Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• qweblaer
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 03-07-2018
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met het koppelen van een Philips 9604 lcd tv aan een NAS.

Mijn TV koppelt probleemloos met mijn PC's via mediaplayer(vista) of tversity(xp). Foto's en films spelen probleemloos via WIFI af (ik gebruik een D-Link 855 router)

D'r is geen winkelier die mij raad kan/wil geven, ook Philips niet. Philips zegt alleen met Twonky zou het moeten werken.

De Synology Diskstation DS209+ II heeft mijn voorkeur vanwege reviews maar lees dat Twonky daarop veel problemen geeft en niet werkt ?? Maar men (wifimedia) zegt dat het ook zonder twonky zou moeten werken. Alleen "zou" is niet genoeg, ik zoek gewoon een ja of nee.

Op de QNAP TS219 draait Twonky standaard.

Graag jullie ervaringen.

• qweblaer
Nou moe, is er dan niemand hier met deze combi ? Gisteren nog bezig geweest met winkels maar niemand weet een antwoord, ook niet over de QNAP 210 zelfs niet bij de importeur.

• qweblaer
Dizzytal, ik wacht in spanning af.

Terw_Dan, excuus, ik zal mijn vraag daar herhalen.

qweblaer wijzigde deze reactie 23-12-2009 10:50 (8%)

• qweblaer
OOPS, Fear1986, excuus voor mijn onwetendheid.

• qweblaer
Dank voor je antwoord. Ik neem aan dat het inderdaad van belang is dat de foto's in de juiste volgorde van afspelen staan, dat is bij een dia show toch altijd, mediaspeler of niet ?
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True