Toon posts:

easy to use usenet programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik ben de gelukkige bezitter van een nieuwe macbook pro, mijn eerste mac.

Op mijn oude pc gebruikte ik altijd grabit voor het binnenhalen van allerlei bestanden, en nu zoek ik voor mijn mac ook een soortgelijk programma. Waar hebben jullie goede ervaringen mee en is makkelijk in gebruik en tevens stabiel.

alvast bedankt,
Erwin

Verwijderd

HellaNZB of SabNZBd+. Draaien beide al daemon. Pleur je nzb'tjes in een map en ze hun doen de rest.

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:56
Unison als je een echte app wilt.
SABnzbd is een achtergrond proces wat opzich ook goed werkt maar ik niet fijn vind.

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
ikzelf gebruik voor m'n MacBook nntpgrab

• fractal
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 16:14:Op mijn oude pc gebruikte ik altijd grabit voor het binnenhalen van allerlei bestanden, en nu zoek ik voor mijn mac ook een soortgelijk programma. Waar hebben jullie goede ervaringen mee en is makkelijk in gebruik en tevens stabiel.
Zoals al door anderen gemeld: HellaNZB. Wordt niet meer ontwikkeld maar is zeer stabiel.

Is feitelijk voor de Mac gemaakt al draait het ook probleemloos op mijn Unbuntu server. Op een Mac heeft het nog meer mogelijkheden die ik onder Ubuntu niet heb.

Verwijderd

Ik heb ook Unison. Gebruik mijn powerbook secundair, en weet dus eigenlijk niet of dat die ook PAR kan repairen en extracten.

Verder doet Unison wel goed wat het belangrijkst is: binnen halen van spul!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

Gebruik zelf Unison in combinatie met UnRarX. Unison voor het binnenhalen en UnRarX voor parren en unrarren. Werkt perfect :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi jaguarschild, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet. Zo verwachten we dat je eerst zelf een antwoord op je vraag probeert te vinden. Als je bijvoorbeeld zoekt via Google naar usenet mac os x vind je veel usenet clients voor Mac OS X en de ervaringen die mensen daarmee hebben. Als je hier op GoT zoekt vind je bijvoorbeeld Handige software voor nieuwsgroepen/binaries/usenet. Hier is ook een hoop informatie te vinden. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.