ik heb zelf met nlite n windows versie afgestript voor benchmarken, en ik heb nog n voorgekookte tinyXP geprobeerd, maar ik gebruik eigenlijk nogsteeds mn getweakte en gestripte eigen versie (anders moet ik weer gimp gaan installeren omdat eenofandere lul paint en notepad dr uti gesloopt heeft..)
Ik strip mijn 64bit ook, en neem XP omdat je dan geen drivers signing nodig hebt
ATiTool werkt dan gewoon prima zonder fratsen 
x64 xp is zelfde kernel als 2003 dus dat zit wel snor
Even niets...
Zijn er alweer mailtjes verstuurd? Dit ivm. het zeker weten of mijn mailtje aan is gekomen
De wijzen komen uit het Oosten!
ik heb iig nog geen ontvangstbevestiging gehad van mn inschrijving gisteren.. nja, we wachten het geduldig af
Als je het goede email adres ingetikt heb, dan komt het allemaal wel goed. we wachten het af tot en met zondag kwa inschrijvingen, en we gaan maandag bekendmaken wie er mee kunnen doen.
Haha, er wordt vollop gepraat hier 
Mooi dat het leeft!
Dat zal de eerste 3 weken nog wel zo blijven, daarna zal het wel 2 maanden stil blijven. Dan wordt iedereen in de laatste 2 weken nog ff'tjes wakker om vol te stampen!
Ik ga zometeen beginnen aan de administratie...... 42 mailtjes verwerken en allemaal beantwoorden! Wordt een flinke Excel sheet
Mooi dat het leeft!
Dat zal de eerste 3 weken nog wel zo blijven, daarna zal het wel 2 maanden stil blijven. Dan wordt iedereen in de laatste 2 weken nog ff'tjes wakker om vol te stampen!
Ik ga zometeen beginnen aan de administratie...... 42 mailtjes verwerken en allemaal beantwoorden! Wordt een flinke Excel sheet
heh, ja, das waar.. nee, ik ga dit keer echt de hele tijd dr wel langzaam aan werken, ik wil dit keer niet weer gekilled worden door de deadline.. zolang mn prommy maar op tijd binnen is, en die kaart niet weer zo'n onmogelijke OCP heeft (dan gaat ie maar aan de externe voeding, een 75A 2V voeding moet ook wel te maken zijn (met parts van n andere kaart of 2..))
[ Voor 5% gewijzigd door AlexanderB op 15-12-2009 19:15 ]
Ik had de vorige keer geen last van de OCP... Omdat meer voltage een lagere kloksnelheid betekende (GPU) en een hogere GPU kloksnelheid betekende ook een lagere geheugensnelheid. Conclusie: GPU snelheid was zodanig laag dat met een beetje droogijs dat ding niet aan z'n OCP kwam (GELOOF IK)... Ik had er wel andere condensators opzitten die de OCP zouden moeten omzeilen...
nooit getest dus...
[ Voor 5% gewijzigd door roelientjeL op 15-12-2009 19:30 ]
Het is toch : overc...(.)con...(@)......(.)com ????
Toch niet een ander stipje? Buiten dit stipje=> .
Toch niet een ander stipje? Buiten dit stipje=> .
Ja, ik heb je aanmelding al binnen hoor 
Ik ga ze nu allemaal (of in ieder geval zo veel mogelijk) verwerken
c is k trouwens
Ik ga ze nu allemaal (of in ieder geval zo veel mogelijk) verwerken
[ Voor 10% gewijzigd door roelientjeL op 15-12-2009 19:58 ]
Ik heb me vanmiddag ook even ingeschreven. Hopelijk mag ik mee doen! Heb er erg veel zin in
.
Word men eerste "wedstrijd" dus ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Heb gelukkkig wel al redelijk wat ervaring met cpu overclocking , maar nu dus eens een gpu.
Ik doe zoiezo ook mee voor de meest ghetto creatie
Word men eerste "wedstrijd" dus ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen. Heb gelukkkig wel al redelijk wat ervaring met cpu overclocking , maar nu dus eens een gpu.
Ik doe zoiezo ook mee voor de meest ghetto creatie
Ik ga er alleen een andere koeler opzetten, verder ga ik niet aangezien ik de softwarematige overclock-kant wil ontdekken met de contest. Winnen zal dus ook wel niet gebeuren
waarom zou je alleen de softwarematige kant willen ontdekken? na een paar uurtjes heb je de max ook wel bereikt kwa mhz, das toch saaipainkill schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:55:
Ik ga er alleen een andere koeler opzetten, verder ga ik niet aangezien ik de softwarematige overclock-kant wil ontdekken met de contest. Winnen zal dus ook wel niet gebeuren
Tja maar het kan zijn dat 32bits software op een 64bits OS toch net iets langzamer loopt dan op een 32bits OS.thijs_cramer schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:57:
Ik strip mijn 64bit ook, en neem XP omdat je dan geen drivers signing nodig hebtATiTool werkt dan gewoon prima zonder fratsen
Het kan niet die ene FPS zijn die het verschil maakt, maarja ik heb het om eerlijk te zijn ook nog nooit vergeleken op dezelfde settings, dus ik kan er weinig over zeggen.
ja, heb gisterenavond ook een mailken gestuurd.AlexanderB schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:53:
ik heb iig nog geen ontvangstbevestiging gehad van mn inschrijving gisteren.. nja, we wachten het geduldig af
Wellicht zullen de organisatoren hiervan het nu razend druk hebben.
