Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

de eeuwige opstart van een laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

• smeerkoe
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-07 19:38
ik heb een probleem met een compaq laptop evo N600c

het vreemde is dat hij niet verder wil dan het laadscherm van windows xp daar kan ie de hele dag op blijven staan en doen alsof hij met een snel tempo aan het laden is geen hapering nix gewoon laden

weet iemand hier een oplossing voor?

(begin namelijk de neiging te krijgen om een hamer te gebruiken :( )

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat is het laatste dat je hebt gedaan voor dit... "fenomeen" begon?

Veilige modus geprobeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 14-12-2009 18:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

Daar gaan we weer:

Wat heb je zelf gedaan
Wat heb je opgezocht
Wat is er verandert

Meer gegevens over je lappie

Dit is veel en veel te karig om ook maar een zinnig antwoord op te geven behale probeer is in veilige modus te starten

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Gebaseert op de inhoud van de topicstart lijkt de hamer de veiligste keuze en het minste schade aan te richten met de meeste kans dat het wel gaat werken.

Je kan ook de hangen en opstarten troubleshooter doornemen
Windows Clients - FAQ

Iperf

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Zoals al wordt vermeldt in een van de posts: geef aan wat je zelf er aan hebt gedaan om dit euvel te verhelpen.

Graag zie ik eigen inzet, anders neig ik naar een slotje :)

• smeerkoe
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-07 19:38
de laptop is van me tante
ze heeft heeft het laatste half jaar nix geinstaleerd
heb alle verschillende modusen geprobeert
heb ook geprobeert een verse instalatie van windows maar pakt geen enkele dvd/cd ook geen boot cd of dergelijke
ben er al een maand of 3 mee bezig geweest allemaal websites met mogelijke oplossingen
het enigste waar ik normaal kan komen is de bios

het begon iets meer dan 3 maanden geleden

[ Voor 5% gewijzigd door smeerkoe op 14-12-2009 21:08 ]

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 11:39
Klinkt als een defecte hdd, windows blijft hoogstwaarschijnlijk op badsectors haken waardoor hij dus niet verder wil booten..

Ik zou eerst een cloon gaan maken op een nieuwe / andere hdd om zo te kijken of er ook daad werkelijk bad sectors op zitten.
Ook zou je nog een checkdisk kunnen uitvoeren. Maar dat staat idd al in het boven genoemde faq ;)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica