Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335167

Topicstarter
beste allemaal,

ik was op zoek naar meer informatie over deze laptop, maar kon deze nergens vinden , in tegenstelling tot de FW serie die een heel groot topic heeft.

Ik heb een VGN-NW21MF/W bij de media markt besteld, en betaald ivm een actie, (inmiddels al anderhalve maand geleden)
maar helaas is hij nog steeds niet binnen. 8)7 :'(
men zegt dat dit model zo populair was dat ze binnen no tim uitverkocht waren.
het kan nog wel een tijdje duren voordat hij weer binnen is, wie heeft hier ervaring mee?

Nu was mijn vraag wie heeft al een NW laptop (er zijn er 3 van deze serie)

VGN-NW21SF/T (bruin)
VGN-NW21MF/W (wit)
VGN-NW21EF/S (zilver)

hier is de link naar de website van sony, met hier de NW Pagina:
http://www.sony.nl/product/vn-nw-series

Wie heeft ervaringen met deze laptop serie, laat het dan horen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 335167 op 15-12-2009 22:33 . Reden: Ervaringen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02 17:16
Zelf ben ik van plan om nog voor het eind van dit jaar de VGN-NW21SF/T aan te schaffen.

Ik kijk dus even mee en zal mijn ervaringen hier binnenkort wel plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-07 09:34
Sinds kort ben ik in het bezit van een VGN-NW21SF/T

Deze laptop vind ik de mooiste en het meest aansluiten bij mijn eisen. Wachttijd was voor mij 1 dag (bestelde hem direct bij de groothandel...)

Het enige minpunt vind ik de touchpad, deze "luistert" niet altijd naar mijn wensen wat soms vervelende consequenties heeft...

Groet,

Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Summ
  • Laatst online: 05-02 17:16
ControlFreak schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:06:

Deze laptop vind ik de mooiste en het meest aansluiten bij mijn eisen. Wachttijd was voor mij 1 dag (bestelde hem direct bij de groothandel...)

Het enige minpunt vind ik de touchpad, deze "luistert" niet altijd naar mijn wensen wat soms vervelende consequenties heeft...

Groet,

Bert
Ik neem aan dat de mogelijkheid bestaat om het touchpad uit te zetten?

En zijn er drivers bijgeleverd? Anders zou je kunnen proberen om touchpad wat beter af te stellen. ;)

Labradorfan, misschien is het een idee om van dit topic een mooi centraal ervaringen topic te maken met informatie over de NW serie zoals de specificaties van de laptops i.c.m. afbeeldingen.

[ Voor 13% gewijzigd door Summ op 15-12-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:18

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Een topictitel waarin de titel '[Ervaringen]' voorkomt houdt in dat dit dus een ervaringentopic is waar een en ander over de notebook wordt besproken :) Het is niet de bedoeling dat je dit in je topictitel plaatst om alleen een vraag te stellen. Zie daarvoor ook dit deelartikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
goed idee, ik zou heel graag wat foto's erbij zetten maar het lukt me nog niet, ik ben net nieuw hier :P ik heb gezocht in de beschrijving maar het staat niet erg duidelijk beschreven, heb je een tip hoe ik de foto;s kan invoegen, ik heb alvast wel de link naar de sony pagina toegevoegd.
Summ schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:53:
[...]

Labradorfan, misschien is het een idee om van dit topic een mooi centraal ervaringen topic te maken met informatie over de NW serie zoals de specificaties van de laptops i.c.m. afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:18

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Met deze FAQ moet je een eind komen: Overzicht van UBB-codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ControlFreak
Summ schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:53:
[...]

Ik neem aan dat de mogelijkheid bestaat om het touchpad uit te zetten?

