Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Blackberry Bold 2 9700 en ik moet een nieuw abonnement.

Bellen en smsen is niet zo belangrijk maar internet email blackberry messenger etc is wel belangrijk.

Nu zie ik dat je ook nog extra abonnementen special voor blackberry services (navigatie hoeft niet perse).

Wat moet ik dan hebben (liefst ook het snelste internet etc) en waar kan ik dat het beste afsluiten?

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 21:25
Voor zover ik begrepen heb... (correct me if I'm wrong)

Heb je een Blackberry Internet Service (BIS) nodig om basisfunctionaliteit op je blackberry te krijgen. Kost 11,90 bij T-mobile, iets van 18 euro bij KPN en Vodafone. (en Hi ook zoiets) Dat betaal je dus bovenop je normale abonnement. (bijvoorbeld t-mobile relax 150, en daarbij nog een Blackberry service)

Dit is inclusief internet gebruik. Voor zover ik weet hebben providers maar 1 blackberry abonnement. (los van BES) Alleen zie ik dat Vodafone ook nog een zg. "Blackberry Basis abonnement" van €12,50 per maand. Die snap ik niet zo goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Aeon op 18-12-2009 11:26 ]

Verwijderd

Blackberry Basis is er sinds deze week. Het grote verschil is de internetsnelheid van maximaal 384 Kbit ipv 3.6 Mbit. Aangezien de Bold UMTS/HSDPA ondersteunt is dat wel enigzins nadelig dus.

Verwijderd

Topicstarter
Dus je kan het beste een Vodafone Abonnement nemen met het blackberry basis pakket? (En niet met de andere standaard BIS abo van vodafone)

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
op HI.nl is er momenteel een aanbieding van 2 jr

24,95 per maand bel/sms
9,95 per maand bis blackberry internet service

toestel gratis + gratis 8gb geheugenkaart.

Verder verwijs ik je door naar dit topic : [ABO] BlackBerry Bold 9700 Levertijden- en abonnemententopic

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In bovenstaande topic kun je inderdaad de beste deals vinden. Verder is het uitzoeken van een abonnement een persoonlijke keuze, en dus niet iets voor het forum. Wel kun je in de Pricewatch terecht. Hier doe ik dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.