@Martijn-50d: als je die dozen 'weg' haalt op je windmolen foto. Ben benieuwd hoe dat kijkt, ik word met mijn aandacht daar naartoe getrokken. Is overigens ook het eerste wat ik zag. Terwijl volgens mij het ontwerp de windmolen is.
@Martijn-50d: eens met mijn voorgangers, ook niet echt bijzondere foto.
@martijn-50d: Voetstappen is mooi gedaan, vraag me wel af waar je scherp stel punt lag (was dat op een van de voetjes in het begin?). Die zou ik namelijk scherp verwachten. Kijkt in ieder geval lekker weg!
@martijn-50d: Jammer van de takken aan de rechterkant van de boot, verder prima compositie. Het mooiste was geweest als je geen huisje erbij had op de achtergrond. Maar dat kan je niet altijd kiezen

. Verder wel oud-hollandsche-plaat.
@TranceSetter: Waar lag je scherp stel punt? Lag dat vooraan van de rails? Kan het moeilijk opmaken en ik zou verwachten dat het punt waar de rails begint scherp zou zijn om dan verder de foto uit te kijken.
@Vincent84: Ik had de crop gedaan dat het lijkt alsof het een eindeloze rij paaltjes was geweest. Dat je zeg maar de mensen aan de linkerkant eraf snijdt.
@Vincent84: Ik vind er erg veel wit aan de onderkant erop zitten. Dit had 50% minder gemogen van mij. Het gaat tenslotte om de mensen die aan het wandelen zijn of niet?

@Link0007: grappig, alleen net iets teveel blauw, komt onnatuurlijk over. Tenzij dit natuurlijk het idee was

@Link0007: Leuk gedaan met de zon, jammer van lensflare. Soms kan het juist iets toevoegen, hier zie ik het als hinderlijk.
@Link0007: Ik had hem anders gecropped, ik vind hem namelijk erg wit.
@Link0007: De eerste voetstap had er van mij helemaal opgemogen. Verder volg ik de lijn en ben ik in een keer 'zoek' kan de voetstappen niet meer goed vinden.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Alle reacties natuurlijk met no offence!