Hopelijk mag ik meedoen.
Veel succes alvast aan de ingeschrevenen!
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Ben nu @ TU Delft bezig met het ontwerpen van een magnetische koeler die tot 250W een de PU tot 223K kan koelen (beetje vergelijkbaar met VapoChill) met een verbruik van max 25W. Misschien deze contest nog de introductie
-- All science is either physics or stamp collecting
UPDATE, OMG!
Bleggg wat een kolere werk! 3 uur bezig geweest om de tot nu toe 46 inschrijvingen te verwerken...
De excel sheet telt 611 cellen, ziet eruit alsof het CARNAVAL is (groen, geel, rood) en is met alleen tekst al 16,2KB groot.
Ik ga misschien dadelijk al beginnen met de eersten van de 46 te e-mailen voor de bevestigingen en de missende data...
Het werkt ook erg gemakkelijk als er 'knuppels' zijn die hun inschrijvingen naar het oude e-mail adres hebben gestuurd (die met ck ipv k).

Wat een werk als je alles zo goed mogelijk wilt organiseren. Een troost voor mezelf: ik kan een aantal uur tellen voor mijn VERPLICHTE maatschappelijke stage voor school...

@Jasper91, hoe heet jij bij de inschrijvingen, ik heb nog geen e-mail ontvangen met daarin de naam Jasper91!!
[ Voor 18% gewijzigd door roelientjeL op 15-12-2009 23:49 ]
Hmmm kan zijn dat ik een van die knuppels ben geweest perongeluk gheghe.
Wij gaan aan de slag met Windows XP Pro SP3 32-Bit volledig gestript (services etc verwijdert grafische lelijk, avondje aan gespendeerd) en daar ligt dus image van klaar
Wij gaan aan de slag met Windows XP Pro SP3 32-Bit volledig gestript (services etc verwijdert grafische lelijk, avondje aan gespendeerd) en daar ligt dus image van klaar
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Anoniem: 172410
Pff, ik voel me nu al op een achterstand staan, met al die gestripte XP versies. Zal er na mijn beoordelingen woensdag een serieus werk van gaan maken.
O, en XP 32. Ik heb nu XP x64 draaien en de ervaringen zijn goed, maar ik denk dat ik vanwege een paar kleine puntjes toch maar voor 32 bits kies.
Oh ja, en even inschrijven dus
O, en XP 32. Ik heb nu XP x64 draaien en de ervaringen zijn goed, maar ik denk dat ik vanwege een paar kleine puntjes toch maar voor 32 bits kies.
Oh ja, en even inschrijven dus
bokkow schreef op woensdag 16 december 2009 @ 00:01:
Hmmm kan zijn dat ik een van die knuppels ben geweest perongeluk gheghe.
Ja... allebei raakAnoniem: 211238 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 00:09:
ik ben iig een van de knuppels, hoop dat het wel is aangekomen?
Is allebei goedgekomen
OOH! @Bokkow, ik heb je een dringende e-mail gestuurd, kun je die beantwoorden, ASAP?
[ Voor 12% gewijzigd door roelientjeL op 16-12-2009 00:16 ]
Zo aardig wat te lezen hier weer, jullie zitten me wakker te houden 
mailtje ook verzonden.
mailtje ook verzonden.
Nukezone FTW
Anoniem: 282920
Beste lucht temp ..
Dat moet nie zo moeilijk zijn met mijn vakantiehuisje somewere up north =)
Heb erg zitten overwegen om deze keer mee te doen maar door stage en school hier absoluut geen tijd voor.
Thuis uit stage genoeg andere dingen te doen. Even in proberen te plannen maar helaas. Te weinig tijd om mee te kunnen doen.
Ik wens iedereen iig succes en veel plezier toe!
Volgende keer beter voor mij!
Dat moet nie zo moeilijk zijn met mijn vakantiehuisje somewere up north =)
Heb erg zitten overwegen om deze keer mee te doen maar door stage en school hier absoluut geen tijd voor.
Thuis uit stage genoeg andere dingen te doen. Even in proberen te plannen maar helaas. Te weinig tijd om mee te kunnen doen.
Ik wens iedereen iig succes en veel plezier toe!
