Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Atheros 5007b/g

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds 2 maanden een probleem met mijn w-lan verbinding. Als ik op het hardware-knopje druk Ik krijg links onderaan steeds een vermelding; ''w-lan gedeactiveerd''. In netwerkcentrum krijg ik geen enkel modem te zien om te selecteren, dus dat kan niet aan mijn modem liggen. 1 keer van de 10 keer dat ik de laptop op moet starten lukt het me pas om via wireless online te komen. Vreemd genoeg krijg ik via windows update een optionele update van Atheros weergegeven die ik maar nooit gedownload krijg. ??

Om jullie de moeite te besparen zeg ik wat ik allemaal ondernomen heb om van dat probleem af te komen.

- Ik heb de driver verwijderd/bijgestuurd en opnieuw geinstalleerd.
- Ik heb allerlei drivers gedownload en geinstalleerd.
- ik heb mijn laptop meerdermaals teruggezet naar fabrieksinstellingen (geformatteerd)
- Ik heb windows 7 erop gezet

Dit heeft uiteindelijk helemaal niets opgeleverd. Mijn conclusie luidt dan, Bios-instelling of netwerkadapter begeven? Als het aan Bios ligt, dan vraag ik me af hoe het zover heeft kunnen komen als ik er nog nooit aan gerommeld heb maar voorheen wel altijd goed gewerkt heeft? :?

Ik hoop op jullie hulp.

Groetjes

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nogal dubbel met:
Help, wlan-gedeactiveerd...

Crossposten is hier niet de bedoeling - dicht

Oslik blyat! Oslik!