Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:01:
[...]

Je hoeft alleen de vijandelijke vlag te pakken, je hoeft er niet mee terug naar je eigen vlag(basis)
Vandaar dat het zo verrekte snel gaat... het slimst is dan om met zn allen op de vijandelijke vlag af te rushen? Dan verleg je iig de strijd zo ver mogelijk van je eigen vlag af...

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
JaWSnl schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:24:
[...]

Vandaar dat het zo verrekte snel gaat... het slimst is dan om met zn allen op de vijandelijke vlag af te rushen? Dan verleg je iig de strijd zo ver mogelijk van je eigen vlag af...
Makkelijker gezegd dan gedaan :Y
Andere team heeft natuurlijk ook dat idee en dan kom je elkaar uiteindelijk toch nog in het midden tegen. Misschien 1 of 2 spelers laten campen op een goed plekje bij de vlag en dan wordt het nog moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

ScrooLoose schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 20:36:
Is er een bepaalde voorwaarde voor dat Rust gespeeld kan worden in Team Deatmatch ?
Ik heb dacht ik bijna 350 potjes gespeeld en ben Rust nog geen 1 keer tegengekomen :S
Rust kom je enkel tegen in Free-For-All en ik vermoed ook de Tactical One on One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Laatst online: 18-11-2021
De eerste aimbots zijn alweer gesignaleerd. Gadverdamme!

Deze dus:
PacinoAllstars schreef op zondag 20 december 2009 @ 15:44:
vandaag me eerste cheaters tegengekomen:

Denny Crane BMF
Alan Shore BMF

Beide hadden rond de 100 kills - 4 deads ofzo :D

[ Voor 70% gewijzigd door CasperBTU op 25-12-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:47:
[...]

Rust kom je enkel tegen in Free-For-All en ik vermoed ook de Tactical One on One.
Ik ben 'm één keer in TDM tegengekomen. Helaas, ik vind het een geweldig leuke map voor even tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:29

g0tanks

Moderator CSA
Rust ben ik al meerdere keren tegengekomen in Team Deathmatch.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Op de Xbox 360 toevallig ?
Heb al 700+ games gespeeld en nooit Rust gezien buiten Free For All.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
CasperBTU schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:54:
De eerste aimbots zijn alweer gesignaleerd. Gadverdamme!

Deze dus:

[...]
Hé die alan shore was ik ook vandaag tegen gekomen, gelukt om hem 1x te killen met semtex <3, samen met nog 1 gozer, iets van albart oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Phuncz schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:10:
Op de Xbox 360 toevallig ?
Heb al 700+ games gespeeld en nooit Rust gezien buiten Free For All.
1000+ en geen rust, ook niet in FFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:03
Gadver wat is dit spel verneukt op de pc.
Cheaters campers enz enz wtf, maar weer terug naar me oude favo COD4 servers
Bah zo jammer, terwijl het spel echt wel tof is.
moest dit ff kwijt aaah lucht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Amok schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:01:
- Geen enkele cheater tot nu toe tegen gekomen. Cheaters komen ook overal voor.
- Campers heb je bij elke FPS

Topgame. Afgezien van de slechte verbindingen die ik soms heb op multiplayer.
;)

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Amok schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:01:
- 1x twee cheaters gezien in 1 game (zelfde naam, waren er nog trots op maakte zelfs nog reclame voor de hax-website)
- Campers, noobtubes e.d. heb je overal, ook in cod4

Enige nadeel is af en toe het p2p systeem, vooral met party's vanaf 4 personen
Maar ondanks het p2p systeem maakt de host niet altijd gebruik van zijn pingvoordeel :)
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/82330b16c5420e94162f83536c6c09789abcebe0.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Frentik op 26-12-2009 01:59 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Abbadon321 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 00:50:
[...]

1000+ en geen rust, ook niet in FFA
Heb zowel met FFA als met TDM rust gehad op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Volgens mij was het eerst niet mogelijk om met TDM Rust te spelen op de PC, maar vanaf update 1.0.74 heb ik enkele keren Rust gehad bij TDM.

Maar echt vrolijk word ik niet van die map :9

@Frentik
Hij is ook pas Rank 27 en nog niet met prestige begonnen, dus zoveel potjes heeft hij dr nog niet opzitten..

Hosts maken me niet zo heel veel uit, behalve als ze 'Marathon, lightwight, commando, carepackage' hebben of Dual Shotgun (tegenwoordig vaak Ranger Akimbo)

[ Voor 42% gewijzigd door srdevil op 26-12-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik zit nog altijd te wachten op Rust bij TDM, nog geen één keer tegen gekomen op de PC.