Volgende keer beter voor mij!
Mail verstuurd! Ik heb er zin in, ik ga in ieder geval voor de beste bang-for-the-buck overclock. Ik riep eerst dat ik voor de ghettostijl mods ga, maar ik geloof dat ik door mijn beroepsdeformatie dingen al snel te mooi maak om het nog ghetto te mogen noemen
Ik weet niet of je de vijfde knuppel bent, maar er is nog niks aangekomen...?Powrskin schreef op woensdag 16 december 2009 @ 00:18:
Zo aardig wat te lezen hier weer, jullie zitten me wakker te houden
mailtje ook verzonden.
@Camacha...
Volgens mij ben ik de 5eroelientjeL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 01:02:
[...]
Ik weet niet of je de vijfde knuppel bent, maar er is nog niks aangekomen...?
@Camacha...
* roelientjeL checkt zijn belachelijk grote excel sheet en vergelijkt deze met de 50 emails
NEE
[ Voor 3% gewijzigd door roelientjeL op 16-12-2009 01:47 ]
Het dringende mailtje is beantwoord!
Gigabyte X58-UD5 (Extreme bios) - i7 920 (~3,1) - 12GB Corsair Dominator GT 1600-CL7 -EN8800GT - H50 Cooling - Obsidian 800D
Ik heb hem gezien...Gifkikkertje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 01:45:
Het dringende mailtje is beantwoord!
Je wilt dus eventueel de volle pond betalen voor een kaartje, als je maar kan meedoen? Dat vind ik netjes, maar volgens mij heeft 4launch niet meer van die dingen op voorraad...
Ik wacht eerst de inschrijvingen af. Zijn er 90 serieuze, enthousiaste deelnemers moet ik toch echt een oplossing gaan zoeken. We hebben al een aanbod van een andere shop gehad, maar deze ligt toch behoorlijk ver boven die van 4launch. En om een tweede sponsor te nemen zou voor allebei de sponsoren niet zo leuk zijn...
We wachten eerst af
Ah, kon het hier niet checken, en ik verwacht het van mezelf wel om iets stoms te doen daaromroelientjeL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 01:44:
[...]
* roelientjeL checkt zijn belachelijk grote excel sheet en vergelijkt deze met de 50 emails
NEE!
Trouwens je kan ook CTRL+F gebruiken he
Ook reply van mijn kant uit Roel, sluit me aan bij Kevin dus. Ook ik vind volle pond geen probleem.
Dankje jongens!
Staat genoteerd... Ook al vind ik dat oneerlijk tegenover jullie
, maar jullie hebben daar vast jullie redenen voor...
Als een ander daarvoor mee kan doen, graag 
Niet dat we graag teveel betalen dat ook niet, blijven Nederlanders
Niet dat we graag teveel betalen dat ook niet, blijven Nederlanders
heej roel hoe zit dat met de bevestigingen? niet om je op te jagen maar stiekem toch wel
wil toch even weten of hij is aangekomen en alles rond is
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
toch
tja, ik krijg nu gewoon jeuk, heb erg zin om te beginnen, heb toevallig lekker vrij tussen kerst en niewjaar dus als het haalbaar is wil ik dan even lekker kloten..
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
zelfde vraag als nedernakker
heb je mijn mailtje wel gehad
?

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
oh jee... ik zaai paniek ... hehehe
even wat anders, ben ook wat bezig met een gestripte xp 32bit, zijn er mensen die nog goede tips hebben qua tools of custom versies en deze natuurlijk willen delen?
even wat anders, ben ook wat bezig met een gestripte xp 32bit, zijn er mensen die nog goede tips hebben qua tools of custom versies en deze natuurlijk willen delen?
Ik zet er denk ik gewoon XP Lite SP3 ofzo op
zoveel mogelijk processen killen en dan maar grafisch de boel tweaken.
ik pak gewoon een normale xp 32bit schone instal, en ga eens lekker prutten. zown semi gestript ding is er meestal wel heul veel weggehaald, doet denk ik meer kwaad dan goed, maar ik ga het ook vergelijken 
//edit
en vrees niet, nederhakker en mrducky jullie staan er allebei in
verwacht het emailtje in de aankomende dagen...
//edit
en vrees niet, nederhakker en mrducky jullie staan er allebei in
verwacht het emailtje in de aankomende dagen...
[ Voor 23% gewijzigd door thijszor op 16-12-2009 10:19 ]
* nedernakker is blij dat zijn inschrijving binnen is.
Vanavond ga ik mijn xp32sp2 even door nlite halen. Even een iso maken zodat ik snel weer aan de bak kan mocht alles corrupt raken.
Vanavond ga ik mijn xp32sp2 even door nlite halen. Even een iso maken zodat ik snel weer aan de bak kan mocht alles corrupt raken.
Staat NoepZor ook in de lijst?
