Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] postvak in hotmail automatisch verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:57
Hallo,

Recent ben ik in outlook mijn hotmailaccount gaan gebruiken.
Als ik nu, zodra ik niet thuis ben, mijn email check via hotmail.com staan ineens alle (nieuwe) emails
in de map 'verwijderde items'. Graag zou ik weten hoe dit komt, aangezien ik ook mijn email controleer op mijn telefoon en dan 'geen emails' te zien krijg.

Ik vermoed dat dit door Outlook komt, aangezien ik dit hiervoor nooit had.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Titelaanpassing: verwijdert => verwijderd. Dat verandert de betekenis nogal ;)

Verder: je vermoedt Outlook. Dus: wat heb je aan berichtregels en wat heb je aan account-instellingen in Outlook? Iets zegt me dat je daar moet wezen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Novadecasa
Thanks voor de aanpassing ;)

Met Outlook ben ik verder niet echt bekend, maar heb bij account instellingen gewoon de gebruikelijke gegevens ingevoerd zoals smtp en pop3. Verder niet iets tegen gekomen van verplaatsen of archiveren naar 'bepaalde map' o.i.d, mits je daar op doelde.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Bij gmail heb je een setting dat mail die via pop3 opgehaald is naar de prullenbak gezet moeten worden, gok dat zoiets ook bestaat bij hotmail.

Desktop | Server | Laptop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je wilt waarschijnlijk leave-mail-on-server instellen. Of dat net zoals in gmail op de server instellen dat het niet wordt verwijderd maar dat zou ik niet kunnen zeggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Novadecasa
Oke, maar weet ook iemand waar ik die instellingen dan kan vinden?
Hoe het te veranderen valt?
Het vervelende is namelijk dat in outlook de emails wel binnen komen maar op hotmail.com alles in emails in de map 'verwijderde items' staan.
Bij outlook komen nu ook alle emails 3 of 4 x binnen. (dit doordat ik bij hotmail.com steeds de items van de map 'verwijderde items' terug zet naar postvak in, met als gevolg dat outlook deze ziet als 'nieuwe email')

[ Voor 21% gewijzigd door Novadecasa op 17-12-2009 17:41 ]

• Rupie
je zal even bij de opties moeten kijken. Er valt als het goed is wel eea in te stellen las ik op internet maar dan moet je wel ingesteld hebben dat je in nederland zit, als je als land US hebt staan zou het niet werken ofzo. Welke settings je precies moet hebben kan ik je niet vertellen, zag zojuist bij mijn oude hotmailadresje dat ik hem inderdaad op US heb staat :P

Een eventuele andere oplossing: een gmail account aanmapen, hotmail laten forwarden naar je gmail en je gmail via imap naar outlook trekken.

• Novadecasa
Ik heb alle opties al doorlopen, het zou kunnen dat ik het toevallig over het hoofd zie omdat het de engelstalige is maar dat zal toch niet.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik het moet zoeken, hoe het op te lossen is.

Als ik nu niet op korte termijn steeds de emails terug zet bij hotmail worden ook nog eens alle emails verwijderd.

• Rupie
lees anders dit topic even: Hotmail IMAP/POP3

Pagina: 1