[iPod Touch] Refurbished kopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Hallo,
Ik ben slechts een arme scholier die heel graag een ipod touch wil hebben. Omdat ik nooit zoveel zakgeld krijg, koop ik dat soort dingen alleen voor mijn verjaardag. Maar omdat ik de gok niet wil nemen dat ik te weinig geld krijg, wil ik het liefste een refurbished kopen. http://store.apple.com/us/product/FB528LL/A.
Is dit een goede koop, en wat houdt refurbished precies in? Ik heb hier geen ervaring mee, heeft iemand anders ervaringen die hij/zij met mij wil delen?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:45

lasharor

7 december 2004

Hij is out of stock en alleen voor de amerikaanse markt.

Refurbished betekend gewoon dat dit een gebruikt product is dat door de fabrikant is opgeknapt en/of gerepareerd. Iemand heeft dus een iPod ingeleverd, apple heeft die gemaakt en verkoopt hem nu via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 21:20
Ga werken voor je geld.
Je bent 13? Dan mag je al een folderwijk hebben, dus kom niet met "ja, maar ik ben te jong om te werken".

[ Voor 69% gewijzigd door MacorgaZ op 12-12-2009 22:39 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Folders lopen is een van de weinige dingen die ik nooit zal doen voor me geld. Dan zit ik de hele zaterdag te vouwen, 4 keer in de maand, voor 10 euro p/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273061

Dat valt wel meer hoor. Bij bedrijven zoals interlanden en NetwerpVSP krijg je de folders altijd geleverd in gesealde pakketten, en dat verdiend vaak al een euro of 8-10 per week (afhankelijk van de grootte van je wijk). Bij bedrijve zoals TipTop moet je vouwen, maar daar krijg je dan ook meer voor. Vaak 20-25 euro per week. 10 euro per maand klopt dus niet helemaal.
(Al die vooroordelen ook :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Bedankt voor de tip! Ik heb ff hekeken bij netwerkvsp, en dat zie ik wel zitten ;) . Ipod touch, here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:28
thijsje66 schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:49:
Bedankt voor de tip! Ik heb ff hekeken bij netwerkvsp, en dat zie ik wel zitten ;) . Ipod touch, here I come!
That's the spirit. Go for it boy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
ik heb uitgerekend dat ik na 5 maanden een ipod touch kan kopen. En dan maar jailbreaken en flink wat apps installeren ;) . Voor mij is 8 gb meer dan genoeg. M'n pa heeft een ipod video van 30 gb, maar daar staat van mij maar 7 gb ofzo op, waarvan ik maar 5 gb luister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 17:49
Al gedacht aan 2e hands?

Die kan je ook nog untethered jailbreaken, die nieuwste ipod touch 3G niet (ook de 8GB niet).

Nou niet hier vragen wat untethered jailbreaken is, kijk maar in het jailbreak topic.Daar [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
ik heb het jailbreak topic doorgenomen, en als ik het goed begrijp moet hij met een tethered jailbreak aan de computer liggen om op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 17:49
tethering klopt.

Door de back to school actie waarbij je heel goedkoop een ipod touch 2G kon krijgen, is de 2ehands prijs nogal gezakt.

Ik zou zeggen kijk marktplaats en V&A door. Let wel op! De iPod touch is een gewild dingetje en de kans op oplichting is een stuk groter, zeker op marktplaats. Laat je ook niet afschepen met een te hoge prijs, je kan er meestal wel een "mooier" prijsje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Maar ik kan hem ook nieuw kopen en hem tethered jailbreaken. Dat is voor mij geen probleem. Ik heb hem namelijk liever nieuw. En dan bedoel ik écht nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 19:05

Lulukai

God's gift to women

Op de link die je hebt gestuurd staat toch dat ie niet beschikbaar is?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ja, maar dat was alleen om een voorbeeld te geven. Maar ik zie er vanaf om een refurbished te kopen. Ik neem gewoon een folderwijk en koop een nieuwe.

Pagina: 1