Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qweblaer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-02-2024
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met het koppelen van een Philips 9604 lcd tv aan een NAS.

Mijn TV koppelt probleemloos met mijn PC's via mediaplayer(vista) of tversity(xp). Foto's en films spelen probleemloos via WIFI af (ik gebruik een D-Link 855 router)

D'r is geen winkelier die mij raad kan/wil geven, ook Philips niet. Philips zegt alleen met Twonky zou het moeten werken.

De Synology Diskstation DS209+ II heeft mijn voorkeur vanwege reviews maar lees dat Twonky daarop veel problemen geeft en niet werkt ?? Maar men (wifimedia) zegt dat het ook zonder twonky zou moeten werken. Alleen "zou" is niet genoeg, ik zoek gewoon een ja of nee.

Op de QNAP TS219 draait Twonky standaard.

Graag jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qweblaer
Nou moe, is er dan niemand hier met deze combi ? Gisteren nog bezig geweest met winkels maar niemand weet een antwoord, ook niet over de QNAP 210 zelfs niet bij de importeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vandaag wordt mijn Synology 210j waarschijnlijk bezorgd, maar ben helaas niet thuis :( . Haal het ding woensdag of donderdag op bij 't postkantoor en zal dan eens voor je kijken of 't een beetje werkt.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gezien dit vrij TVspecifiek is staat het beter in LCD, Plasma & Projectie
> LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qweblaer
Dizzytal, ik wacht in spanning af.

Terw_Dan, excuus, ik zal mijn vraag daar herhalen.

[ Voor 8% gewijzigd door qweblaer op 23-12-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

qweblaer schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:06:
Dizzytal, ik wacht in spanning af.

Terw_Dan, excuus, ik zal mijn vraag daar herhalen.

Groetjes Hans
Dat had dus niet gehoeven, want topics kunnen binnen heel GoT worden verplaatst. Dat had Terw_Dan dus ook gedaan en nu stond het topic dubbel in LCD.

Lees overigens ook eens Het algemeen beleid door betreffende "Groetjes Hans".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qweblaer
OOPS, Fear1986, excuus voor mijn onwetendheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilrenato
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-04 15:56

ilrenato

Pizzah!!!!

Ik heb een 42pfl8694, maar die heeft zo'n beetje dezelfde firmware voor afspelen via netwerk.
Verder heb een CH3SNAS staan met funplug erop, maar default heet die ook dlna. Twonly zit erop , maar ook mediatomb geprobeerd (beetje een draak om in te stellen.

Mijn mening? Het is geen vervanging voor een mediaplayer of htpc.
MP3's kan je afspelen (maar default dlna speelt ie niet alles en playlists is ie heel kritisch, ik weet niet waarom) Foto's lukt ook wel, maar het houd niet over (fotovolgorde aanpassen bijvoorbeeld? (Iemand tips? :) )
Video speelde zo een paar van de 10 films..

Moet wel zeggen dat MP3 goed klonk, prettiger als via mijn mediaplayer.. gek is dat..

Als je MP3 afspeelt heb ik nog geen optie kunnen ontdekken om scherm beeld uit te zetten.

• qweblaer
Dank voor je antwoord. Ik neem aan dat het inderdaad van belang is dat de foto's in de juiste volgorde van afspelen staan, dat is bij een dia show toch altijd, mediaspeler of niet ?
Pagina: 1