seph32 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 02:24:
Hallo mensen,
Ik zit te kijken naar een nieuwe video kaart en ik wou een 5870 kopen en zit te kijken naar tweakers pricewatch en ik zie dat bijna geen 1 winkel deze kaart in vooraad heeft.Weet iemand misschien waarom niet
Heb je deze gezien?
ATI HD5xxx Levertijden topic 
en/of een gelijkwaardige kaart die ik eventueel kan kopen die ook op DX11 zal kunnen draaien?
Een gelijkwaardige kaart voor de HD5870, de eerste serie GPUs die DirectX11 compliant zijn? De HD5850 komt in de buurt qua prestaties, maar verder kun je het schudden (HD57xx presteert een stuk minder snel), want de HD5xxx serie is de enige DirectX11 compliant serie op de markt.
Prestaties zijn verder prima op te zoeken door reviews te lezen. En de features, zoals DirectX 11 ondersteuning, worden daar ook besproken en kun je ook terugvinden op de website van de fabrikant.
Een echt alternatief voor de HD5870 is er in ieder geval niet totdat nVidia haar nieuwe Fermi ontwerp op de markt zet. Daar zul je dus op moeten wachten, of tot de leverheid van de HD58xx serie beter wordt.
Ik sluit dit topic ook gelijk, omdat ik weinig eigen inzet alvorens het openen van het topic zie. Eigen inzet is iets wat we graag zien, ook alvorens je een topic opent, zie ook
Het algemeen beleid. Met wat lezen over de HD5870 en DirectX11 kom je zeker tegen dat dit tot nu toe de enige familie kaarten is die het ondersteunt en voor de leverbaarheid staat al een heel topic op poten met informatie.
Samen afwachten dan maar?
[
Voor 3% gewijzigd door
Ultraman op 18-12-2009 02:35
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.