Voor de rest ben ik het wel met veel van de dingen eens die gezegd worden over de brakke MP, maar ik leg hem nog niet opzij. Er zitten ook nog steeds leuke potjes tussen ;)

Gisteren voor het eerst een nuke meegemaakt in een potje, en hoe komen ze aan die kills???
Diverse luchtaanvallen waar gewoon niemand iets aan doet, ik haal een chopper uit de lucht en de volgende komt alweer aanvliegen. Wel frustrerend als je teamgenoten verder niets doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Scavy op 26-12-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Ik ben Rust buiten private matches tot nu toe alleen een keer tegengekomen bij Domination. Sloeg echt nergens op, dus maar weer snel gequit :P

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een aantal keren Rust gespeeld in FFA, ideaal om je tactical knife te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:52
Ik heb Rust gespeeld in FFA en Hardcore HQ Pro.
Wat een ramp is dat bij HQ, niemand gaat voor de HQ dus het is gewoon 20 minuten spawnkillen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hier liep ik net tegenaan toen ik aan het goochelen was op 'spawn points' in MW2 maps:
Official MW2 Maps/spawns for all gamemodes, tevens voorzien van tactische tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Laatst online: 29-09-2024
Rust wil nog best wel eens voor kopen in TDM Express, zwaar vervelend, want je maakt net een kill en er komt weer een rpg oid langsrazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
Fuzzynl schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 10:21:
Ik heb Rust gespeeld in FFA en Hardcore HQ Pro.
Wat een ramp is dat bij HQ, niemand gaat voor de HQ dus het is gewoon 20 minuten spawnkillen :(
Ik vind het juist opvallen dat best wel iedereen zich aan het objective houdt bij HQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:52
Fist schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:05:
[...]

Ik vind het juist opvallen dat best wel iedereen zich aan het objective houdt bij HQ.
Ja bij de gewone maps wel, dat is ook een van de redenen dat ik HQ speel en niet Domination/CTF/Sabotage etc.
Maar bij Rust is het bijna onmogelijk om de HQ te capturen als je met met 12 man in zo'n kleine map speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb Rust nooit zien voorkomen in HQ matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Mijn broertje en ik hebben allebei een apart xbox live account en willen nu samen een team death match spelen. We zijn al een kleine 2 uur bezig maar het is nog niet gelukt. Op de 1 of andere manier kan er maar 1 aacount per keer worden ingeschreven voor een match. Is er een mogelijkheid om de account 'aan elkaar te koppelen' oid. Zodat als er 1 wordt ingeschreven de ander ook automatisch in dezelfde death match wordt ingeschreven?

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:26:
Vraagje:

Mijn broertje en ik hebben allebei een apart xbox live account en willen nu samen een team death match spelen. We zijn al een kleine 2 uur bezig maar het is nog niet gelukt. Op de 1 of andere manier kan er maar 1 aacount per keer worden ingeschreven voor een match. Is er een mogelijkheid om de account 'aan elkaar te koppelen' oid. Zodat als er 1 wordt ingeschreven de ander ook automatisch in dezelfde death match wordt ingeschreven?

Danku!
Uhh, als je bij elkaar in een party zit dan gaat dat automatisch. Gewoon vanuit het spel je broertje inviten zodat je in een party van twee komt, waarna de party leider (degene die de invite gestuurd heeft) een game kan gaan zoeken..

edit: let wel dat af en toe er iets mis kan gaan en je party uit elkaar valt, waarna je dus weer een nieuwe invite moet sturen, maar dat zie je wel als je weer alleen in je 'party' zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, maar als hij dan de uitnodiging accept gebeurt er niets ( ik sta nog alleen in de party (1 player in de party) en als ik in een game ga, is hij er niet bij)..

Doen we wat fout?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Jullie spelen op dezelfde Xbox? (om verwarring te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh dat is een heel andere kwestie dan, dan betwijfel ik of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:34:
Ohh dat is een heel andere kwestie dan, dan betwijfel ik of het mogelijk is.
Nee dat kan inderdaad niet. Je hebt 2 xboxen, 2 tv's 2 MW2 cd's en dan kan het wel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MWF2 geinstalleerd maar krijg een error, aanpassing via configuratiescherm werkt niet wie weet de oplossing;
dit is de foutmelding;Error during initialization:
Couldn't create a 1024 x 2048 render target surface: Wrong texture format
help, Soldierrob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:05
Ik had eerder gelezen dat de Prestige Challenges blijven staan bij de volgende prestige (vanaf lvl2).
Geldt dat ook voor de Prestige challenges bij de wapens? Je hebt daar 2 Prestige challenges: kills en headshots. Stel ik moet er 2500 (van M4A1) hebben en ik heb er 2495 voordat ik naar lvl2 prestige ga blijft die dan ook staan zodat ik na 5 kills er 10000 punten bij krijg?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Weer wat anders op de Xbox. ;(
Er is 1 of andere speed-hack actief.
Mijn zoon zit net te spelen en rent echt werkelijk met 100 km/u door de levels.
Net als de andere spelers overigens. 8)7
Het is geen toeval, inmiddels zit ie in een 3de potje waar het zich voordoet.
(Het is anders dan Marathon met Lightweight)

Minder irritant dan het gedoe met de Javelin-glitch of het ongelimiteerde ammo, maar toch, er is weer wat aan de hand. 8)

Iemand anders dit al tegengekomen? :?

