AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Maar als dit je backupschijf is, dan kun je deze toch gewoon formatteren en vervolgens opnieuw een backup maken?
AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
In dat geval zou ik gewoon met progjes kijken wat je nog terug kan kijken en hopen dat dat lukt.
Heb je meteen een lesje geleerd. Maar het beste is inderdaad om wat recoverytools te proberen, en te kijken wat je nog terug kunt halen.
Tesla Model Y RWD (2024)
Kijk ook eens of een data recovery programma er nog iets met kan doen, het Thematopic voor Datarecovery heeft TERW_DAN al gelinkt.
Verder: niet slim om geen echte backup te maken van belangerijke bestanden!
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Dan is het geen backup hehFudgem schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:52:
Nee, want op deze schijf staat ook de originele mijn documenten (niet meer op de C:, maar op X: Docs), dus die kan ik niet wissen, daar is geen kopie van...
Backup je data naar een ander medium en kijk dan met een analyse tool wat er met die disk aan de hand is.
(Weer net te laat!)
[ Voor 6% gewijzigd door Kosh66 op 15-12-2009 14:58 ]
Edit:
Ik heb het volgende gedaan:
Eerst Seagate tools geprobeerd, Hij doet pass bij Smart en short Drive Self Test en Short generic test. Bij beide long tests is het fail.
Partition Magic 8 geprobeerd, hij geeft bij check for errors een crc in data error (45)
Windows Checkdisk zegt dit:
File record Segment sector 4 is unreadable
" " 5 is unreadable
" " 6 is unreadable
" " 7 is unreadable
Weet er iemand wat ik hier aan kan doen, het belangrijkste is de data terug te krijgen...
[ Voor 100% gewijzigd door Fudgem op 15-12-2009 21:28 ]