[ Voor 9% gewijzigd door NoepZor op 16-12-2009 10:28 ]
* FireDrunk heeft nog geen bevestiging gehad
Even niets...
Wat ik trouwens niet helemaal snap, is waarom alleen de 1e 40 uit de animo-check lijst hier zijn neergezet.
Waarom niet heel de lijst zoals hij was? En dan de mensen die niet mailen afstrepen?
Ik wil geen rel beginnen ofzo, waar vroeg me dit gewoon af...
Waarom niet heel de lijst zoals hij was? En dan de mensen die niet mailen afstrepen?
Ik wil geen rel beginnen ofzo, waar vroeg me dit gewoon af...
Intern is dat ook wel het geval mark, vrees niet. en zoals gezegd, die mailtjes voor bevestiging komen in de loop der dagen, geen zin om hier te blijven vragen.
Ik vrees niet, als ik te laat was, was ik te laat, is that simple 
Ben benieuwd, wacht rustig af (ben toch nog blut
)
Moet nog een benchsysteem aanschaffen ook.... i love december
Ben benieuwd, wacht rustig af (ben toch nog blut
Moet nog een benchsysteem aanschaffen ook.... i love december
[ Voor 22% gewijzigd door Extera op 16-12-2009 11:11 ]
Ik heb mij niet ingeschreven in het Animocheck topic, ik heb er blijkbaar overgekeken.
En alle plaatsen zijn blijkbaar al vol, maar ik zou wel graag eens meedoen.
Ik heb het nog nooit gedaan (wel overgeklokt, geen contest), is er nog plaats vrij?
Als er geen plaats meer is snap ik dat volkomen, want ik ben ook wel extreem laat.
(Wel heeft mijn broer een Sapphire HD4670 (reference model), maar dit is geen optie geloof ik?
En alle plaatsen zijn blijkbaar al vol, maar ik zou wel graag eens meedoen.
Ik heb het nog nooit gedaan (wel overgeklokt, geen contest), is er nog plaats vrij?
Als er geen plaats meer is snap ik dat volkomen, want ik ben ook wel extreem laat.
(Wel heeft mijn broer een Sapphire HD4670 (reference model), maar dit is geen optie geloof ik?
niet echt, wie weet is zijn ram of gpu wel veel beter, etc.. daarbij neem ik niet aan dat je broer zn gpu zomaar ff afstaat om te slopen..
Als je met andere types kaarten gaat meedoen, heb je geen eerlijke wedstrijd natuurlijk. Want die heeft dan ander geheugen, een ander stroomcircuit, enz.
Je kunt je altijd inschrijven 
Ja jongens ik heb het nogal druk, kzit ook nog in de proefwerkweek. Ik zal zorgen dat de bevestigingsmails zo snel mogelijk de deur uit zijn, wanneer dit is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Ja jongens ik heb het nogal druk, kzit ook nog in de proefwerkweek. Ik zal zorgen dat de bevestigingsmails zo snel mogelijk de deur uit zijn, wanneer dit is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Ik heb me ingeschreven!
Nou mij broer krijgt dan mijn HD3850, want ik ga ervan uit dat die HD4670 sneuvelt.
Ik dacht al dat die Sapphire niet zou mogen meedoen, zou een beetje onlogisch zijn
Nou mij broer krijgt dan mijn HD3850, want ik ga ervan uit dat die HD4670 sneuvelt.
Ik dacht al dat die Sapphire niet zou mogen meedoen, zou een beetje onlogisch zijn
Heb je ook goed gedacht. Je mag niet mee doen met je Sapphire kaartaarondk1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:06:
Maar hoe bedoel je eigenlijk dat jij je broers HD4670 krijgt? Want daar schiet je toch niets mee op als je straks eventueel de Club3D krijgt?
[ Voor 21% gewijzigd door Bolletje op 16-12-2009 16:51 ]
Ik bedoelde als de Sapphire mocht meedoen, dan zou ik die van mij broer krijgen, en hij krijgt mijn HD3850.
Apart nu nogmaals verstuurd en ook naar het oude adresroelientjeL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 01:02:
[...]
Ik weet niet of je de vijfde knuppel bent, maar er is nog niks aangekomen...?
@Camacha...
Ps is nu niet zo'n mooi verhaal als eerst
Nukezone FTW
Misschien is de vraag nog wat te vroeg, maar heeft iemand al overclock ervaring met de 4670 en een eventuele voltmod ?
@ -The_Mask- : Het plaatje in de ts heb ik ook gezien ja , maar misschien is er iemand hier die hem al eens heeft toegepast .
@ -The_Mask- : Het plaatje in de ts heb ik ook gezien ja , maar misschien is er iemand hier die hem al eens heeft toegepast .
[ Voor 37% gewijzigd door ibfranky op 16-12-2009 21:04 ]
Ik denk het niet. De 4670 is een niet al te veel gebruikt kaartje heb ik het idee.