En zijn er drivers bijgeleverd? Anders zou je kunnen proberen om touchpad wat beter af te stellen. ;)

Tuurlijk kun je de touchpad uitzetten... het was voor mij ook geen NO-GO om deze te kopen... Het is eigenlijk het enige minpuntje wat ik kan bedenken en als dat het enige is dan is het dus een goeie laptop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ControlFreak
Om alvast een start te maken met wat plaatjes:

NW21SF/T:
Afbeeldingslocatie: http://ub-news.com/news/wp-content/uploads/2009/06/sony-vaio-nw.jpg
Reviews
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/246821/sony-vaio-vgn-nw21sf-t.html

NW21SF/S:
Afbeeldingslocatie: http://dvdconsolas.com/catalog/images/portatil_sony_vaio_nw21sfs_plata_15.5.jpg
Reviews
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/246443/sony-vaio-vgn-nw21ef-s.html

NW21SF/W:
Afbeeldingslocatie: http://laptops.techfresh.net/wp-content/uploads/2009/06/sony_vaio_nw_02.jpg

Een van de leukste features zitten bovenaan het toetsenbord:
Afbeeldingslocatie: http://www.hitechreview.com/uploads/2009/07/Sony-Vaio-NW-3.jpg
Met deze WEB knop kun je razendsnel een linux interface laden (of in windows gewoon de internetbrowser) waarmee je kunt internetten en skypen...

[ Voor 32% gewijzigd door ControlFreak op 16-12-2009 10:14 . Reden: plaatjes en opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ControlFreak schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:06:

Groet,

Bert
beste Bert,

leuk dat je ook een NW gekocht hebt, ik vroeg me af, na een paar weken gebruik, hoe bevalt hij je voor de rest? vooral qua snelheid, werkt hij prettig als je bijv foto's wilt bewerken of filmpjes etc??

ikzelf had gekozen voor de NW21MF/W (wit) ook omdat deze een snellere procesor had deze:Intel® Core™ 2 Duo-processor T6600

jou model heeft een: Intel® Pentium®-processor T4300
nu vroeg ik mij af, zou het nu veel verschil maken tussen deze 2 qua snelheid?

ik zit nog steeds te wachten op bericht van de Mediamarkt, hij zou week 53 komen...
ik ben benieuwt, als het nog langer duur overweeg ik toch (na 2 en halve maand) mn geld terug te vragen en ergens anders te gaan kopen.

en begin zodoende te twijfelen tussen de twee laptops's welke ik dan zou kopen, en zit nog eens te kijken naar de capaciteiten van deze 2 NW's.
ik vind de witte kleur trouwens wel erg mooi.

hoe bevalt het toetsenbord en windows 7 inmiddels?

ik ben benieuwt
ps, fijne kerstdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ControlFreak
Anoniem: 335167 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:50:
[...]

beste Bert,

leuk dat je ook een NW gekocht hebt, ik vroeg me af, na een paar weken gebruik, hoe bevalt hij je voor de rest? vooral qua snelheid, werkt hij prettig als je bijv foto's wilt bewerken of filmpjes etc??

ikzelf had gekozen voor de NW21MF/W (wit) ook omdat deze een snellere procesor had deze:Intel® Core™ 2 Duo-processor T6600

jou model heeft een: Intel® Pentium®-processor T4300
nu vroeg ik mij af, zou het nu veel verschil maken tussen deze 2 qua snelheid?

ik zit nog steeds te wachten op bericht van de Mediamarkt, hij zou week 53 komen...
ik ben benieuwt, als het nog langer duur overweeg ik toch (na 2 en halve maand) mn geld terug te vragen en ergens anders te gaan kopen.

en begin zodoende te twijfelen tussen de twee laptops's welke ik dan zou kopen, en zit nog eens te kijken naar de capaciteiten van deze 2 NW's.
ik vind de witte kleur trouwens wel erg mooi.

hoe bevalt het toetsenbord en windows 7 inmiddels?

ik ben benieuwt
ps, fijne kerstdagen!
toon volledige bericht
Hallo, Eerst even wat rechtzetten, ik heb geen T4300 maar een P7450 processor. De grijze versie heeft een T4300 en wat deze qua snelheid moet inboeken durf ik je niet te zeggen. Ik heb nu een paar weken deze laptop gebruikt en qua snelheid voldoet deze ruim aan mijn wensen. Ik programmeer eigenlijk alleen maar op deze laptop maar tijdens de kerstdagen heb ik er ook een paar spellen op gespeeld (Spore bijvoorbeeld) wat mij reuze meeviel qua snelheid.

De P7450 verhoudt zich t.o.v. de T6600 ongeveer hetzelfde wat ik ervan heb gelezen. In ieder geval krijgt hij binnen de Windows Experience Index hetzelfde cijfer toegekend.

