ik ben al 2,5 jaar in het bezit van een XFX 8800 GTS, 640 MB XXX. En heb al die tijd zonder problemen kunnen gamen. Alleen vanochtend tijdens een potje MW2 werd alles ineens heel vrolijk ingekleurd
. Mijn wapen werd geel, de muren groen, de bomen blauw etc. Dit werd direct gevolgd door het vastlopen van het hele systeem. Daarna computer uitgezet en effe laten afkoelen ( ik dacht dat het aan hitte zou kunnen liggen ). Daarna weer opgestart rivatuner aangezet en wederom gaan spelen. Zodra ik de match gejoined was en begon te spelen gebeurde hetzelfde. Waarbij rivatuner me vertelde dat de coretemp van mijn kaart maar 64 graden was.
Hierna heb ik vanalles geprobeerd.
- de nieuwste drivers geinstalleerd
- windowed mode
- alle instellingen omlaag
- case open , ventilator erop en me verwarming uit , brrr
Maar dat alles mag niet helpen. sterker nog hoe vaker ik het spel opstart hoer erger het lijkt te worden. In het begin had ik alleen "kleurtjes en lijntjes " in de game zelf, het 3D gebeuren dus. Maar nu komen ze al tevoorschijn als ik alleen nog maar in het menu ben.
Verder gebeurt het alleen bij MW2. Ik heb ze "voorlopig" nog niet gezien in desktop of tijdens een film. Ik heb buiten MW2 geen andere spellen geinstalleerd staan dus daar heb ik het niet op kunnen testen.
Hierna heb ik vanalles geprobeerd.
- de nieuwste drivers geinstalleerd
- windowed mode
- alle instellingen omlaag
- case open , ventilator erop en me verwarming uit , brrr
Maar dat alles mag niet helpen. sterker nog hoe vaker ik het spel opstart hoer erger het lijkt te worden. In het begin had ik alleen "kleurtjes en lijntjes " in de game zelf, het 3D gebeuren dus. Maar nu komen ze al tevoorschijn als ik alleen nog maar in het menu ben.
Verder gebeurt het alleen bij MW2. Ik heb ze "voorlopig" nog niet gezien in desktop of tijdens een film. Ik heb buiten MW2 geen andere spellen geinstalleerd staan dus daar heb ik het niet op kunnen testen.