iPhone aansluiten op autoradio

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me echt super om mijn iPhone op de autoradio aan te kunnen sluiten. Verschillende ideeen zijn er bij me langs gegaan en dat zijn bluetooth, usb, fm-transmitter. Ik lees ook over carkits... maar ik zou het wel goedkoop willen houden.

Mijn ouders hebben twee auto's. Één heeft een Aldi CD-speler van 2 jaar oud. De ander heeft een CD-wisselaar uit 1995. Binnenkort wil ik ook zelf een auto kopen.

Zijn er hier mensen die hun iPhone op hun autoradio aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Ik heb mijn Iphone 3GS verbonden via bluetooth met mijn JVC KD-BT1, alleen mijn ervaring is niet super, het geluid slaat over, het is vergelijkbaar met een cd met een kras.

Dit schijnt een bekend probleem te zijn, WIFI en bluetooth werken op dezelfde frequentie, het schijnt dat dit elkaar stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om eerlijk te zijn zoek ik een oplossing die me maximaal € 20,- gaat kosten. Op dit moment moet ik steeds cd's branden en dat is gewoon niet de moeite waard om steeds maar 16 nummers te hebben.
Had ik gezien :), maar ik ben bang om een boze mod te zien als ik een topic omhoog kick. De moderators zijn hier erg angstaanjagend, heb al 2 push-berichten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:38
Pfieuw! Kost > €75,-
Ken je net zo goed €25 bijleggen voor die TomTom Carkit. Heb je een hoop funties erbij en ziet er niet zo lelijk uit.
Geluid via een FM zendertje lees ik vaker slechte dan goede ervaringen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan een fm transmitter kopen, dat werkt, op elke radio, bij iedereen dat je ooit meerijd en dergelijke...

ik werk met een jack to jack kabel en plug deze gewoon in mijn aux in op de radio front. heb een goedkope pioneer radio gekocht.
werkt wel gewoon goed, kwaliteit zal wat minder zijn, al dat je dat met een koptelefoon ook gewoon op dezelfde manier aansluit. is voor mij toch een goedkope en gemakkelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:20
Ik zou gewoon een FM transmitter kopen. Volgens mij niet meer toegestaan in Nederland, but who cares? Ik gebruik al maanden een transmitter en het geluid valt mij heel erg mee. Vergelijk de geluidskwaliteit het met luisteren naar een gewone radio zender.

DEZE gebruik ik. Is ook maar 16 dollar/12euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon www.dealextreme.com haal geen dure fm transmitters zonde van je geld.
ik heb deze pas gelden bestelt http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33710.
heb je paypal account dan kan je via dealextreme bestellen, je betaalt in dollars dan ben je voordeliger.
verzending is gratis wat je meestal niet hebt bij bol.com.
stel je vertrouwt het niet kan je altijd iets van 2 dollar kopen om te kijken of je het binnen krijgt. maar ik ben al meer dan een jaar klant bij DX ik ben tevreden klant.

hier heb je nog een lijst met fm transmitters http://www.dealextreme.com/products.dx/category.203
Pagina: 1