Windows 7 en het toetsenbord bevallen erg goed, toetsenbord typt net als een normaal toetsenbord, heb nog geen misslagen gehad eigenlijk en ik typ met 10 vingers blind... Windows 7 heb ik licht custom gemaakt met een donker aangepaste thema (waarbij je ook bijvoorbeeld de explorer.exe moet vervangen.) maar vind hem erg makkelijk en goed draaien... (stukken beter als Vista in ieder geval ;))

Ik hoop voor jou dat je jouw laptop snel binnen krijgt! Ik kon in ieder geval nergens anders de witte versie vinden en daarbij vind ik deze bruine versie ook erg chique lijken! :)

Fijne jaarwisseling alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de handleiding voor de NW21EF kan vinden?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ControlFreak
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:50:
Weet iemand waar ik de handleiding voor de NW21EF kan vinden?
Kijk eens op: http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/documentation/manuals/index.aspx?l=nl_NL&m=VGN-NW21EF_S

Kun je ook aangeven of dit jou voldoende geholpen heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:36
Hey iedereen.
Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van de Vaio NW21SF/T. Ik ben zeer tevreden over de laptop. Bouw kwaliteit is goed, en de laptop is mooi afgewerkt. Het Quick Web Acces systeem werkt erg lekker. Je bent in 23 seconden online.

Toen ik dit voor de eerste keer uit probeerde was ik echt verbaasd. Het werkt echt goed en in die modus kon de laptop een kleine 3 uur mee op de accu. Het Quick Web Acces is eigelijk gewoon een versie van Splashtop. Ik heb al een ruime tijd gewerkt met Splashtop en ik moet zeggen dat er maar een paar kleine puntjes zijn waar ik nog verbetering zou willen zien. Maar als je echt alleen iets online hoeft te doen is deze modus een volwaardig alternatief voor een Windows browser.

Voor ervaringen in Windows heb ik nog niets te melden. Ik ben namelijk bezig om mijn Windows 7 licentie terug te sturen naar Sony aangezien ik al een 7 licentie heb. En dus een restitutie te krijgen op de licentie.

Maar nu heb ik 1 vraag. Hoe is het Quick Web acces systeem geïnstalleerd op de pc? Als ik met Gparted Live CD kijk naar de partities zie ik er 3 staan. Een 9 gig tellende recovery partitie een 100mb partitie (waarschijnlijk dus voor die WEB functionaliteit) en 400+gig Windows partitie.

Kan ik dus gewoon die laatste partitie formatteren en mijn eigen Windows erop knallen? En werkt daarna nog de WEB Knop om snel te internetten?

Als iemand me daarmee kan helpen dan hoor ik het graag. Vragen voor over de hardware en Splashtop zijn ook altijd welkom.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Ik keek ook op de Sony site, maar ik zag afgezien van de specs van de laptop geen link naar de handleidingen.

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:36
Ey mensen, Ik heb nu Windows 7 Professional draaien op de NW. Maar nu mis ik het vaio bureaublad achtergrondje.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en deze online te zetten?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MenN schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:07:
Hey iedereen.
Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van de Vaio NW21SF/T. Ik ben zeer tevreden over de laptop. Bouw kwaliteit is goed, en de laptop is mooi afgewerkt. Het Quick Web Acces systeem werkt erg lekker. Je bent in 23 seconden online.

Toen ik dit voor de eerste keer uit probeerde was ik echt verbaasd. Het werkt echt goed en in die modus kon de laptop een kleine 3 uur mee op de accu. Het Quick Web Acces is eigelijk gewoon een versie van Splashtop. Ik heb al een ruime tijd gewerkt met Splashtop en ik moet zeggen dat er maar een paar kleine puntjes zijn waar ik nog verbetering zou willen zien. Maar als je echt alleen iets online hoeft te doen is deze modus een volwaardig alternatief voor een Windows browser.

Voor ervaringen in Windows heb ik nog niets te melden. Ik ben namelijk bezig om mijn Windows 7 licentie terug te sturen naar Sony aangezien ik al een 7 licentie heb. En dus een restitutie te krijgen op de licentie.

Maar nu heb ik 1 vraag. Hoe is het Quick Web acces systeem geïnstalleerd op de pc? Als ik met Gparted Live CD kijk naar de partities zie ik er 3 staan. Een 9 gig tellende recovery partitie een 100mb partitie (waarschijnlijk dus voor die WEB functionaliteit) en 400+gig Windows partitie.

