Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het, heb een Gbyte modo met Core I5 en wanneer de speedstep aanstaat en een spel speel loopt de spel vast. Heb een burnin test uitgevoerd, cpu niet warmer dan 54 graden.

Iemand met een soortgelijk probleem?

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-02 09:31
Al een CMOS reset geprobeerd?

• Tekelenburg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-02 14:54
Voeding heeft genoeg speelruimte? (ik noem maar even wat)

Verwijderd

Topicstarter
Standaard staat speedstep aan. Voeding is ok. OCZ 450w rms.
Krijg een grijszwart getint beeld als het misloopt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:18

Quad

Doof

Dat klinkt als een te warme videokaart, kijk voor zekerheid met hwmonitor of wat naar je max temperatuur van je videokaart tijdens/na spelen van een game.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om het probleem te achterhalen?
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om te kijken waar het aan kan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb een aantal test uitgevoerd met everest en burnintest om te kijken naar de temperaturen

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt niet aan de processor. Ati radeon 5770 + Win 7 64bit = slechte combinatie ivm videokaart stuurprog?

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
is je bios up to date? dit wil het probleem wel eens oplossen

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt er bijna op dat het iets te maken heeft met software. Zojuist een nieuwe bios van gigabyte gezien. Ga het updaten. Ben al bezig om een trial versie van 3dmark vantage te downen om te testen.

Heb net opgemerkt dat wanneer een film wordt afgespeeld, ook al is het maar een paar minuten, en daarna een spel ga spelen binnen een paar minuten het systeem vastloopt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 10:50 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Met occt kun je de gpu heet maken.
Met furmark kun je ook nog testen.

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 10:06

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Heb je ook al de nieuwste versie driver voor je videokaart er op staan, dat kan het ook nog wel eens oplossen.

Ik denk zelf namelijk dat je het bij de software moet zoeken en niet bij de hardware zoals je het omschrijft.

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren 3dmark laten lopen, stond eer op 1024x768. 1e 2 testen liepen. Toen viel me op dat de resolutie niet hoog was. De gpu test gestopt en op res 1920x1080. Na een tal van seconden liep 1e test vast.

De cpu test heeft het wel doorstaan. Vind vreemd dat het aan de gpu kan liggen aangezien het een xfx kaart is met standaard koeler van ati.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Aangezien je een HD5xxx kaart heb en probleem heb met een crash. Grijs scherm dus. Zou ik hier maar is naar kijken.

ATI HD5xxx Strepen probleem??

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, de topic bevat idd de omschrijving van mijn probleem.
Pagina: 1