[ Voor 4% gewijzigd door DikkeDijk op 26-12-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Bedoel je zoiets:

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Op de PC nog niets tegengekomen na een ochtend gamen, gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dibbuz schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:58:
Ik had eerder gelezen dat de Prestige Challenges blijven staan bij de volgende prestige (vanaf lvl2).
Geldt dat ook voor de Prestige challenges bij de wapens? Je hebt daar 2 Prestige challenges: kills en headshots. Stel ik moet er 2500 (van M4A1) hebben en ik heb er 2495 voordat ik naar lvl2 prestige ga blijft die dan ook staan zodat ik na 5 kills er 10000 punten bij krijg?
ja

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:48
als ik dit filmpje zie erger ik me meer aan de scheepskanonnen waarmee hij rond rent, dan aan de snelheid waarmee hij dit doet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

met die snelheid zou ik denk ik ook nergens anders mee rond rennen, je kan niet fatsoenlijk mikken voordat je tegenstander al weg is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
Ja klopt, zo zag het er uit. 8)7
Niet normaal.
Was het nog niet eerder tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

ik weet wel hoe dat kan, je moet lichtweight aandoen en dan ook nog unlimited sprint. als je dan een carepakage krijgt, pak je die smoke grenade maar gooi je hem niet. als je die marker vast houd kun je ongelofelijk hard rennen! op de pc tenminste. maar aangezien het een console port is moet het daar ook werken:P

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben nog maar een cheater tegengekomen, die werd naar het hoofd toegezogen, maar moest zelf precies wel eerst zijn targets kiezen.
Gewoon game leaven en dan heb je er geen last meer van, voor de rest ervaar ik wel meer "Could not connect to host" etc van die dingen.
Maar als die problemen dan weg zijn, en je speelt is het toch zo leuk.

Vooral nu de knifers opgehouden zijn met alleen maar knifen (uitzonderingen daar gelaten), en de shotguns uitgebalanceerd zijn, alleen die irritante Grenade Lauchers, maar het zit in het spel dus het mag gebruikt worden.

Nu ik Level 70 en die AK heb ben ik wel wat teleurgesteld, ik had iets beters verwacht van de AK.
De recoil is groot en de damage hetzelfde als een Scar etc...
Ik speelde altijd met de Scar-H totdat ik de ACR unlockte, maar nu was ik de ACR even beu en ben ik wat gaan experimenteren.
En toen kwam ik de M4A1 tegen, wat een wapen! Weinig recoil, en sterker als een ACR (naar mijn gevoel) ik schiet er nu dus lekker mee rond en ik sta altijd eerste en tweede ...

Trouwens die Ping fix waarbij de bars verkleinen en je er meer hebt, waarom staat die hier zo ingewikkeld?
Je moet gewoon in je config file, scoresping_interval naar 20 zetten, en maxbars naar 10? Ik zag dat er in deze post nog vanalles bij stond?
Verder zijn de pings wel dramatisch, ik hoop altijd dat ik de host ben, dan gaat het tenminste vlekkeloos :P

Kan Steam oid niet zien dat je Config file aangepast is, en hierdoor denken dat je cheat?

[ Voor 3% gewijzigd door aarondk1 op 26-12-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
militair90 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:16:
ik weet wel hoe dat kan, je moet lichtweight aandoen en dan ook nog unlimited sprint. als je dan een carepakage krijgt, pak je die smoke grenade maar gooi je hem niet. als je die marker vast houd kun je ongelofelijk hard rennen! op de pc tenminste. maar aangezien het een console port is moet het daar ook werken:P
Ja, maar dát is het dus niet. 8) (zie ook het filmpje hiervoor)
Want hij had geen carepakage in zijn hand.
Daarbij, dan had iedereen in dat level dat vanaf het begin in zijn hand moeten hebben.
En dat kan natuurlijk niet.
Gewoon na de countdown meteen vol gas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He vreemd! Ik had dat laatst ook op de Xbox 360! Bovendien toen ik de server leavde waren alle geluiden in het menu en de achtergrondmuziek ook versneld! Toen ik het spel opnieuw opstartte was het gelukkig weer normaal. Maar wel erg vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
aarondk1 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:25:
Ik ben nog maar een cheater tegengekomen, die werd naar het hoofd toegezogen, maar moest zelf precies wel eerst zijn targets kiezen.
Gewoon game leaven en dan heb je er geen last meer van, voor de rest ervaar ik wel meer "Could not connect to host" etc van die dingen.
Maar als die problemen dan weg zijn, en je speelt is het toch zo leuk.

Kan Steam oid niet zien dat je Config file aangepast is, en hierdoor denken dat je cheat?
Ik speel eigenlijk alleen nog maar HC (met af-en-toe nog wat CTF/DOM), maar in HC is het heel simpel om van die cheatermongolen af te komen.. Als er bv in HC TDM een cheater in je team zit kill je hem gewoon elke keer als je hem ziet, & als dat niet helpt chat je gewoon dat iedereen op die gast moet gaan jagen.. Werkt perfect. & in HC HQ ga je gewoon in z'n vuurlinie staan, dan raakt'ie jou & dan gaat hij kapot.

