Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:35:
Ik wil niet de boel verstieren voor diegene die 3dMark 2001 zat zijn, maar geef ook diegene een kans die met een wat minder systeem draaien (las ik daar P4 2.8GHz ergens?).

Al is die processor nog niet zeker, ik wacht op de bevestiging dat ik definitief mee mag doen voor ik extra hardware ga kopen.
Ja, ik zoek het meest ideale systeempje erbij waarvan het niet gelijk een ramp is als het stuk gaat en dat ik kan betalen. Heel leuk dat jij blijkbaar wel ongelimiteerde middelen hebt om in te zetten in deze contest, maar die heeft niet iedereen. Het is te makkelijk om te roepen dat dat maar gewoon onderdeel van de contest is, want ik lees dan gewoon dat het een kwestie is van een beetje uitzoekwerk en verder gewoon wie de cash heeft het meest gepaste testsysteem neer te zetten. Dat leek me nou net níet het doel van deze contest.Rol-Co schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:37:
Uncore maakt uit in de hele benchmark, maar gemiddeld in nature is te verwaarlozen denk ik, heb je getest met een stock kaart of overclocked? lod gezet? welke snelheid cpu en kaart? allemaal zaken wat uitmaakt.
Het is natuurlijk zaak voor iedereen die mee doet dat ie zich bedenkt of zijn systeem geschikt is, meeste overclockers zoeken het ideaale systeem erbij en niet de reguliere desktop onder het bureau.
Natuurlijk zitten er grenzen aan hoeveel rekening gehouden moet worden met één en ander, je kan niet verwachten mee te kunnen doen met een oude PII 333 MHz. Wat wel kan is een zo eerlijk mogelijke benchmark uitzoeken voor iedereen. Het is voor jou toch ook leuker als het grootste deel van het veld serieuze competitie is?
Niet om de feestvreugde te verstieren hoor, want het lijkt me heel leuk als iedereen die mee wil doen dat gewoon kan, maar wordt er op gelet dat er dan geen gezeur onstaat met revisies en dergelijke?roelientjeL schreef op donderdag 24 december 2009 @ 22:24:
De beschikbare kaarten... Ik heb goed nieuws van 4 Launch... In januari kunnen we extra kaarten krijgen!
Uiteraard hoop ik zo snel mogelijk mijn slachtoffer kaartje binnen te hebben

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2009 05:08 ]