Verwijderd

Topicstarter
Ben al langere tijd op zoek naar een LCD tv om met de PS3 te gamen en Blu-ray/DVD te kijken en af en toe gewoon tv kijken.
Na lang zoeken en vragen bij deze tv uitgekomen.
Heb op koopinfo.nl alles ingevuld en kwam ook deze tv uit.
De Philips 32PFL5604. Had eerst de Samsung LE32B530 / LE32B550 op het oog.
Bij Expert zeiden ze dat ik voor gamen via de PS3 beter voor de 32PFL5604 kon gaan.
Iemand ervaring met deze tv en eventueel PS3?
Want las ook ergens dat dit model veel input-lag had wat vervelend zou zijn bij gaming..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 23:58 ]

Verwijderd

dude, dit is je derde topic over hetzelfde onderwerp nadat je vorige twee gesloten zijn. Je snapt toch ondertussen wel dat dit soort topics niet mogen? :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik mag geen vragen stellen dit is een discussie/ervaring topic wat dus wel mag!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 00:20 ]

Verwijderd

Steev, er is een centraal Samsung(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363597) en Philips (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1337825) topic. Misschien moet je daar eens kijken voordat je een nieuw topic opent...

Verwijderd

Topicstarter
Dit gaat over een philips..

Verwijderd

... ik geef je toch ook een Samsung EN Philips link?

Verwijderd

Topicstarter
Oke sorry!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd is er voor dit soort kleine vragen meer ruimte in topics als [LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 2) en [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14. Maar let ook daar op, want er is al veel gevraagd en geschreven over dingen als input-lag. Dus zoek daar eerst eens op binnen die topics en zoek vooral op de zogenaamde "game" of "spel"-mode op deze tv's. Daarmee schakel je namelijk alle beeldverbeteraars uit en heb je geen tot weinig last van inputlag (in theorie dan).

Je zegt dat je langs De Expert bent geweest en dat ze daar de Philips aan hebben geraden. Heb je ook gevraagd waarom en waarom niet de Samsung. Anders gewoon een keer de console mee de winkel in nemen en daar testen.

Ik verwijs je wederom naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Plus natuurlijk de rode draad in dit forum: Welke TV moet ik kopen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.