& nee, want wanneer jij je opties aanpast (dus resolutie, keyboard of wat dan ook) dan wordt dit ook in je cfg weggeschreven. Dus er zijn honderden zo niet duizenden verschillende .cfg's..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Stond vandaag 30-6, enigste wat ik zo'n beetje had gedaan was op Terminal / Estate / Favela beetje claymore's planten en met Scavenger bijvullen, en weer nieuwe planten. Beetje undercover door het level heen bewegen, en hoorde om de 20 seconden *Boem* +1

( PN90 Aikmbo + Claymore + Scavenger + Extra Explosive Damage of een gelijke combinatie is aan te bevelen, mooiste is dat die andere gasten erin blijven lopen of ik heb gewoon super planting skilllllllz )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ik had ook wel een leuke aktie net.
Halve team van de tegenstander zat te campen in het huis met de machinegun op Skidrow.
Ik sneak via de trap omhoog, kon ik vier gasten in hun rug schieten haha echt heerlijk.
Die gasten hadden vast een wtf moment.

Wat trouwens vrij irri is als je TDM speelt, en dik boven aan staat.
Je eigen team dat continu (op Highrise) naar buiten rent terwijl er een enemy ac130 en chopper in de lucht hangen. Je ziet de winst steeds verder wegzakken dan.
Gewoon even wachten tot die dingen weg is toch niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
tering wat debiel ik weet dat er meer spelers zijn in mw 2 dan in 1 maar zoveel glitches in 1 game heb ik niet gezien zeker niet in mv 1 of welke andere game dan ook gaat echt fokking nergens over.
Had liever gezien dat ze de game een maand later uitbrachten dan dit gek*t waar alleen kansloze lol aan kunnen beleven terwijl in mijn controller opvreet van de frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Tsja, eigenlijk zitten we nu pas in de Beta fase. Maar IW vond het blijkbaar nodig om keihard te cashen voor en met kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Omnyakom1 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:51:
Tsja, eigenlijk zitten we nu pas in de Beta fase. Maar IW vond het blijkbaar nodig om keihard te cashen voor en met kerst.
Wat een totale onzin weer :X Speel het nou gewoon op de PS3 daar heb je (nog) geen last van zulke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Het lijkt wel of de hackers dit keer echt de xbox moeten hebben, ben op de pc 1 of 2 keer een aimbotter tegen gekomen en dat was het.

Vind het overigens wel jammer dat ik niet die speedhack tegen ben gekomen, als iedereen dat heeft is dat dan ook best wel weer lachen denk ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Scavy schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:39:
Het lijkt wel of de hackers dit keer echt de xbox moeten hebben, ben op de pc 1 of 2 keer een aimbotter tegen gekomen en dat was het.

Vind het overigens wel jammer dat ik niet die speedhack tegen ben gekomen, als iedereen dat heeft is dat dan ook best wel weer lachen denk ik dan :P
Ja, ik kom op de pc wel regelmatig mensen tegen met een rapid fire script. Volaumomatische FAL's en M21's enzo. Ik geloof niet dat het illegaal is, maar het is niet helemaal de bedoeling denk ik. Waarschijnlijk zijn er altijd mensen die het gebruiken, maar met een killcam valt het gewoon veel meer op...

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Vandaag eindelijk weer eens een goeie dag gehad :)
Over het algemeen leuke potjes, goeie scores, en lekker veel winnen. 6 leveltjes omhoog (42->48), over algemeen positief gescoord. K/D van 0.82 naar 0.88 omhoog getrapt, tis nog niet alles, maar begint iig weer ergens op te lijken.
Accuracy loopt ook vrolijk mee omhoog, van 16.7x naar 17.1x. Voelt wel goed om eindelijk weer eens de positieve kant op te gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
NeoMe schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:27:
Stond vandaag 30-6, enigste wat ik zo'n beetje had gedaan was op Terminal / Estate / Favela beetje claymore's planten en met Scavenger bijvullen, en weer nieuwe planten. Beetje undercover door het level heen bewegen, en hoorde om de 20 seconden *Boem* +1
God wat moeten ze je gehaat hebben :*)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26

( PN90 Aikmbo + Claymore + Scavenger + Extra Explosive Damage of een gelijke combinatie is aan te bevelen, mooiste is dat die andere gasten erin blijven lopen of ik heb gewoon super planting skilllllllz )
Je bent de eerste die ik zie met Extra Explosive Damage, pak je nu ook altijd de snelle mensen die lightweight icm marathon gebruiken ? Want ik heb de perk Extra Explosive Damage nog niet gebruikt en nu rennen veel mensen langs me claymore.

De perk Extra Explosive Damage lijkt me echt super goed, heb nu al vaak killingstreaks met claymore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Versteegrob schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 22:56:
[...]

Je bent de eerste die ik zie met Extra Explosive Damage Danger Close, pak je nu ook altijd de snelle mensen die lightweight icm marathon gebruiken ? Want ik heb de perk Extra Explosive Damage Danger Close nog niet gebruikt en nu rennen veel mensen langs me claymore.

De perk Extra Explosive Damage Danger Close lijkt me echt super goed, heb nu al vaak killingstreaks met claymore
Zo. :P

Claymores vind ik echt zo irritant, vooral in Search & Destroy waarna je niet kan respawnen. :|

[ Voor 8% gewijzigd door g0tanks op 26-12-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarondk1 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 16:25:

En toen kwam ik de M4A1 tegen, wat een wapen! Weinig recoil, en sterker als een ACR (naar mijn gevoel) ik schiet er nu dus lekker mee rond en ik sta altijd eerste en tweede ...
Je moet eens de UMP45 gebruiken, die is echt geniaal. Ernstig veel damage en fucking zuiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:22:
[...]

