Wat is wijsheid

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ook al lijkt het misschien op yawmikt (yet another wat moet ik kopen topic) Het is niet mijn bedoeling om gewoon 1000 meningen te horen.

De situatie: Ik ga naar Japan op vakantie en het schijnt erg handig te zijn om daar een laptopje te hebben om treinreizen te boeken hotels enz.
De Nettop is het uitgesproken apparaat. hier voor (toch?)

Zelf heb ik een laptop, en ik heb een acer one gehad (gekregen bij tele2 en nooit gebruikt dus verkocht voor een zeer goede prijs)

Een laptop is echt te zwaar en groot dus dat is geen optie.
Een nettop wil ik graag dus graag op deze reis, maar ik ga hem weer verkopen zodra ik terug ben > zeker weten
Wat is verstandiger denken jullie?
1. een nieuwe dell, samsung acer kopen voor rond de 250,- of
2. een tweede hands acer one of eee voor rond de 150-200

Wat is de kwaliteit van de accu's na een jaar?
Vallen mindere accu's onder garantie van 12 maanden?
Kan je snel wennen aan linux
Werkt wifi en ethernet in Japan hetzelfde (wellicht verkeerde topic)
Weet er iemand toevallig een leuke aanbieding?

Ik wil dus als ik terug ben van vakantie het minste uitgegeven hebben aan zo'n nettop, maar wel gewoon kunnen gebruiken.

edit: oja, schermgrootte maakt niet veel uit, maar laten we zeggen vanaf 7" en gewicht 1kg max

[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 18-12-2009 22:00 ]

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

waarom vraag je de kwaliteit van de accu als je hem toch WILT verkopen zodra je terug bent :S je spreekt jezelf een beetje tegen

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:03:
waarom vraag je de kwaliteit van de accu als je hem toch WILT verkopen zodra je terug bent :S je spreekt jezelf een beetje tegen
Nee dat doe ik niet, want ik wil op vakantie niet na 30 min geen beeld meer hebben. En accu's zijn erg duur.

www.casarodriguillo.com

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50
Ik dacht dat de MM (in ieder geval in Eindhoven) een aanbieding had van een MSI netbook met een Atom N270, 1GB geheugen, 160GB HDD, winXP voor €200,-.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pinin schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:56:
Wat is de kwaliteit van de accu's na een jaar?
Dit heeft een hoog "duh" gehalte: dat kan je gewoon niet voorspellen. Soms goed, soms niet.
Vallen mindere accu's onder garantie van 12 maanden?
Batterijen vallen nooit onder de gewone garantie, als je zoekt zul je daar genoeg informatie over vinden.
Kan je snel wennen aan linux
Dat hangt van jou af, kan geen algemene opmerking over worden gemaakt.
Werkt wifi en ethernet in Japan hetzelfde (wellicht verkeerde topic)
Begin eens bij Wiki en zoeken op Google e.d. :)
Weet er iemand toevallig een leuke aanbieding?

Ik wil dus als ik terug ben van vakantie het minste uitgegeven hebben aan zo'n nettop, maar wel gewoon kunnen gebruiken.
Als je zo min mogelijk wilt uitgeven, zul je toch wat zelf moeten gaan zoeken. Er zijn topics voor aanbiedingen e.d. :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 18-12-2009 23:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-12 00:07
Daarnaast heet zoiets een netbook, een nettop is een desktop. Maakt zoeken iets makkelijker ;)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica