[Windows 7 / Vista] Dubbel typen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Dragstra
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 13:31
Hallo,

Ik heb geen idee in welk deel dit hoort maargoed, ik zit met een bijzonder probleem.

We hebben hier in huis een netwerk met 2 laptops en 2 computers, de laptops en computer op zolder hebben Windows Vista, en mijn computer Windows 7.
(dit probleem had ik ook al toen ik windows vista draaide, maar had toen nog niet door wat het was).
Als er op zolder getypt word, word het in mijn computer ook ingevoerd.
Dus als iemand boven bezig is met word, word het op mijn computer ingevoerd, en zit ik bijvoorbeeld een spel te spelen, en iemand tikt in 'ik ben' opent mijn spelletje via de sneltoetsen mijn inventory.
Ik dacht eerst dat het te maken had met mijn logitech keyboard(G15), maar ik zou niet weten hoe.
De computer op zolder is een HP computer, en de mijne heb ik zelf samengesteld.

Als ik mijn kladblok open zie ik letterlijk wat er boven getypt word.
Ik heb het opgezocht op google ect. maar heb er niets over kunnen vinden.
Het moet wel iets met het netwerk zijn, het is niet zo dat mijn computer op een andere manier in verbinding staat oid.

Iemand oplossingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zit er een receiver in je pc? Bluetooth ofzo? Die de signalen van boven opvangt?

Als je je netwerkkabel uittrekt gebeurt het dan nog?

Wat voor een toetsenbord is boven in gebruik?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het draadloze toetsenborden zijn, mogelijk dat ze elkaars signaal verstoren. Bijna exact hetzelfde voorgehad; Draadloze toetsenborden verstoren elkaars signaal

Een G15 is niet draadloos :$ mmm, geen idee dan

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Dragstra
Zit geen reciever in pc, alleen een utp kabel voor het netwerk.
Toetsenbord boven is gewoon van HP, draadloos.
Als ik de kabel eruit trek gebeurt het natuurlijk niet want dan heb ik uberhoubt geen verbinding met de pc boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 10:11

Coach4All

I'm a Coach 4 All

A.Dragstra schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:49:
Zit geen reciever in pc, alleen een utp kabel voor het netwerk.
Toetsenbord boven is gewoon van HP, draadloos.
Als ik de kabel eruit trek gebeurt het natuurlijk niet want dan heb ik uberhoubt geen verbinding met de pc boven.
Als dat zo is, is WiFi en bluetooth uitgesloten, anders niet....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Keylogging of andere meuk als je na het eruit trekken van een netwerkkabel er geen last meer van hebt, of je moet stom toevallig op beide PCs met een draadloos keyboard werken waar de receiver op dezelfde RF frequentie zit (en ja, dat kan).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Dragstra
alt-92 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:08:
Keylogging of andere meuk als je na het eruit trekken van een netwerkkabel er geen last meer van hebt, of je moet stom toevallig op beide PCs met een draadloos keyboard werken waar de receiver op dezelfde RF frequentie zit (en ja, dat kan).
Oh wat stom, natuurlijk!
Ik heb ooit tijdelijk een hp muis gebruikt, die recieved het toetsenbordsignaal van zolder natuurlijk.
Ik heb echt een hele poos gezocht naar keyloggers en andere rare dingen.
Opzich kan dat toetsenbord wel ver, zit zeker 4-5 meter tussen, en een plafond natuurlijk. :P
Bedankt! (kan dicht)
Pagina: 1