Artikel over België == gezeik over datalimieten...

Pagina: 1
Acties:

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
nieuws: Snelheid Belgisch internetknooppunt vervijfvoudigt volgend jaar

Kan iemand hier AUB alle replies over die datalimiet even wegmodden? :/

Waarom moet er nu telkens gezeik komen over datalimieten als er een artikel staat waar de woorden 'België' en 'Internet' in voorkomen?
Het heeft absoluut niks met het artikel te maken! :(

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:00

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dergelijke reacties horen op 0-offtopic. Ik zal er zo eens doorheen lopen, maar als jij ze nog ergens te hoog ziet staan kun je ze het beste melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XV :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Fire69
Denk dat de meeste wel al op off-topic staan...
Kan je ze niet gewoon trashen? :+

Topic was misschien een beetje overbodig, maar ik moest mijn frustraties even kunnen ventileren.
Sorry! :P

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dirk schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:19:
Dergelijke reacties horen op 0-offtopic. Ik zal er zo eens doorheen lopen, maar als jij ze nog ergens te hoog ziet staan kun je ze het beste melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XV :)
Ik heb ze consequent op -1 gemod eigenlijk. Wat mij betreft is het een troll om voor de zoveelste keer een offtopic discussie uit te lokken.

Maw. ik ben het nogal eens met de TS. Maar misschien hoort deze discussie beter thuis in het moderatietopic en niet in GA.

[ Voor 61% gewijzigd door YellowOnline op 17-12-2009 21:32 ]

• Dirk

Dirk

Fire69 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:30:
Denk dat de meeste wel al op off-topic staan...
Kan je ze niet gewoon trashen? :+
Levert weer gezeur over censuur op enzo... :|
Topic was misschien een beetje overbodig, maar ik moest mijn frustraties even kunnen ventileren.
Sorry! :P
Je bent niet de enige die daar een hekel aan heeft. :)
YellowOnline schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:32:
[...]

Ik heb ze consequent op -1 gemod eigenlijk. Wat mij betreft is het een troll om voor de zoveelste keer een offtopic discussie uit te lokken.
-1 is te zwaar. Die is gereserveerd voor de sociaal onaangepaste reacties, en dat is dit nog niet. Dit is gewoon simpel offtopic. De uitlokking zie ik nou ook niet zo erg, hooguit van de parents, de child reacties lokken al helemaal niets uit.
Maw. ik ben het nogal eens met de TS. Maar misschien hoort deze discussie beter thuis in het moderatietopic en niet in GA.
De TR voor een move naar TMF is gemaakt :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Anoniem: 27535

GR >> TMF
Dirk schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:37:

De TR voor een move naar TMF is gemaakt :)
Done within the minute :P

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 17-12-2009 21:37 ]

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Tsja, nogal logisch dat men het graag over die datalimieten heeft. Het maakt het concpet van internet in België toch een beetje lachwekkend allemaal.

Iemand die een boot van luciferhoutjes bouwt om de oceaan over te varen moet ook niet verwachten dat bij een persconferentie over zijn nieuwe kajuit niemand over die luciferhoutjes begint :P

Echt offtopic kan ik het ook niet noemen. Het gaat over internet. Het gaat over België. Het gaat over capaciteit. Nou, dan springt er bij mij ook maar één gedachte binnen :>

[ Voor 20% gewijzigd door eamelink op 17-12-2009 21:39 ]

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
YellowOnline schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:32:
[...]

Ik deel er ook -1en voor uit.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

eamelink schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:38:
Tsja, nogal logisch dat men het graag over die datalimieten heeft. Het maakt het concpet van internet in België toch een beetje lachwekkend allemaal.

Iemand die een boot van luciferhoutjes bouwt om de oceaan over te varen moet ook niet verwachten dat bij een persconferentie over zijn nieuwe kajuit niemand over die luciferhoutjes begint :P

Echt offtopic kan ik het ook niet noemen. Het gaat over internet. Het gaat over België. Het gaat over capaciteit. Nou, dan springt er bij mij ook maar één gedachte binnen :>
Maar er is geen relatie tussen de capaciteit van de backbone en die downloadlimieten! Technologisch is er geen enkel probleem om die af te schaffen. Of er nu meer of minder throughput is op het internetknooppunt staat los van die datalimieten; ergo er is geen verband tussen het FP-artikel en die downloadlimieten.

• Fire69
[...]

Het gaat over een compleet ander soort capaciteit.

Bij een artikel over lucifers ga je toch ook niet steeds zeuren dat jullie in NL allemaal vlammenwerpers gebruiken? Of zoiets, vond niet direkt een goeie vergelijking. :+

[edit]
Damned, stomme Belg boven mij! :(
:P

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 17-12-2009 21:46 ]

• Dirk

Dirk

Anoniem: 27535 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:37:
GR >> TMF

[...]

Done within the minute :P
Kijk eens naar de timestamp van die TR... Die stond er al 20 minuten :P

Voor mij is het te vergelijken met de launch van een nieuwe serie videochips door nvidea, waarbij iedereen begint te zeuren over de gebreken van de vorige serie. Het kan relevant zijn, maar het moet niet gebeuren bij ieder artikel over videochips en nvidea en nog minder moet het 50% of meer van de reacties beslaan...

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Maar TS heeft wel een punt. Het gaat in elk topic er over.....

Het grote adblocking topic

Pagina: 1