Correct me if I'm wrong maar ik dacht dat het mogelijk was om hier advies te vragen of verschillende mobiele telefoons, mits de eigen inzet aanwezig is? Het zit namelijk zo, ik ben echt al weken bezig met het zoeken naar een telefoon die de komende twee jaar zal voldoen aan mijn behoefte...
Op dit moment heb ik de Nokia N95 8GB versleten.. Heb er in het begin veel plezier van gehad met alle functies die er op zaten.. later is dit wel een beetje gaan veranderen en gebruik ik de telefoon eigenlijk alleen nog maar voor SMS, Bellen en Internet. Daarnaast heb ik sinds juli last van een aantal mankementen (hangende camera bij het filmen, geluid kan niet zachter, valt soms uit, batterij slecht)..
Nu ben ik op zoek naar een leuke vervanger met als kenmerken:
* Genoeg ruimte (intern) voor een paar uur muziek
* (Snel) Internet
* QWERTY (indien mogelijk, niet vereist)
* Touchscreen (voorkeur voor lichtgevoelig met pen)
* De nokia N95 was nogal een 'BLOK', dus ben op zoek naar iets minder dikke telefoon.
Wat kom ik tegen?
- N97 Mini
- Nokia N900
- HTC HD2
- HTC Touch Pro 2
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en ben eigenlijk op zoek naar de voor en tegens van deze telefoon.
Op dit moment heb ik de Nokia N95 8GB versleten.. Heb er in het begin veel plezier van gehad met alle functies die er op zaten.. later is dit wel een beetje gaan veranderen en gebruik ik de telefoon eigenlijk alleen nog maar voor SMS, Bellen en Internet. Daarnaast heb ik sinds juli last van een aantal mankementen (hangende camera bij het filmen, geluid kan niet zachter, valt soms uit, batterij slecht)..
Nu ben ik op zoek naar een leuke vervanger met als kenmerken:
* Genoeg ruimte (intern) voor een paar uur muziek
* (Snel) Internet
* QWERTY (indien mogelijk, niet vereist)
* Touchscreen (voorkeur voor lichtgevoelig met pen)
* De nokia N95 was nogal een 'BLOK', dus ben op zoek naar iets minder dikke telefoon.
Wat kom ik tegen?
- N97 Mini
- Nokia N900
- HTC HD2
- HTC Touch Pro 2
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en ben eigenlijk op zoek naar de voor en tegens van deze telefoon.