Kan ik dus gewoon die laatste partitie formatteren en mijn eigen Windows erop knallen? En werkt daarna nog de WEB Knop om snel te internetten?

Als iemand me daarmee kan helpen dan hoor ik het graag. Vragen voor over de hardware en Splashtop zijn ook altijd welkom.
toon volledige bericht
Ik heb de W variant en ik heb ook meteen de grootste partitie leeggehaald en Ultimate erop gezet, maar ik ben dan ook benieuwd hoe die WEB key werkt, ik heb het sowieso nog niet aan de praat gekregen.
MenN schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:57:
Ey mensen, Ik heb nu Windows 7 Professional draaien op de NW. Maar nu mis ik het vaio bureaublad achtergrondje.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en deze online te zetten?
Ik heb alles gebackupt, ik zal het zsm online zetten voor je.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• T1N5L3Y
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 08:09
Helaas zelf nog geen VAIO NW laptop in huis, dus ik kan nog geen ervaring hier delen, maar ik ben wel erg geintereseerd in z'n laptop. Alleen was ik laatst ook op amerikaanse verkoop sites aan het kijken en zag daar dat de NW serie veel uitgebreider en anders genummerd is. Je krijgt zelfs meer voor wat je betaald, vind ik dan.

Als ik een vergelijkend model zoek voor de Sony VAIO VGN-NW21SF (750 euro) kom je de VGN-NW280F (879 Dollar) tegen. De processor en grafische kaart zijn dan wel hetzelfde, alleen heeft de Amerikaanse een 400GB hardeschijf tegenover een 500GB hardeschijf hier, maar de Amerikaanse heeft wel een BluRay Combo drive.

Even een linkje ter illustratie:

LINK

Verder heb je er hier maar drie, maar in Amerika heb je de VGN-NW240/242/250/270/275 en de 280 als je even op Amazon rond kijkt. Met een oplopende grote in hardeschijven, wel of geen HD4570 chip, BluRay drive, een T6600 of een P7450 bij de duurdere modellen en meer verschillende kleuren per model. Zo kan je de VGN-NW250 (dezelfde als de VGN-NW21EF) ook in het zwart en wit krijgen.

Vind het zelf maar raar waarom ze van elkaar verschillen. Toch zie je op de officiele site, Sony USA, alleen de 250 en de 280.

[ Voor 3% gewijzigd door T1N5L3Y op 31-12-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsc007db
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:21
Heb nog net de demo van de VGN-NW21EF/S in de MM te Cruquius kunnen kopen voor mijn dochter.
Anders was het een Asus K50IN geworden.

Qua techniek ben ik met de eerdere berichten eens; dat zit wel goed.

De vormgeving is uitstekend, lekker "bling", de kast is aan de buitenkant afgerond en heeft overal een fijn slingerend streepjes reliëf. Zie detail foto eerder bericht boven.
Daardoor is de kast wat stroever en glijd niet makkelijk uit de hand.
Met een slordige puber kan dit dus handig zijn... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door wsc007db op 02-01-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:30
Sinds eind november ben ik in het bezit van de NW21EF. Heb het apparaat gekocht voor als ik buiten de deur ben aangezien ik een game PC thuis heb staan. Het is zoals je van een Vaio kunt verwachten allemaal vrij degelijk. Het toetsenbord is groot genoeg om lekker te kunnen typen en ook de toetsen reageren goed.

Persoonlijk gebruik ik het touchpad niet veel, het is echter wel groot en je kunt er mee scrollen door aan de rechterzijde over het touchpad te wrijven. Dit is ook wel noodzakelijk omdat de beperkte verticale resolutie je dwingt regelmatig te scrollen (o.a. ook op tweakers). Aangezien ik een VX Nano muis heb is scrollen niet zo'n probleem, het weerstandloze scroll wieltje is een uitkomst in die gevallen.

