Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Fout in custom CSS

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Lieve devvers,

sinds een 5-tal minuten is een groot deel van mijn custom-CSS overruled door de CSS van T.net.
Zo is de ULTracker ineens weer zichtbaar en ook het award-logo is ineens zichtbaar.

Hebben jullie hier een verklaring voor? :+

Spekkies: Windows 7 x64 en Chrome 4.0.249.40 en Firefox 3.5.5

Edit; TT is misschien wat overdreven, niet zozeer een fout in de CSS, maar een fout in de custom-CSS en standaard CSS van T.net combinatie.

Stom stom stom, mijn Custom-CSS abo was afgelopen en natuurlijk na 00.00 is dat ingegeaan. Ik heb de functie nu op auto extend gezet B)

Excuus voor dit domme/ onnodige topic :$

[ Voor 35% gewijzigd door Matis op 10-12-2009 00:19 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Je weet dat de custom-css niet meer is dan een extra? En dat je daarmee zelf de layout aan kan passen en dat als er door de devvers iets veranderd is dat je geen garantie hebt dat "jouw" creativiteit blijft zoals het was? Grote kans dus dat je zelf nog even moet knutselen om het te fixen :P

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Ah, te laat met mijn wijziging :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

:D

Had je daar overigens geen notificatie van gehad? (overigens is het geen "abo" maar een karmastore-feature)

[ Voor 96% gewijzigd door Erkens op 10-12-2009 00:20 ]

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Erkens schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:20:
:D

Had je daar overigens geen notificatie van gehad? (overigens is het geen "abo" maar een karmastore-feature)
Nope, en ik weet ook bijna zeker dat ik hem op auto extend had gezet :/

Het vreemde was ook dat de bovenste balk van GoT/T.net waarin het menu zit, wel netjes mijn custom-breedte hield.

Edit; My.Tweakers.net Bannervrij startte zaterdag 6 juni 2009, dat is ook niet logisch qua dagen. En mijn foto-album is Sinds 08-07-2009 beschikbaar :S

[ Voor 21% gewijzigd door Matis op 10-12-2009 00:31 ]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Matis schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:23:
Edit; My.Tweakers.net Bannervrij startte zaterdag 6 juni 2009, dat is ook niet logisch qua dagen. En mijn foto-album is Sinds 08-07-2009 beschikbaar :S
Die hebben ook niks met elkaar te maken ;)
op 6 juni heb je een abo-bannervrij gekocht en op 8 juli heb je blijkbaar het fotoalbum geactiveerd.
Maar een crewlid met de juiste rechten kan via de DSP zien wanneer wat geactiveerd is geweest (en of auto-extend ook aan stond)

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Erkens schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:42:
Die hebben ook niks met elkaar te maken ;)
op 6 juni heb je een abo-bannervrij gekocht en op 8 juli heb je blijkbaar het fotoalbum geactiveerd.
Maar een crewlid met de juiste rechten kan via de DSP zien wanneer wat geactiveerd is geweest (en of auto-extend ook aan stond)
Ja, maar ik meen mij te kunnen herinneren dat ik al mijn features tegelijkertijd met mijn abonnement heb aangezet. Kennelijk niet dus :/ Ik ga nog even op zoek naar het topic waar ik mijn custom-CSS presenteer. Daar zal vast wel een datum bij staan ;)

Edit: Matis in "[Karma] Post hier je Frontpage" 9 juni dus, tel daar 6 maanden bij op et voila :) Echter heb ik geen herinneringsemail gehad, met daarin de melding dat het zou gaan gebeuren :/

Edit 2: Zojuist rolt er een emailtje binnen met de volgende inhoud:
Beste Matis,

Vandaag zijn 2 features verlopen die je een tijd geleden via de karmastore had gekocht. Hierbij had je aangegeven dat deze automatisch verlengd moesten worden. Helaas is dit voor 2 features niet gelukt, waarschijnlijk doordat je onvoldoende karma hebt op dit moment.

De volgende features zijn verlopen:
- Customstylesheets (verlenging is mislukt)
- Customfrontpage (verlenging is mislukt)

Voor een overzicht van alle beschikbare features kan je naar de karmastore gaan:
http://tweakers.net/my.tnet/karmastore

Met vriendelijke groet,
Tweakers.net
Het dikgedrukte stuk tekst vind ik vreemd, aangezien ik (zelfs na het her-activeren van mijn features) nog "Beschikbare karma: 15.593" heb. Misschien is dat een bug.

Tevens zou ik graag een emailtje ontvangen met de mededeling dat mijn featurs gaan verlopen, niet dat ze verlopen zijn :P

[ Voor 50% gewijzigd door Matis op 10-12-2009 08:24 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Die bug is al bekend: [BUG]Karmastore automatisch verlengen

edit: meer in het bijzonder dit: crisp in "[BUG]Karmastore automatisch verlengen"
Oftewel: als je 10 minuten langer had gewacht dan was de verlenging wel uitgevoerd. De fout zit er in dat features eerder al op verlopen worden gezet dan dat het verlengscript draait als onderdeel van de nachtbatch. En als een feature voor die tijd handmatig weer geactiveerd is (door jou om 00:17 uur) dan krijg je in je mailtje te zien dat het verlengen mislukt is.
Tevens zou ik graag een emailtje ontvangen met de mededeling dat mijn featurs gaan verlopen, niet dat ze verlopen zijn :P
Da's een aardige request, maar als deze bug gefixed is is die noodzaak natuurlijk al een stuk kleiner terwijl het niet bepaald triviaal is om de code dusdanig om te bouwen. Dat zit er dus helaas niet in voorlopig...

Anyway, dubbel dus :)

[ Voor 34% gewijzigd door crisp op 10-12-2009 13:21 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.