Je moet eens de UMP45 gebruiken, die is echt geniaal. Ernstig veel damage en fucking zuiver
Toch kom ik altijd bij de SCAR uit, vind de range wat beter en damage is volgens mij bijna gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de ps3 met mw2 gehaald en dit was de 1ste keer dat ik een shooter op een console speelde..
ik merkte meteen dat het niet zo goed ging :( heb steeds van die acties schiet ik hele tijd ernaast ofso omdat ik nog niet gewend ben aan de controller, komt dit nog wel goed?
En hebben jullie wat tips? Ik speel nu vooral met M4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja gewoon oefenen. Voor mij is dit ook de eerste fps op de console (xbox) en je moet gewoon veel uren maken. Heb er nu 20 ofzo gespeeld en k/d ratio is 0.75, begon op 0.5.
Je leert vanzelf beter omgaan met die pookjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om opnieuw te beginnen? met je KD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe makkelijk vinden jullie het trouwens om die Special Ops te halen (single play of coop)? Ik ben gewoon niet zo goed (dat blijkt), maar op m'n PS3 heb ik nu iets van 25 stars en ik begin het nu toch wel erg lastig te vinden... :-(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:03:
Is er ook een manier om opnieuw te beginnen? met je KD ?
Nee.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, nieuw PSN account aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Laatst online: 18:05
Ik heb net de Dropping Crates (get the winning kill by dropping a crate on an enemy) en de Heads Up! (kill an enemy by dropping a crate) challenges gehaald! Wat een toeval was dat zeg :D 8)7

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
En toch........ blijf ik die kills met FMJ verdraaid lastig vinden.
Ik ben gevorderd tot 23 van de 40, en hou stug vol, het zal me lukken.
Elk stukje glas pik ik mee als het kan, maar het duurt, en duurt. 8)
Het heeft dan ook invloed op de rest, ik word wat minder mobiel dan normaal.
Ik lijk wel een camper! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 22:26
DikkeDijk schreef op zondag 27 december 2009 @ 01:02:
En toch........ blijf ik die kills met FMJ verdraaid lastig vinden.
Ik ben gevorderd tot 23 van de 40, en hou stug vol, het zal me lukken.
Elk stukje glas pik ik mee als het kan, maar het duurt, en duurt. 8)
Het heeft dan ook invloed op de rest, ik word wat minder mobiel dan normaal.
Ik lijk wel een camper! :X
Dat valt goed mee hoor. Heb die van de M4 en SCAR toch wel tamelijk snel gehaald. Ik gebruikte wel de Bling perk, zodat ik mijn Red Dot Sight ook nog had. Voordeel is dat je ineens de challenges van de perk doet en ook nog eens toch wel veel kills maakt (oké, het duurt wel een tijdje, had ze elks op een avondje vervolledigd).

Ik raad je aan om je niet té hard op de FMJ-challenge te focussen. Die kills komen wel automatisch hoor. Gewoon blijven spelen en schiet de gasten maar neer. Voor dat je het weet heb je die FMJ-challenge gedaan (en ben je ook bijna rond met de Marksman-challenge).

Ik ben nu bezig aan de challenges van de TAR-21. Wat een slecht wapen is me dat. De M4 en de SCAR schieten echt véél beter, in my opinion. Hopelijk wen ik er een beetje aan of anders gaat dat een "tweede FAMAS debacle" worden (als in: Marksman niet eens afwerken).

[ Voor 11% gewijzigd door Styxxy op 27-12-2009 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:43:
Ik heb vandaag de ps3 met mw2 gehaald en dit was de 1ste keer dat ik een shooter op een console speelde..
ik merkte meteen dat het niet zo goed ging :( heb steeds van die acties schiet ik hele tijd ernaast ofso omdat ik nog niet gewend ben aan de controller, komt dit nog wel goed?
En hebben jullie wat tips? Ik speel nu vooral met M4
Toevallig heb ik precies hetzelfde, moet ongelooflijk wennen aan de controller met shooters (ben PC gewend).
Snap niet dat sommige gasten zo snel kunnen zijn :P Eer ik op iemand gemikt hebt is 'ie al pleitte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Styxxy schreef op zondag 27 december 2009 @ 01:35:
[...]
Ik ben nu bezig aan de challenges van de TAR-21. Wat een slecht wapen is me dat. De M4 en de SCAR schieten echt véél beter, in my opinion. Hopelijk wen ik er een beetje aan of anders gaat dat een "tweede FAMAS debacle" worden (als in: Marksman niet eens afwerken).
Voor prestige had ik de Scar gemasterd nu heb ik voor de TAR gekozen en moet zeggen ik vind hem beter nu ik hem gewend ben.
Meer kogels, betere rof alleen wat minder range maar daar merk ik weinig van.
Met de Scar moet je haast wel scavenger gebruiken of extended mags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Is er iemand die solo op de PC de "Downed but Not Out" achievement gehaald heeft ?
Ik krijg 'em maar niet en ik heb toch het idee dat ik er minimaal 4 te grazen neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

g0tanks schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 23:17:
[...]