Als 4 Launch eindelijk mijn bestelling heeft aangepast (40 euries), kan ik betalen, versturen ze het en dan heb ik hopelijk dat ding deze week nog in huis zodat ik jullie wat meer kan laten weten en zien over de kaart!
@Powerskin, ja dat is dus niet de bedoeling he... Nu krijg ik weer twee mailtjes binnen waarvan 1 HANDMATIG is doorgestuurd vanaf het oude adres. Die moet je dus NIET meer gebruiken!
Als 4 Launch eindelijk mijn bestelling heeft aangepast (40 euries), kan ik betalen, versturen ze het en dan heb ik hopelijk dat ding deze week nog in huis zodat ik jullie wat meer kan laten weten en zien over de kaart!
@Powerskin, ja dat is dus niet de bedoeling he... Nu krijg ik weer twee mailtjes binnen waarvan 1 HANDMATIG is doorgestuurd vanaf het oude adres. Die moet je dus NIET meer gebruiken!

Zie de TS en dit plaatje, ligt er ook maar net aan welk PCB die heeft natuurlijk.ibfranky schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:30:
en een eventuele voltmod ?
Edit:

[ Voor 15% gewijzigd door -The_Mask- op 16-12-2009 19:58 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Goed, Ik ben er dus weer ff klaar mee. 
Als ik zie dat er niet 46 mensen zijn die posten (en dan bedoel ik niet 1 score) doe ik niet meer mee aan dergelijke contests !
Als ik zie dat er niet 46 mensen zijn die posten (en dan bedoel ik niet 1 score) doe ik niet meer mee aan dergelijke contests !

Lol, die gast heeft koelblokjes op zijn geheugenchips geplakt... Volgens mij isoleert dat meer dan dat het goed doet bij het extreme overklokken.
je kunt beter een ultra kaze of 2 op dat ding richten, kom je verder mee dan dat te doen 
Als ik de kaart binnen heb zal ik kijken welke voltmod nodig is, dan meld ik dat natuurlijk
Ik heb het trouwens erg druk met de toetsweek (laatste loodjes); morgen maatschappijleer en vrijdag natuurkunde en Nederlands, maar ik heb nog niks geleerd... Word tijd!
Dus ik heb nog niemand een bevestiging gestuurd (op drie mensen na, dat waren uitzonderlijke/onduidelijke gevallen
)
Ook de bekende overklokkers staan erop. Een categorieën systeem dus.
DEZE LIJST WORDT NIET OPENBAAR GEMAAKT EN WORDT OOK NIET OVER GECORRESPONDEERT
Of we daadwerkelijk naar deze lijst kijken weet ik nog niet. Het hangt van het aantal inschrijvingen af.

Als ik de kaart binnen heb zal ik kijken welke voltmod nodig is, dan meld ik dat natuurlijk
Ik heb het trouwens erg druk met de toetsweek (laatste loodjes); morgen maatschappijleer en vrijdag natuurkunde en Nederlands, maar ik heb nog niks geleerd... Word tijd!
Dus ik heb nog niemand een bevestiging gestuurd (op drie mensen na, dat waren uitzonderlijke/onduidelijke gevallen
Ik heb dus ook een uitgebreide motivatie lijst, om dit soort mensen 'eruit te filteren'. Er zijn beginners met een uitgebreide motivatie wat ze allemaal willen doen, dat zijn dan weer de mensen die net beginnen maar er wel degelijk zin in hebbenframaster schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:56:
Goed, Ik ben er dus weer ff klaar mee.
Ook de bekende overklokkers staan erop. Een categorieën systeem dus.
DEZE LIJST WORDT NIET OPENBAAR GEMAAKT EN WORDT OOK NIET OVER GECORRESPONDEERT
Of we daadwerkelijk naar deze lijst kijken weet ik nog niet. Het hangt van het aantal inschrijvingen af.
[ Voor 48% gewijzigd door roelientjeL op 16-12-2009 22:01 ]
Kijk dat zijn goede berichten, kan er dus vanuit gaan dat mijn spam jou bereikt heeftroelientjeL schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:52:
Wel raar dat het de 1e keer niet aan kwam, heb werkelijk niets anders gedaan en het adres stond zelfs nog gewoon opgeslagen.
Nu eerst een beetje Lan voorbereiden.
Nukezone FTW
En ik krijg lekker geen mailtje terug! =#
jij mag inderdaad niet meedoen
wacht nou maar rustig af...
wacht nou maar rustig af...
