π¦ U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ π ARKK, π UPRO, π TECL, π QQQJ, ...
Verwijderd
Op de frontpage, links van het kruimelpad.Gomez12 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:10:
Korte tussendoorvraag dan : Waar haal je deze links vandaan?
Edit: /laat
[ Voor 11% gewijzigd door RaZ op 19-12-2009 14:11 ]
Ey!! Macarena \o/
Ja, gisteren voor een deel uitgerold. Er volgt nog een wat uitgebreidere aankondiging met uitleg enzo.i7x schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:02:
Even een kort vraagje maar bestond dit al langer en heb ik het gewoon nooit gezien of is dit nieuw?
MooiWel erg handig!
We gaan ze inderdaad op nog meer plekken plaatsen, maar om de werking van het een en ander goed te testen zijn we stapsgewijs begonnen. Nu we eenmaal een goed werkend onderliggend geheel hebben is het voor andere delen van de site ook gebruiken van deze functionaliteit vrij eenvoudig. Met dien verstande dat het forum deels natuurlijk wel een andere code-base heeftPS. Komen deze link sook nog voor het forum beschikbaar?
Elke willekeurige plek waar je liever een korte url communiceert, twitter is meer de aanleiding dan daadwerkelijk het (enige) doel voor onze implementatie. Voor het zoeken bij de pricewatch en filteren van categorieen worden (on-demand) unieke codes gegenereerd zodat je die erg lange link (zomaar 200+ karakters) door kunt geven in een veel kortere url.Brons schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:40:
Zijn deze verkorte links puur voor Twitter? Of zijn er ook andere redenen om ze te gebruiken?
Uiteraard zullen die langzaamaan aan waarde verliezen omdat de filters zo nu en dan verandert worden en/of de producten die er mee matchen tzt prijsloos worden... Maar dat is een algemeen probleem met dat soort links, dus dan wordt met twk.rs-urls iig het versturen van lange links overbodig gemaakt
Gewoon ff de timestamps omwisselen..?Kees schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:37:
die zijn spiksplinternieuw
edit: stomme acm is te snel
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Of gewoon de dbase entry verwijderen, heb je ook gelijk geen diffs etc meer die het tegendeel kunnen bewijzen
Mjah, dan moet je de post wegtiefen, de topicmetadata aanpassen, de posthistory entry bij ACM weghalen, ACM's postcount -1 doen, dan is de tijd ff aanpassen een stuk makkelijker hoorGomez12 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:22:
[...]
Of gewoon de dbase entry verwijderen, heb je ook gelijk geen diffs etc meer die het tegendeel kunnen bewijzen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Tja, dat jullie nou te lui zijn om gewoon een behoorlijk Don't blame it on me script te schrijven dat al deze zaken automatiseertmoto-moi schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:45:
[...]
Mjah, dan moet je de post wegtiefen, de topicmetadata aanpassen, de posthistory entry bij ACM weghalen, ACM's postcount -1 doen, dan is de tijd ff aanpassen een stuk makkelijker hoor
Gelukkig houden ze zich liever met zaken als quicklinks bezig.Gomez12 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:48:
[...]
Tja, dat jullie nou te lui zijn om gewoon een behoorlijk Don't blame it on me script te schrijven dat al deze zaken automatiseert
π¦ U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ π ARKK, π UPRO, π TECL, π QQQJ, ...
Nu krijg je een vakje met de link waar je wat bij kan tikken, maar posten is er niet bij...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Voor een recente discussie over 'tweet-this' functies en dergelijke zie Frontpage Idee: Facebook 'Like' & ReTweet
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik wil eigenlijk toch dit vragen: is dat nou echt nodig? Ik heb een hekel aan dat soort linkjes want je hebt geen idee waar ze uitkomen. Nu is het wel zo dat ik Tweakers.net vertrouw, dus daar zal het nog niet zo gauw aan liggen. Wat ik wel echt storend vind - ook hier dus - is het tweede nadeel van die url's: ze zeggen he-le-maal niets. Ik weet nog steeds niet waar ik uit ga komen als er een linkje als "http://twk.rs/njVo" staat zoals in die poll.
Ik snap dat het handig is voor twitter of zoiets, maar in een artikel (in dit geval dus een poll)? Waarom zou je dat in hemelsnaam willen doen? Die link is toch hartstikke statisch?
Het leek me beter om dit topic omhoog te halen dan een nieuw topic over hetzelfde onderwerp beginnen
[ Voor 7% gewijzigd door Cyphax op 24-04-2012 20:45 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Intentionally left blank
Eventueel ook voor andere url-verkortingsdiensten, wel zo prettig met user-content?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
De redactie gebruikt geen UBBjhogervorst schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:08:
Of een slimme UBB-parser die alle twk.rs-linkjes omzet naar de originele link?
Eventueel ook voor andere url-verkortingsdiensten, wel zo prettig met user-content?
Hier op het forum worden linkjes van de meestgebruikte verkortingsdiensten iig wel 'resolved': http://bit.ly/APMFR (zie hover-title) maar twk.rs URL's nog niet...
Intentionally left blank
Verwijderd
/me rent
Agreecrisp schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:57:
Ik ben het met je eens dat het netter is om op plekken waar het kan gewoon de volledige URL te gebruiken; mischien een puntje voor de redactie om op te letten?
Notepad. Dat is misschien nog niet eens zo'n slecht idee
...must...resist...title="Relevant stukje"
[ Voor 27% gewijzigd door Rataplan op 24-04-2012 22:59 . Reden: ...let's not overthink this. ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.