Ook al lijkt het misschien op yawmikt (yet another wat moet ik kopen topic) Het is niet mijn bedoeling om gewoon 1000 meningen te horen.
De situatie: Ik ga naar Japan op vakantie en het schijnt erg handig te zijn om daar een laptopje te hebben om treinreizen te boeken hotels enz.
De Nettop is het uitgesproken apparaat. hier voor (toch?)
Zelf heb ik een laptop, en ik heb een acer one gehad (gekregen bij tele2 en nooit gebruikt dus verkocht voor een zeer goede prijs)
Een laptop is echt te zwaar en groot dus dat is geen optie.
Een nettop wil ik graag dus graag op deze reis, maar ik ga hem weer verkopen zodra ik terug ben > zeker weten
Wat is verstandiger denken jullie?
1. een nieuwe dell, samsung acer kopen voor rond de 250,- of
2. een tweede hands acer one of eee voor rond de 150-200
Wat is de kwaliteit van de accu's na een jaar?
Vallen mindere accu's onder garantie van 12 maanden?
Kan je snel wennen aan linux
Werkt wifi en ethernet in Japan hetzelfde (wellicht verkeerde topic)
Weet er iemand toevallig een leuke aanbieding?
Ik wil dus als ik terug ben van vakantie het minste uitgegeven hebben aan zo'n nettop, maar wel gewoon kunnen gebruiken.
edit: oja, schermgrootte maakt niet veel uit, maar laten we zeggen vanaf 7" en gewicht 1kg max
De situatie: Ik ga naar Japan op vakantie en het schijnt erg handig te zijn om daar een laptopje te hebben om treinreizen te boeken hotels enz.
De Nettop is het uitgesproken apparaat. hier voor (toch?)
Zelf heb ik een laptop, en ik heb een acer one gehad (gekregen bij tele2 en nooit gebruikt dus verkocht voor een zeer goede prijs)
Een laptop is echt te zwaar en groot dus dat is geen optie.
Een nettop wil ik graag dus graag op deze reis, maar ik ga hem weer verkopen zodra ik terug ben > zeker weten
Wat is verstandiger denken jullie?
1. een nieuwe dell, samsung acer kopen voor rond de 250,- of
2. een tweede hands acer one of eee voor rond de 150-200
Wat is de kwaliteit van de accu's na een jaar?
Vallen mindere accu's onder garantie van 12 maanden?
Kan je snel wennen aan linux
Werkt wifi en ethernet in Japan hetzelfde (wellicht verkeerde topic)
Weet er iemand toevallig een leuke aanbieding?
Ik wil dus als ik terug ben van vakantie het minste uitgegeven hebben aan zo'n nettop, maar wel gewoon kunnen gebruiken.
edit: oja, schermgrootte maakt niet veel uit, maar laten we zeggen vanaf 7" en gewicht 1kg max
[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 18-12-2009 22:00 ]
www.casarodriguillo.com