Ik moet dus nog even een XP 32bits SP3 versie vinden, en die dus helemaal leeg tweaken
En erna even verzinnen hoe ik die dualboot inbouw in me Raid 0 Config met Win 7
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Je kan beter je huidige HD's ontkoppelen en gewoon een standaard HD aan je pc knopen, heb je geen kans op data verlies.Darkasantion schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:10:
Ik moet dus nog even een XP 32bits SP3 versie vinden, en die dus helemaal leeg tweakenEn erna even verzinnen hoe ik die dualboot inbouw in me Raid 0 Config met Win 7
RAID-0 en extreem overclocken gaat niet zo goed samen (ik spreek uit ervaring
Heb je misschien al een lijstje, van wie al heeft ingeschreven? En ook mag meedoen?
Moet nu niet mag ook in het weekend ofzo
Anoniem: 147126
Alvast bezig met het ontwerpen van een beugel om het peltier element op de gpu te bevestigen hier
Weet iemand hoe groot het oppervlakte van de chip is?
De Athlon 1640 waar hij op heeft gezeten was ook 40 bij 40mm (even groot als het element) en had zelf al een heatspreader. Voor deze gpu moet ik zelf een heatspreader tussen gpu en peltier monteren neem ik aan...
De Athlon 1640 waar hij op heeft gezeten was ook 40 bij 40mm (even groot als het element) en had zelf al een heatspreader. Voor deze gpu moet ik zelf een heatspreader tussen gpu en peltier monteren neem ik aan...
Zo, ik heb gister even grondig mijn beoordeling verkloot (of ben eigenlijk niet eens beoordeeld) dus heb ik nu mooi de tijd hiervoor 
Ik ga met de wallpaper aan de slag.
Even de TS lezenAnoniem: 58485 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:15:
Eh, ik ben toch niet te laat voor de inschrijving?
Je hebt nog tot zondag, even een mailtje sturen dus. Hoe eerder hoe beter, anders krijgt de organisatie zoveel tegelijk op z'n bord.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 17-12-2009 19:23 ]
mag ik vragen wat er is gebeurd dan? Ben wel benieuwd?Anoniem: 172410 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:05:
Zo, ik heb gister even grondig mijn beoordeling verkloot (of ben eigenlijk niet eens beoordeeld) dus heb ik nu mooi de tijd hiervoor
Ja, sympathiek dat ik dat zelf nog even mag bepalen.PRaGA88 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:43:
Heb je misschien al een lijstje, van wie al heeft ingeschreven? En ook mag meedoen?
Hij kijkt er zeer binnenkort naar. Ik weet niet of we de wallpaper moeten verplichten, maar misschien kunnen we er gewoon 1 maken die iedereen erop kan zettenJasper91 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:36:
[...]
mag ik vragen wat er is gebeurd dan? Ben wel benieuwd?
Ik heb morgen nog natuurkunde en Nederlands proefwerk, dat gaat even voor. Dan kan ik morgen misschien al het eerste deel afhandelen (of in ieder geval de meest urgente gevallen
4 Launch heeft alles inmiddels doorgesproken, als het goed is zijn ze eindelijk klaar om de 40 bestellingen aan te kunnen
Het aantal inschrijvingen staat op dit moment op 59, vandaag nog 1 gekregen van Jism
Ik denk dat het aantal dus beperkt blijft tot 60 deelnemers. Dat is nog steeds een hoop, er zullen zo'n 15 mensen moeten afvallen als ik niet (voor een eventuele meerprijs) extra kaartjes kan regelen.
Ik ga nu weer leren

Wij zijn lekker aan het warmdraaien geweest voor een andere contest (MSI Afterburner):

HD4350 @ 600MHz stock maar nu:

+ 10 minuten Furmark stabiel
Helaas bleek een 109% overclock nog niet voldoende OCP trapte er lekker in en daar hield het mee op voor ons.

HD4350 @ 600MHz stock maar nu:

+ 10 minuten Furmark stabiel
Helaas bleek een 109% overclock nog niet voldoende OCP trapte er lekker in en daar hield het mee op voor ons.
Hmz, ik dacht dat ik een testsysteempje had gefixt/kon fixen, maar dat is shaky geworden. Maar weer op zoek naar een ander goedkoop (of gratis) 478 bordje met een PCI-E slot, of een mobo met proc en eventueel geheugen.
Edit: of een mooi upgradesetje voor mijn huidige comp zodat ik dat bordje voor de compo kan gebruiken
Edit: of een mooi upgradesetje voor mijn huidige comp zodat ik dat bordje voor de compo kan gebruiken
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-12-2009 03:31 ]
Met m'n beoordelingen of met de wallpaper? De beoordelingen zijn een beetje moeilijk in het kort uit te leggen en het lange verhaal gaat me te ver om dat op internet te plempen, de wallpaper zie je zeer binnenkort.Jasper91 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:36:
mag ik vragen wat er is gebeurd dan? Ben wel benieuwd?