Wat me echt tegen is gevallen is de hoeveelheid bagger die Sony op het systeem zet, ik heb zowat alles wat voorgeïnstalleerd is van het systeem gehaald. Het opstarten neemt dan nog geen 40 seconden in beslag. Met alle bloatware kom je waarschijnlijk dik boven de minuut uit. De web toets heb je als je alles opruimt dus niet echt nodig. Een andere sneltoets is dan weer enorm handig, je scherm uitzetten met een druk op de knop is echt een geniale toevoeging. Raak een toets of het touchpad aan en je beeldscherm schakelt weer aan.

Kwa prestaties voldoet het apparaat prima, Battlefield 2 draait er vlot op en meer recente games moeten geen probleem opleveren als je niet alles op high gaat zetten. Office 2010 gaat enorm vlot al heb je hier ook weer snel last van de beperkte verticale resolutie. De laptop wordt niet snel warm en is redelijk stil totdat je een game speelt en waarschijnlijk ook als je 1080p gaat afspelen naar een extern scherm maar dat heb ik nog niet geprobeerd dus daar kan ik niet over oordelen.

Als laatste het geluid, tja het is een laptop en je moet dus echt geen wonderen verwachten. Wil je goed geluid schaf een degelijke headset aan of sluit het aan op een boxenset als je thuis bent.

[ Voor 14% gewijzigd door Cloggs op 04-01-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik ben zelf sinds ik een vaio heb, wil ik niet anders :-)

Ik heb 2 sony vaio's 18.4 inch. de aw11m/h :-)

Maar die vind ik wel te groot als je op de bank zit en hem op schoot wilt houden!

Dus ik zit zelf ook te kijken naar zo'n NW ;-)

De bruine sprak me wel aan!

Bouwkwaliteit van sony is echt subliem. Wil daarom ook echt geen andere laptop hebben. Toshiba vond ik altijd ook wel goed, maar als je 1 maal zo'n vaio hebt gehad.. tja..

Ook de schermen van de vaio's kijken gigantish lekker!

Ik ga hem deze week bestellen ;-)

Moet ook zeggen dat als je kijkt wat je er voor krijgt, voor die prijs, het een erg gunstig geprijst notebook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340635

Hoi allemaal,

Ik wil graag een NW21MF/W kopen. Heeft iemand misschien een verkoopadres?
Ik ben namelijk al een tijdje op zoek maar kan hem nergens vinden! Ik ben in verscheidene winkels geweest en op internet heb ik ook al heel lang gezocht, helaas tevergeefs! Via de site van Sony valt het ook al niet te bestellen...

Alle tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341210

Anoniem: 335167 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 01:50:
[...]

Heb net de W-versie bij Mediamarkt Groningen besteld. Kon even duren met levering. Maar wil geen maanden gaan wachten. Was benieuwd of jij em al binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331943

Anoniem: 341210 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:
Heb net de W-versie bij Mediamarkt Groningen besteld. Kon even duren met levering. Maar wil geen maanden gaan wachten. Was benieuwd of jij em al binnen hebt?
Afgelopen zaterdag hadden ze bij de mediamarkt in arnhem nog een redelijke stapel van de NW21MF/W staan. Helaas is de NW21EF/S momenteel nauwelijks meer leverbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

Sick Nick

Drop the top!

Sowieso is de MF (het witte model met T6600 cpu en 500GB hd) een model speciaal voor de mediamarkt ;) Dus die zal je niet bij andere retail ketens tegen komen (of het moet grijze import zijn). De E (grijs) en S (bruin) zijn wel gewoon overal te koop/bestelbaar. Weet niet waar je vandaan komt maar bij de Media Markt in Alphen a/d Rijn stonden er vandaag nog een stuk of 5, in Den Haag hebben ze er ook nog ongeveer 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fspaan
  • Laatst online: 24-06 13:48
Ik heb twee weken geleden de NW21SFT (de bruine) besteld bij OBCS. Tot nu toe nog steeds niet geleverd. Wanneer ik contact opneem wordt telkens de leverdatum verschoven. Gisteren kreeg ik bericht dat ze niet zeker weten of de laptop nog wel geleverd kan worden.

Twee weken geleden besteld en betaald en nog steeds geen zekerheid of ik deze laptop wel zal krijgen.
Ik zag vandaag dat de laptop niet meer bij OBCS en Informatique te koop staan. Ook zijn ze uit de lijst van pricewatch. Wat is er aan de hand?

Hetzelfde lijkt te gebeuren met de Asus EEE 2101N waar ik al drie weken op wacht....

