Toon posts:

Mening nieuwe configuratie

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Op aanraden van mijn colllega's werd me voorgesteld om eerst even een nieuwe configuratie hier te posten om de reacties van anderen te kunnen vergelijken.

Als webdesigner/grafisch vormgever draai ik continu Adobe Photoshop, Adobe Illustrator en Adobe Flash samen. Is volgende configuratie sterk genoeg om bovenstaande software samen te draaien? Een supercomputer heb ik niet van doen, er wordt niet gegamed of dergelijke op de PC.

De configuratie:
  • Moederbord GigaByte G41M-ES2L mATX 775
  • Processor Intel Core2 Quad Q8200 2.33Ghz 1333FSB 775
  • DDR2 4GB PC6400/800 Passive Cooling
  • Harddisk 500Gb S-ATA300 7200rpm 16Mb 11ms
  • DVD+- Rewriter Sony DRU-865S/860S/870S 22x SATA
  • Videokaart PCI-E ATI HD4550 512Mb
Waarschijnlijk mogen de processor en videokaart al wat sterker?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Bart

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Welkom op GoT :w

Roep je collega's er maar bij zodat ook zij op de hoogte zijn van het beleid ;)

Topics als deze zijn namelijk niet meer toegestaan, lees daarvoor het CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Dat neemt niet weg dat een vraag / topic als deze niet is toegestaan, daar is ruimte voor op GoT. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG ([BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics :)

Dit topic is gesloten.