Edit: En iedereen, dubbelposst!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-12-2009 00:57 ]
Anoniem: 58485
Juh, investeer een euro of 2 a 300 (Ik weet , klinkt als veel geld, maar zoiets kan je echt zo bij elkaar gearbeit hebben) en je hebt een systeem wat voorlopig meekan.Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 00:55:
Hmz, ik dacht dat ik een testsysteempje had gefixt/kon fixen, maar dat is shaky geworden. Maar weer op zoek naar een ander goedkoop (of gratis) 478 bordje met een PCI-E slot, of een mobo met proc en eventueel geheugen.
Zelf voor een familielid voor nog geen 300 euro bij Salland wat onderdelen gekocht wat uiteindelijk tot een uitstekende PC heeft geleid. Zelf een M-atx plank gekocht zodat ik mn Antec P180 mini gebruiken kon.
Ik ga trouwens op balkon benchen, teminste dat is de bedoeling. Hoe kouder de aanvoerlucht op mijn vapo hoe kouder de kop (-40 minimaal).
Nah, het is een beetje dat ik dus voorlopig alles prima kan op deze bak. Ik heb een prettige workflow in CS4 en in Solidworks, het enige waaraan ik merk dat ik een 4 jaar oud moederbord met processor heb is dat ik in sommige spellen een beetje een framecap heb door de CPU. Maar om van fatsoenlijk naar goed gamen te gaan voor 300 euro (= leuke quadcore, mobo en 4 GB DDR3) gaat me gewoon te ver.Anoniem: 58485 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 05:10:
Juh, investeer een euro of 2 a 300 (Ik weet , klinkt als veel geld, maar zoiets kan je echt zo bij elkaar gearbeit hebben) en je hebt een systeem wat voorlopig meekan.
Zelf voor een familielid voor nog geen 300 euro bij Salland wat onderdelen gekocht wat uiteindelijk tot een uitstekende PC heeft geleid. Zelf een M-atx plank gekocht zodat ik mn Antec P180 mini gebruiken kon.
Ik ga trouwens op balkon benchen, teminste dat is de bedoeling. Hoe kouder de aanvoerlucht op mijn vapo hoe kouder de kop (-40 minimaal).
Ik heb de rest van m'n PC nu min of meer geupgrade naar premium onderdelen (met oog op stilte en betrouwbaarheid, zie ook mijn specs) wat op zich al veel meer geld gekost heeft dan de bedoeling was, maar elke investering daarbij was gewoon een grote stap vooruit (ofwel nodig omdat er gewoonweg geen vervangend onderdeel aanwezig was). Maar zoveel geld uitgeven om een spelletje te kunnen spelen kan ik in dit stadium van mijn leven/financiën gewoonweg niet verantwoorden. RAM en een nieuwe harde schijf waren gewoon nodig dus dan maar gelijk een leuke hoeveelheid, een videokaart van 90 euro was nog leuk maar eigenlijk al een luxe, nog eens 100 om de boel muisstil én koel te krijgen valt ook nog wel over te praten, maar nog eens 300 is gewoon een brug te ver.
Een upgradekitje met een mobo met DDR2 geheugen een een leuke dualcore proc zou ik nog wel over na willen denken, tweedehands uiteraard. Ik heb vanavond flink wat uurtjes in de V&A zitten spitten, de enige leuke dingen waren al weg. Natuurlijk wil ik ook nieuwe mooie gear hebben, maar ik moet me niet gek laten maken door iedereen hier die dat maar normaal vindt. Dan koop ik liever een mooie DSLR ofzo, daar heb ik op het moment meer aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-12-2009 07:09 ]
neem aan dat t niet meer mogelijk is om in te schrijven ?
ik voel me lekkaah !!!
Dat is volgens mij mogelijk tot maandag.
Dacht toch echt dat er 21 december stond eerder
Dat is namelijk een belangrijke dag
Dacht toch echt dat er 21 december stond eerder
[ Voor 55% gewijzigd door Admiral Freebee op 18-12-2009 15:57 ]
Lastig he...LyP0 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:28:
neem aan dat t niet meer mogelijk is om in te schrijven ?
thijszor schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:36:Inschrijven
De inschrijvingen lopen vanaf vandaag tot en met zondag (20 december), wat jullie ruim de tijd geeft om je in te schrijven. De maandag/dinsdag erna maken wij de definitieve deelnemerslijst bekend. Dan stellen we iedereen die definitief meedoet op de hoogte d.m.v. een e-mail met daarin de verdere instructies voor het bestellen van de kaart. Laat het aanmelden niet liggen tot zondag avond 23:59 en schrijf je gewoon op tijd in, dat is ook gemakkelijker voor de organisatie.
Anoniem: 58485 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:15:
Eh, ik ben toch niet te laat voor de inschrijving?
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:23:
[...]
Even de TS lezen
Je hebt nog tot zondag, even een mailtje sturen dus. Hoe eerder hoe beter, anders krijgt de organisatie zoveel tegelijk op z'n bord.