Zo. :P

Claymores vind ik echt zo irritant, vooral in Search & Destroy waarna je niet kan respawnen. :|
Dan pak je toch de sitrep perk, dan zie je ze van mijlenver staan. :)
superbassie schreef op zondag 27 december 2009 @ 01:58:
[...]

Toevallig heb ik precies hetzelfde, moet ongelooflijk wennen aan de controller met shooters (ben PC gewend).
Snap niet dat sommige gasten zo snel kunnen zijn :P Eer ik op iemand gemikt hebt is 'ie al pleitte...
Snelheid heeft ook te maken met gevoeligheid. Heb hem nu geloof ik op high staan (of zelfs 1 stapje erboven (of is dat cod4)). Het is in het begin super wennen, maar je kunt gewoon sneller draaien. Voor grote afstanden wordt het weer iets lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dark-Intruder schreef op zondag 27 december 2009 @ 05:28:
Is er iemand die solo op de PC de "Downed but Not Out" achievement gehaald heeft ?
Ik krijg 'em maar niet en ik heb toch het idee dat ik er minimaal 4 te grazen neem.
volgens mij kan je die niet solo krijgen, volgens mij ga je dood in plaats van ''bleeding out'' als je solo gaat.. helemaal zeker weten doe ik het niet.

zoek trouwens ook nog iemand voor de 360 om downed but not out te halen...
voeg me maar toe als je hem ook nog moet en het wilt proberen (op de 360, uiteraard..): xPhantomNL

[ Voor 8% gewijzigd door xPhantom op 27-12-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Iemand ook opgevallen dat de Desert Eagle zwaar verneukt is in MW2 ? In Cod 4 was hij nog wel relaxed maar ik kan er nu echt niks meer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Net de perk danger close genomen icm claymore, valt me toch vies tegen. Dacht dat de marathon mensen icm lightweight nu wel dood zouden gaan maar zij rennen nog vrolijk door.

Wel werkt claymore bij langzame mensen, damn zoveel beter dan een granaat. Alleen jammer dat je er maximaal 1 kan dragen, bij CoD4 had je er 2 :)

Twijfel nu tussen danger close of stopping power, moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Versteegrob schreef op zondag 27 december 2009 @ 09:11:
[...]

Net de perk danger close genomen icm claymore, valt me toch vies tegen. Dacht dat de marathon mensen icm lightweight nu wel dood zouden gaan maar zij rennen nog vrolijk door.

Wel werkt claymore bij langzame mensen, damn zoveel beter dan een granaat. Alleen jammer dat je er maximaal 1 kan dragen, bij CoD4 had je er 2 :)

Twijfel nu tussen danger close of stopping power, moeilijk
Beter neerzetten dan, niet net bovenaan de trap maar zet hem maar eens iets verder wedden dat ze erin lopen en doodgaan. Is wel leuk ja spelen met claymores. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

DDR schreef op zondag 27 december 2009 @ 09:28:
[...]

Beter neerzetten dan, niet net bovenaan de trap maar zet hem maar eens iets verder wedden dat ze erin lopen en doodgaan. Is wel leuk ja spelen met claymores. :P
Ja die tip heb ik hem ook al eens gegeven, want bij mij is bijna elke claymore die afgaat een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
spaceboy schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:13:
Hoe makkelijk vinden jullie het trouwens om die Special Ops te halen (single play of coop)? Ik ben gewoon niet zo goed (dat blijkt), maar op m'n PS3 heb ik nu iets van 25 stars en ik begin het nu toch wel erg lastig te vinden... :-(
Spec Ops zijn niet makkelijk :) Maar als je met 2 man bent die een beetje kunnen gamen is er wel door te komen. Had samen met een vriend van me de meeste moeite met Wet Work (klote breach stuk) en Snatch and Grab. De rest is redelijk goed te doen, soms met een trucje, maar toch :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Redje schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:37:
Ik had ook wel een leuke aktie net.
Halve team van de tegenstander zat te campen in het huis met de machinegun op Skidrow.
Ik sneak via de trap omhoog, kon ik vier gasten in hun rug schieten haha echt heerlijk.
Die gasten hadden vast een wtf moment.

Wat trouwens vrij irri is als je TDM speelt, en dik boven aan staat.
Je eigen team dat continu (op Highrise) naar buiten rent terwijl er een enemy ac130 en chopper in de lucht hangen. Je ziet de winst steeds verder wegzakken dan.
Gewoon even wachten tot die dingen weg is toch niet zo moeilijk.
niet wachten gvd! uit de lucht knallen!

gelijk switchen naar een anti air outfit en hij is binnen 10s neer, helaas doet 90% wat jij doet.. in een huisje zitten en dan alsnog dood gaan omdat er door het raam heen geschoten word.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

NeSs schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 20:40:
[...]