Edit 10:57: zojuist een email gekregen van OBCS. De Sony Vaio NW21SFT is uit de handel genomen en kan niet meer worden geleverd.
Keuze op alternatief of geld terug.
De keuze die dan wordt gegeven: Link

Balen...nu maar weer op zoek naar een andere...

Edit 12:26
Inmiddels contact gehad met OBCS. Zij hebben een nette uitleg gegeven waar het probleem in zit (korte productiehoeveelheden en slechte bevoorrading).
Ik richt me dan nu maar op de Asus UL series.Alleen komen de specificaties dan erg dicht in de buurt van de Asus 1201N

[ Voor 35% gewijzigd door fspaan op 21-01-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333198

Wat is er mis met de NM20 series dan?

Op het eerste oog zie ik die in verschillende kleurtjes beschikbaar
CPU T6600 / 4 Gb / 15,5"scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48

-Stef-

Slainthe!

Waarom produceert Sony dan zo weinig? Ik heb afgelopen donderdag een Sony Vaio NW21SFT besteld welke keurig gisteren bezorgd is. Nu zie ik in PW dat diverse leveranciers - waaronder die waar ik hem besteld - ineens niet meer voorkomen in de lijst.

Vorig jaar was er ook al de VGN-NW21EF/S die maar kort te verkrijgen was. Vreemde manier van marketing lijkt me.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een vgn-nw21mf gekocht, dat is dan de witte die blijkbaar speciaal voor de MM is gemaakt.

Ik kom van een 17 inch toshiba.
Opvallend:
* het werd al geschreven.. wat een berg meuk staat erop.
* laptop wordt wat warm waar je polsen liggen als je typt.. een minpunt, ben ik niet gewend.
* de 500 gb is 1 grote partitie, ik heb een werkwijze waarbij ik NIETS anders dan het besturingssysteem op C heb staan. Via windows 7 kun je partities aanpassen maar als je de vrije ruimte opvraagt krijg je maar 225 gb vrij, de rest blijft c:, als iemand hier iets op weet .. graag!
* toetsenbord is prettig, toetsen voelen goed aan
* mousepad is niet super, met name het scrollen aan de rechterkant vind ik niet zo soepel gaan

De webknop.. ik zie daar weinig in, op je browser icoon drukken gaat net zo snel. Of zie ik een mogelijkheid over het hoofd aangaande die knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

Sick Nick

Drop the top!

ja, als ie uit staat ga je met die knop naar een linux met browser ipv windows op starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305569

Gister aangeschaft tijdens de BTW actie in de Media Markt voor €587! (Pricewatch €782). http://tweakers.net/price...-nw21mf-w.html#tab:prices
Eerste wat mij opviel was de ietwat gammele aansluiting voor de voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten hem straks terug te brengen, het geluid, de warmte, de feel van de pad. Het is het toch net niet voor mij. Ook vind ik dat er erg veel verschil in weergave zit als je het scherm een klein stukje kantelt.
Hopelijk doen ze niet moeilijk maar ik verwacht het niet. Op naar iets anders dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben Vaio gebruiker af.
Nog bedankt voor het antwoord over de web knop trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb de Sony Vaio NW21SF/T sinds eind November. Bij mij waren er ook al leveringsproblemen. Had hem eind Oktober besteld en moest dus een maand wachten. Maar het wachten is in mijn ogen goed beloond.
Het mooie uiterlijk van de notebook krijgt van vele vrienden complimenten, ipv al dat zwarte is het bruine met een structuur eens wat anders.
De web knop is een leuke uitvinding, en vooral handig als je snel even wat wilt opzoeken zonder in te hoeven loggen.
Verder is het typen zeer fijn met de vaio nw, de toetsen zijn mooi verdeeld. Alles draait ook redelijk snel met de P7450 en een ATI R4570 kaartje.
Minpunt is dat er geen blu-ray in zit, dit was eerst zowel door sony nl als de leverancier verteld. Maar in de toekomst zal ik dit probleem oplossen door een externe blu-ray speler te kopen. Momenteel moet er in mijn ogen namelijk nog veel neergelegd worden voor blu-ray spelers.
Kortom, na een paar maandjes heb ik er nog steeds veel plezier mee.
Pagina: 1