Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem! hulp gezocht,

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag tweakers,

ik heb een serieus probleem.

Ik heb een paar bestanden in een map gezet, en deze mochten niet kwijt raken.
Na een paar handelingen voor een BIOS upgrade op een diskette te zette,
drukte ik op Ctrl-Z.

Het blijkt dus dat hij alle bestanden die in de map stonden heeft verwijderd,
BLijkbaar stond deze map nog open ofzo.

Ze staan niet meer in de prullebak.

Kan ik deze bestanden op een of andere manier terug halen??

mvg,

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
jha met een programmaatje als dit.

Heeft mij al heel wat bestanden terug bezorgd.

In Windows is het zo dat een bestand niet verwijderd word maar word aangegeven dat er overheen geschreven mag worden, nu dus niets meer met je diskette doen, allen dat programmaatje laten runnen.

Succes

Edit:

Of stonden die bestanden op de pc zelf?
En met Ctrl-Z krijg ik niets verwijderd hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door warhamstr op 09-12-2009 16:04 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk hier eens: Thematopic: Datarecovery

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste Androo123nl,

hoe vervelend een dergelijk probleem ook is, op dit forum stellen we een aantal eisen aan je topic. Momenteel mis ik vooral wat je zelf al geprobeerd hebt, en een goede topictitel zou ook niet misstaan. Ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden nogmaals doorleest voor een eventueel volgend topic wat je zou willen starten :)

[ Voor 36% gewijzigd door Spider.007 op 09-12-2009 16:09 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• fdv99
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11 18:39

fdv99

Penguin power

Bedoel je met een diskette een usb drive (stick) of een oude floppy? Bij een usb drive kan het zijn dat het nog in de cache stond en dus niet op de stick is weggeschreven.

Ik begrijp eigenlijk niet wat je hebt gedaan met CTRL - Z en een bios update?? Misschien even stap voor stap omschrijven wat je precies gedaan hebt?

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Ctrl + Z is na het verplaatsen van bestanden gewoon undo move, kijk eens op de orginele locatie zou ik zeggen ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoals hierboven genoemd is er op dit forum voldoende informatie over je probleem te vinden; nog een topic daarover zou dan ook weinig nut hebben, vandaar dat ik deze sluit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.