tering wat debiel ik weet dat er meer spelers zijn in mw 2 dan in 1 maar zoveel glitches in 1 game heb ik niet gezien zeker niet in mv 1 of welke andere game dan ook gaat echt fokking nergens over.
Had liever gezien dat ze de game een maand later uitbrachten dan dit gek*t waar alleen kansloze lol aan kunnen beleven terwijl in mijn controller opvreet van de frustraties.
komt door de populariteit. Counterstrike had in zijn dagen ook ontzettend voor glitches/bugs etc etc. Battlefield ook. Maar omdat 10 miljoen man dit spel spelen zijn er % wijs ook meer mensen die er minder eerlijke bedoelingen op na houden. Hello kitty world adventure zou mischien ook net zoveel glitches hebben, maar daar gaat niemand iets voor schrijven.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry als dit al eerder gepost is, maar ik heb even gezocht en nog geen oplossing gevonden. Ik zit met het probleem dat er staat NAT Type: Strict. Het gekke is dat toen ik het spel voor de eerste keer startte er wel stond "Open", maar vanaf de tweede keer is dit steeds Strict gebleven. Ik heb netjes alle porten in mijn router geopend en naar mijn PC geforward, ook heb ik voor de zekerheid UPNP aangezet én de firewall op mijn PC uitgezet, maar dat helpt allemaal niets. Zijn er nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja, poorten open zetten.

heel flauw ik weet het, maar ik heb hetzelfde ook. alle poorten die ook maar ergens genoemd zijn, geforward naar mijn pc en nog zit ie op strict. moet je maar mee leren leven denk ik.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:27
[...]

Heerlijk wapen is dat idd, samen met Marathon en .... Light. Vandaag gewoon met dat wapen ''most longest distance shots'' gehaald haha. Was op Highrise, en kon elke keer iemand wel neerhalen bij die heli boven :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
eendje schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:11:
[...]

niet wachten gvd! uit de lucht knallen!

gelijk switchen naar een anti air outfit en hij is binnen 10s neer, helaas doet 90% wat jij doet.. in een huisje zitten en dan alsnog dood gaan omdat er door het raam heen geschoten word.
Waarom zou ik hem uit de lucht moeten knallen als ik niet dood ben...
Ik ga echt niet expres me eigen om zeep helpen om een stinger te kiezen.
Als iedereen dat gaat doen schiet het lekker op, heel vaak wordt het 7500-7400 oid.

Maar goed ieder z'n eigen tactiek blijkbaar :)
xPhantom schreef op zondag 27 december 2009 @ 08:52:
[...]

volgens mij kan je die niet solo krijgen, volgens mij ga je dood in plaats van ''bleeding out'' als je solo gaat.. helemaal zeker weten doe ik het niet.

zoek trouwens ook nog iemand voor de 360 om downed but not out te halen...
voeg me maar toe als je hem ook nog moet en het wilt proberen (op de 360, uiteraard..): xPhantomNL
Je kan hem alleen halen, heb ik ook gedaan.
2e controller aanzetten. Player 2 ergens in een hoek liggen.
En dan zorgen dat je bleeding out krijgt en vier mannetjes neerschiet.

[ Voor 33% gewijzigd door Redje op 27-12-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 11:14:
Sorry als dit al eerder gepost is, maar ik heb even gezocht en nog geen oplossing gevonden. Ik zit met het probleem dat er staat NAT Type: Strict. Het gekke is dat toen ik het spel voor de eerste keer startte er wel stond "Open", maar vanaf de tweede keer is dit steeds Strict gebleven. Ik heb netjes alle porten in mijn router geopend en naar mijn PC geforward, ook heb ik voor de zekerheid UPNP aangezet én de firewall op mijn PC uitgezet, maar dat helpt allemaal niets. Zijn er nog andere suggesties?
Ik heb een tutorial geschreven over het open gooien van je NAT. Zie: [PC] CoD MW2 - Handleiding NAT openen op Sitecom router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Redje schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:33:
[...]

Je kan hem alleen halen, heb ik ook gedaan.
2e controller aanzetten. Player 2 ergens in een hoek liggen.
En dan zorgen dat je bleeding out krijgt en vier mannetjes neerschiet.
Op de 360/ps3 gaat dat wel, maar Dark-Intruder had het over solo op de pc.. ;)
Die moet je op de pc dan online halen, aangezien je dood gaat ipv in bleeding out komt als je het solo doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dikke vette LOL.

Killcam van 40 seconden gehad. :p
Soms heb ik spijt dat k geen fraps heb staan :p

[ Voor 31% gewijzigd door IStealYourGun op 27-12-2009 13:02 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

spaceboy schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:13:
Heb ze allemaal 69-69, maar het geheim zit hem in je vrienden. Kunt beste sommige levels alleen doen en de rest met een maat dan heb ze zo.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
[...]

De enige SMG die de MP5K gewoon pwnd! Heerlijke gun!

Btw niemand die veel met de FAMAS speelt? Voor mij nog de enige AR die er is... Marathon, Stopping Power, Ninja en Silencer en gaaaaaan ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Weet er eigenlijk iemand of je extra dingen kan instellen eens je alle prestige levels gedaan hebt?
Enige dat ik terugvind is dat je om het level een extra slot krijgt om wapen mee samen te stellen, is dat echt alles? :)
Als ik zie hoeveel tijd het kost om in 4de prestige te geraken dan is het tegen eind 2010 nummer 10 :) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Sensei_D schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:17:
[...]
De enige SMG die de MP5K gewoon pwnd! Heerlijke gun!

