ op 19-12-2009 22:18
]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/