[ Voor 26% gewijzigd door roelientjeL op 18-12-2009 15:58 ]
Update!
Sommigen van jullie hebben het al gezien, ik ben begonnen met de bevestigingen te versturen. Hier ben ik nog even mee bezig en dat haal ik vandaag niet meer. Daarom zal ik de rest morgen(middag) versturen.
@Powerskin, je stond al in het systeem, ik had je over het hoofd gezien. MIJN FOUT! (je was een van de eersten
)
@Bolletje92, ja, alles is in orde
Sommigen van jullie hebben het al gezien, ik ben begonnen met de bevestigingen te versturen. Hier ben ik nog even mee bezig en dat haal ik vandaag niet meer. Daarom zal ik de rest morgen(middag) versturen.
@Powerskin, je stond al in het systeem, ik had je over het hoofd gezien. MIJN FOUT! (je was een van de eersten
@Bolletje92, ja, alles is in orde
Hahah.. voor de mensen die buiten gaan clocken.. 's nachts gaan we binnekort temperaturen van -15 halen! ^^..
ja, gezien er gemeld werd dat er maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar waren. Het kan dus wel zijn dat er ingeschreven word voor de uiterste datum maar als alle plaatsen al vol zijn ben ik alsnog te laat.
Gezien er in eerste instantie gemeld werd dat er slecht 46 kaarten beschikbaar zijn/waren heb ik dus ook deze reactie geplaatst.
ik voel me lekkaah !!!
LyP0, volgens mij kan je je gewoon opgeven. Ze kijken dan naar je 'achtergrond' en motivatie en maken aan de hand daarvan of je mee mag doen. Dit keer niet "Wie het eerst komt, wie het eerst maalt"
Zit wel snor denk ik
Zit wel snor denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door Bolletje op 18-12-2009 17:24 ]
Hij's bijzonder nice Thijs;)
Mja, even kijken of ik woensdag me 2 vaatjes kan laten vullen
, wil zoiezo me 5770 nog onder stikstof draaien voordat ik die verkoop, en natuurlijk voor de HD4670, gaat leuk worden, met een coldbug van -120 / -130
Roel, ver ben je (in procenten ofzo
) met het terugsturen van mailtjes
want ik begin me zorgen te maken
Even niets...
Anoniem: 58485
Ja, volgens mij wordt er gecheat!!!! onethijs_cramer schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 22:37:
Roel, ver ben je (in procenten ofzo) met het terugsturen van mailtjes
want ik begin me zorgen te maken
van wat ik kan zien zijn er 15 mensen reeds gemailed, je mail is gewoon ontvangen thijs, dus wacht het even af
Ok, 13 vd 15 mensen die ik een email heb gestuurd staan inmiddels correct in het systeem.
Morgen zal ik de rest emailen
(zal in de middag/namiddag zijn want ik ben nu helemaal op van het dansen
)
EDIT: aaah crap... ik wou nog een paar mailtjes versturen, kom ik er zojuist achter dat je Macro's van de G19 moet OPSLAAN... Ik had getypte macro's gemaakt voor de e-mails (4 in totaal), die zijn nu weg. Kan ik opnieuw beginnen, JOEPIE!
Morgen zal ik de rest emailen
(zal in de middag/namiddag zijn want ik ben nu helemaal op van het dansen
EDIT: aaah crap... ik wou nog een paar mailtjes versturen, kom ik er zojuist achter dat je Macro's van de G19 moet OPSLAAN... Ik had getypte macro's gemaakt voor de e-mails (4 in totaal), die zijn nu weg. Kan ik opnieuw beginnen, JOEPIE!

[ Voor 37% gewijzigd door roelientjeL op 19-12-2009 02:29 ]
Anoniem: 211238
err, Als je het zelfde programma gebruikt als mijn G15 kan je gewoon een text blok assignen aan een toets.. Dus gewoon ff uit de mail kopieren lijkt me geen groot probleem?
uhm, die macro heeft een normaal toetsenbord toch ook? Dat heet CTRL+C en CTRL+V
Even niets...
Was ik te lui voor om te zoeken of die functie er wasAnoniem: 211238 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:54:
err, Als je het zelfde programma gebruikt als mijn G15 kan je gewoon een text blok assignen aan een toets.. Dus gewoon ff uit de mail kopieren lijkt me geen groot probleem?
Nee dan moet ik 5 dingen per mail iedere keer kopiëren. Dit gaat snellerthijs_cramer schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:44:
uhm, die macro heeft een normaal toetsenbord toch ook? Dat heet CTRL+C en CTRL+V
De inschrijvingen hebben een beetje vertraging opgelopen, ik vertel dadelijk wel waarom, even geduld 
SSSSSHHHHHHHH!!thijszor schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:31:
Wat zou hier nou inzitten?