Btw niemand die veel met de FAMAS speelt? Voor mij nog de enige AR die er is... Marathon, Stopping Power, Ninja en Silencer en gaaaaaan ;)
Juist! Famas is echt zo'n gruwelijk wapen, 1 burstje en weer +50. En hij maakt een heerlijk geluidje! Ik zie hem echt heel weinig in de MP, terwijl ik soms denk dat dit de beste AR is die er is. Maar dat heb ik soms ook weer bij de SCAR :p.
Plus ik maak er echt enorme veel headshots mee. Met de M16 heb ik 1000 kils en ong 140 headshots, SCAR 1000 kills en 114 headshots en de FAMAS 1000 kills en 279 headshots! Ongelofelijk :o.
Soms verdenk ik mezelf wel eens van aimbot :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Valt me op dat haast niemand hier sniper gebruikt. Owh ow ja vergeten. ASR's hebben in dit spel 0.0 terugslag en het bereik van een sniper. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Laatst online: 13-09 23:01
Omnyakom1 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:56:
Valt me op dat haast niemand hier sniper gebruikt. Owh ow ja vergeten. ASR's hebben in dit spel 0.0 terugslag en het bereik van een sniper. :')
Jep, klopt :')

Enige sniper die ik veel gebruik is de M21, maar die gebruik ik i.c.m. een ACOG scope eigenlijk meer als een AR.
Af en toe voor de lol wel intervention of barrett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Graviton12 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:43:
Weet er eigenlijk iemand of je extra dingen kan instellen eens je alle prestige levels gedaan hebt?
Enige dat ik terugvind is dat je om het level een extra slot krijgt om wapen mee samen te stellen, is dat echt alles? :)
Als ik zie hoeveel tijd het kost om in 4de prestige te geraken dan is het tegen eind 2010 nummer 10 :) :O
Maar dat is toch juist leuk? :P
Titles en Emblems ben ik bang... verder niets denk ik.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimby schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:43:
[...]

Ik heb een tutorial geschreven over het open gooien van je NAT. Zie: [PC] CoD MW2 - Handleiding NAT openen op Sitecom router
Ja die had ik al eerder gevonden, en de extra porten die daar nog in staan ook geforward voordat ik de post aanmaakte (ik een hoop daarvan had ik al eerder geforward). Biedt helaas geen uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
DDR schreef op zondag 27 december 2009 @ 09:28:
[...]

Zet ze perfect neer want iedereen gaat bijna altijd dood alleen de mensen die de perk marathon icm lightweight hebben zijn gewoon weg te snel voor de claymore. Gisteren zette ik 3 perfect achter elkaar neer en nog liepen ze door. Echt stom want had verwacht dat Danger Close goed zou helpen. Maar hierbij wordt alleen de kracht groter van de claymore en niet de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Omnyakom1 schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:56:
Het bereik is het probleem niet, de maps zijn allemaal vrij klein. Een assault rifle haalt dat met gemak.
Met de recoil ben ik het wel mee eens, als je de ACR neemt is het gewoon je dot op een sniper plaatsen en full auto gaan. Had liever gehad dat alles meer recoil had zodat je ook nog eens wat mis schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

over de claymore, had net mooie met CTF in underpass. een van de vlag spots staat naast wat hoog gras, ik denk, laat ik daar voor de gein Claymore in zetten. "enemy captured the flag" +1 voor TepelStreeltje :P

viel me gisteren op dat die L86SW (oid) ook echt 0 recoil heeft!
zat een gast mee te snipen, en die maaide steeds beetje met zen red dot, maar wel kills halen.
echt, wtf! recoil mag bij alle wapens wel wat hoger denk ik zo :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

TepelStreeltje schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:42:
over de claymore, had net mooie met CTF in underpass. een van de vlag spots staat naast wat hoog gras, ik denk, laat ik daar voor de gein Claymore in zetten. "enemy captured the flag" +1 voor TepelStreeltje :P

viel me gisteren op dat die L86SW (oid) ook echt 0 recoil heeft!
zat een gast mee te snipen, en die maaide steeds beetje met zen red dot, maar wel kills halen.
echt, wtf! recoil mag bij alle wapens wel wat hoger denk ik zo :S
Idd. De recoil mag inderdaad hoger. Maar die van de desert eagle is TE. Daar kan je gewoon niks mee raken.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Eens met de opmerkingen over de recoil. Ze hadden die AK ook niet pas bij lvl 70 beschikbaar moeten maken ;( die recoiled pas lekker ;) Mijn favo wapen in MW1! Vergt wat oefening, maar wat een wapen. Nu ga ik niet de moeite nemen er goed mee te worden. 1 lvl ffs :(

Ieder wapen heeft ook wel nadelen natuurlijk. Recoiled ie niet dat is de dmg laag. Maar met de ranges van sommige wapens heb je ook niet veel dmg nodig :X

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Xenomorphh schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:16:
[...]

Idd. De recoil mag inderdaad hoger. Maar die van de desert eagle is TE. Daar kan je gewoon niks mee raken.
Mja idd, hij is niets beter als de Magnums terwijl de DE in MW1 de pistol was :9~
Ik veheugde me zo op Akimbo DE, maar dat viel wel wat tegen. Zou de DE denk ik ook wat te sterk maken hoor (1887 remember ;)), maar toch.

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.