Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11 08:30
Correct me if I'm wrong maar ik dacht dat het mogelijk was om hier advies te vragen of verschillende mobiele telefoons, mits de eigen inzet aanwezig is? Het zit namelijk zo, ik ben echt al weken bezig met het zoeken naar een telefoon die de komende twee jaar zal voldoen aan mijn behoefte...

Op dit moment heb ik de Nokia N95 8GB versleten.. Heb er in het begin veel plezier van gehad met alle functies die er op zaten.. later is dit wel een beetje gaan veranderen en gebruik ik de telefoon eigenlijk alleen nog maar voor SMS, Bellen en Internet. Daarnaast heb ik sinds juli last van een aantal mankementen (hangende camera bij het filmen, geluid kan niet zachter, valt soms uit, batterij slecht)..

Nu ben ik op zoek naar een leuke vervanger met als kenmerken:
* Genoeg ruimte (intern) voor een paar uur muziek
* (Snel) Internet
* QWERTY (indien mogelijk, niet vereist)
* Touchscreen (voorkeur voor lichtgevoelig met pen)
* De nokia N95 was nogal een 'BLOK', dus ben op zoek naar iets minder dikke telefoon.

Wat kom ik tegen?
- N97 Mini
- Nokia N900
- HTC HD2
- HTC Touch Pro 2

Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en ben eigenlijk op zoek naar de voor en tegens van deze telefoon.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zou je ook vooral op het OS baseren.. Windows Mobile / Android enzovoort.
De voors en tegens zul je zelf moeten opzoeken, wordt wel verwacht van 'n Tweaker =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11 08:30
CLB schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:21:
Ik zou je ook vooral op het OS baseren.. Windows Mobile / Android enzovoort.
De voors en tegens zul je zelf moeten opzoeken, wordt wel verwacht van 'n Tweaker =)
Ik snap wel waar ik het allemaal zelf kan vinden. Maar ben meer op zoek naar die Tweakers die me kunnen vertellen waarom zij nu juist voor de ene telefoon heeft gekozen en niet voor de andere. Wat zijn/haar keuze heeft beïnvloed.. alleen op die manier kom ik achter dingen die ik via een opsomming van gegevens over het hoofd zie.

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 09:48
ga reviews lezen van mede tweakers of verschillende ervaringen over de telefoons ;)

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-11 12:32
Ik heb ongeveer hetzelfde dilemma.
Nieuwe telefoon. N900 of HD2

Ik heb al wat voors en tegens tegen elkaar weg gestreept misschien heb je er wat aan.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inderdaad, zijn genoeg ervaringen topics te vinden.
Tevens zou ik niet meer gaan voor de Touch Pro 2, outdated modelletje met outdated hardware.
Nog een andere QWERTY-slider is de Motorola Milestone (Droid), misschien ook het overwegen waard!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voors en tegens vind je in reviews, en in de ervaringentopics op GoT. Dan is het aan jou om dit af te wegen en een keuze te maken. Van een Tweaker verwachten we dat hij of zij dit zelf kan. Specifieke vragen zijn prima, maar wij gaan niet voor jou een telefoon uitzoeken.

Mocht je na het inlezen nog specifieke vragen hebben kun je natuurlijk een topic openen. Deze gaat nu in ieder geval op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.