KLACHT over gebruiker Spiritual89

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27
Hallo Redactie,

Graag heb ik even dat jullie naar mijn feedback kijken...

Aangezien een Boze tweaker te weten Spiritual89 daar een -2 feedback heeft achtergelaten als wraak dat ik mijn i7 niet aan hem heb verkocht maar aan een andere tweaker... hoe triest is dat !!

Ik heb deze persoon ( Spiritual89) de i7 nooit toegezegd hij had slechts een vraag over het moederbord maar aangezien ik momenteel in het buitenland ben kon ik deze vraag niet beantwoorden en heb hem dit ook gezegd. ik kan zelf mijn ticket laten zien ... echt te erg dit !!

Ik zei tegen Spiritual89 dat ik hem later erover terug zou mailen als ik weer in NL ben de emails heb ik als bewijs indien noodzakenlijk !!

Ondertussen kreeg ik veel reacties op de i7 waaronder die van een echte koper (tweaker uit belgie") met deze heb ik de deal dan ook afgerond per email.

Vervolgens heb ik de dag erna toen de koop was afgerond de advertentie als verkocht genoteerd op tweakers.net zoals dat hoort en netjes de heer Spiritual89 aka Gilbert gemailed dat de i7 inmiddels is verkocht.

Vervolgens kreeg ik een vrij boze email terug en omdat mijnheer het hier niet mee eens was heeft deze dus mij een -2 negatieve feedback gegeven zag ik net.

Iets wat totaal onnodig is en waar ik zeer verontwaardigd over ben dat dit zomaar kan gebeuren.

Hij (Spiritual89) is niet eens de koper van de i7 en ik heb deze nooit aan hem toegezegd !!

In mijn boosheid :( heb ik hem vervolgens onvolwassen ook een -2 feedback gegeven voor zijn asociale gedrag met de nodige harde woorden vanwege mijn boosheid en frustratie alvorens ik had gevonden waar ik mijn klacht kon indienen over deze persoon (Spiritual89).

Ik hoop dat jullie zowel mijn als zijn feedback kunnen herstellen aangezien hier niemand beter van word.

En deze persoon (Spiritual89) een waarschuwing krijgt voor zijn gedrag er is immers nooit een deal met hem gemaakt.

Hij wou slechts informatie en ik wil mijn eigen spullen kunnen verkopen aan wie ik zelf wil dat lijkt me logisch...

Met vriendelijke groet,

JT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beide usersurveys heb ik verwijderd aangezien er geen sprake was van een (poging tot een) transactie.
Mocht je nog eens een usersurvey tegen komen die niet aan de eisen voldoet, meld dat dan aub in \[V&A] Beoordelingen niet terecht. :).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 12:27
Thx zal ik inderdaad doen ben nu op de hoogte van deze page :) tweakers.net is TOP !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

We know O-)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ah.. Je had ook al in dat topic gepost zie ik nu net pas. :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 13:25
Gezien het hele verhaal wat inmiddels is opgelost wil ik toch nog wel even mijn versie, of althans hoe ik het zie, vertellen.
Ik heb inderdaad navraag gedaan naar het type bord wat meneer te koop had en kon daar geen antwoord op geven aangezien hij niet in de buurt van de pc was. Toen kreeg het volgende als antwoord:

Ben momenteel niet in de buurt van de betreffende pc dus dat antwoord zal ik je later (over een paar dagen) even moeten doorgeven maar ik dacht dat het de T6 was maar bind me er niet aan vast :)

Netjes terug gemailed met dat ik de tijd heb en wacht op het antwoord.

Helaas was het volgende mailtje dat alles al verkocht was. Ik was niet boos maar een beetje teleurgesteld, want ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij dan zou zeggen dat ik een bod kon doen omdat hij het ook aan iemand anders kon verkopen. Ik heb die kans niet gekregen, die ik na zijn voorlaatste mail wel had verwacht.
Ik had inderdaad misschien gelijk moeten zeggen dat ik het wilde hebben maar ga ook weer niet over 1 nacht ijs. En ik ben net zoals de koper uit Belgie OOK een echte koper, zie feedback bij mij. Bij JT is er helaas niks te vinden, dus iets verdere onderzoek is wel op zijn plaats dacht ik zo.
Bij mijn vorige deals is het eigenlijk altijd zo gegaan. Maar het is nu opgelost.

Met vriendelijke groet,

Gilbert van Haasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, iedereen weer blij :)

Het is bijna kerst mensen, als er even iets niet wil met een advertentie of als er wat aan de hand is met feedback, haal een keer diep adem, en laat het even weten - omdat dit soort dingen ook niet echt discussiewaardig zijn kan dat eigenlijk best via pricewatch@tweakers.net of \[V&A] Beoordelingen niet terecht.

Fijne kerst!
/me hangt een rood slotje met witte strik in de boom

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2009 19:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.