BronBTW Droid Eris, Sprint Hero, AND HTC Hero in Europe/Asia...I can now tell you that Éclair with Sense will be offered for you all.
Hier een Hero met de meest recente HTC-firmware op 1.5. Ik heb een probleem met het afspelen van veel Youtube-filmpjes via de Youtube-app. Een groot deel (misschien wel driekwart) van de filmpjes doet het niet, zowel niet via WiFi als via 3G. Ik krijg de melding 'Deze video kan niet worden afgespeeld', zonder verdere info. Toen ik de telefoon net had (september of oktober), werkten de meeste filmpjes prima.
Hebben jullie dat ook? Is er iets aan te doen?
Hebben jullie dat ook? Is er iets aan te doen?
Dat schijnt een youtube probleem te zijn.
Als je hetzelfde filmpje blijft proberen werkt het opeens wel.
Maar mogelijk daarna weer niet.
Als je hetzelfde filmpje blijft proberen werkt het opeens wel.
Maar mogelijk daarna weer niet.
Ook niet echt de plek om dit te vragen maar zoek simpelweg naar SMS backup in de market? Zelf gebruik ik SMS Backup & Restore wat zeer goed werkt.-Edwin- schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:19:
Nu bijna Android 2.1 voor de Hero wordt uitgebracht wil ik wel een backup maken van een aantal zaken.
De contacten kunnen met HTC Sync worden opgeslagen, maar is er ook een programma om sms'jes mee op te slaan en later weer terug op de telefoon te kunnen zetten?
Is er al duidelijkheid over wanneer de Android 2.1 firmware gaat uitkomen? Google Googles en Google Nav zijn namelijk dingen waar ik best wel op zit te wachten
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Er zijn wel geruchten, maar het verschuift ook steeds weer. Het blijft afwachten. Overigens gaat Google-navigatie hier (vooralsnog) niet werken.
Je hebt helemaal gelijk. Maar bedankt!Sh4wn schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:44:
[...]
Ook niet echt de plek om dit te vragen maar zoek simpelweg naar SMS backup in de market? Zelf gebruik ik SMS Backup & Restore wat zeer goed werkt.
Wilde vanavond netjes na 1000 posts deeltje 7 starten, maar we waren er nog niet..
Even squashen, even voetbal / OS kijken, ik kom terug en we zitten er al weer over =)
Dat kan natuurlijk niet, dus zodoende: HTC Hero [part sept] van de populairste Androider!
Even squashen, even voetbal / OS kijken, ik kom terug en we zitten er al weer over =)
Dat kan natuurlijk niet, dus zodoende: HTC Hero [part sept] van de populairste Androider!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit topic is gesloten.