Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox360 - Irritant broertje die al mijn spellen speelt

Pagina: 1
Acties:
  • 4.027 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje is nogal irritant in het proberen te overtreffen van mij. Ik heb een Xbox gekocht, Ik heb nu ook Live gold lidmaatschap en Xbox points gekocht. Maar nu is het de hele tijd dat als ik een spel koop met de Xbox points, dat hij dat dan ook kan spelen :( . Dus dan als ik even niet speel, gaat hij direct op mijn spel alle archievements zitten halen. Het is zelfs al zo erg dat hij mijn gamerscore heeft ingehaald :( . En als ik dan zeg tegen m dat ie niet meer op mijn xbox mag, gaat ie weer naar me moeder. Moeders zegt dat ie er gewoon op mag. Dus mijn vraag :

Is er een manier om Spellen, gekocht bij de game marketplace met live points, Privé te maken/Te koppelen aan 1 xbox live profiel?

Als hij wil spelen moet ie zelf ook maar eens wat kopen :9
Alvast bedankt mensen. _/-\o_
MVG thomas

Verwijderd

Van wie is die Xbox?

Verwijderd

Topicstarter
Van mij. Ik heb m gekocht.
maar dan nog. me moeder zegt dat ik moet delen

Verwijderd

Van wie is die Xbox?
Ik heb een Xbox gekocht...

Verwijderd

Adapter weghalen, controllers weghalen, broertje laten meebetalen, profiel aanmaken voor je broer (geen idee of dat kan, heb niet zo'n ding), je moeder eens uitleggen hoe het nou werkt met achievements.

edit, @ hierboven, duh, dat wist ik ook wel. Ging me er alleen om even duidelijk te maken dat dat ding van dus van hem was en hij dus bepaald wat er mee gebeurt. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 14:17 ]

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

En als hij die achievements haalt, kan jij ze niet meer halen ofzo?

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Als het jouw xbox is heeft jouw ma toch niks te zeggen of je broertje erop mag? Anders mag je ma er ook voor betalen als zij bepaald wie erop speelt, imo

Do what you love, do it often

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

hahaha dat ken ik wel. Ik had een PS3 gekocht, maar wanneer ik er niet was zat m'n broer gewoon lekker te spelen op mijn PS3, in mijn kamer notabene. Nou vind ik het niet zo erg hoor, als die het gewoon vraagt. Op een gegeven moment gewoon een ouderlijk toezicht aangezet. Moest hij een wachtwoord ingeven voordat hij een spel kon spelen :+ Uiteindelijk heb ik met een BS actie een PS3 op de kop kunnen tippen voor hem. Nu speelt hij trouwens alsnog vaak bij mij, MW2 die we samen gekocht hebben, omdat hij zelf geen HD tv heeft.

Gewoon lekker je controllers opbergen of een wachtwoord instellen. (weet niet of dat kan op de xbox)
Het is vrij irritant dat jij je spellen niet meer kan spelen omdat hij al gespeeld heeft en dus al veel levels verder is. Anders gewoon de helft laten betalen?

[ Voor 20% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-12-2009 14:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik kan de achievements nog wel halen, maar dan nog vind ik het toch wel een beetje idioot dat hij dan toch meer archievements heeft gehaald dan ik, van mijn spellen.
hij mag er wel op hoor, maar ik heb puur het idee dat ie ervan geniet dat ie hoger staat, hij gaat spellen spelen en alle archievements halen, ik speel het spel eerst helemaal uit. eigenlijk puur om mij op stang te jagen. hijs heel irritant. Dus weet iemand iets over dat ouderlijk toezicht

hij heeft al een eigen profiel. maar in xbox is het dus zo dat als ik een marketplace game koopt(die je moet downloaden) dan kan hij m ook zien en spelen. VIEZE PROFITEUR :9 :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 14:23 ]

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:07
Ik zie maar 1 oplossing... Geweld >:)

Maar wat is nou eigenlijk het probleem? Je kan op jouw account toch ook gewoon alle achievements halen? Dat is toch account gebonden en niet xbox gebonden. Ben je niet gewoon jaloers dat je broertje meer punten heeft?

Daarnaast als jij de xbox heb gekocht, dan is die van jou en bepaal jij toch wie er speelt. Hoe oud ben je? In de reeks van 12-18 hoor je tegen je moeder in opstand te komen, zeker om zoiets cruciaals. Het leuke is, je moeder zal het nog begrijpen ook, je bent immers puber!

Overigens zit in het System menu iets van Family Settings, kan je daar niet iets vinden? Gewoon zetten dat die alleen games voor Alle leeftijden mag spelen, krijgt die alleen maar games die voor 6- geschikt zijn :D

[ Voor 16% gewijzigd door dvdheiden op 09-12-2009 14:25 . Reden: spelling a la "New Kids" verbeterd... ]

Verwijderd

Idd ouderlijk toezicht instellen :p Dat werkt op elke console tegenwoordig

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 14:56
Ouderlijk toezicht is gewoon iets wat je in de instellingen voor een bepaald profiel kan aanzetten. Hier kan je ook bepaalde opties verbieden / vergrendelen met een wachtwoord en dergelijke.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:19:
Tja, ik kan de achievements nog wel halen, maar dan nog vind ik het toch wel een beetje idioot dat hij dan toch meer archievements heeft gehaald dan ik, van mijn spellen.
hij mag er wel op hoor, maar ik heb puur het idee dat ie ervan geniet dat ie hoger staat, hij gaat spellen spelen en alle archievements halen, ik speel het spel eerst helemaal uit. eigenlijk puur om mij op stang te jagen. hijs heel irritant. Dus weet iemand iets over dat ouderlijk toezicht
Xbox live is account gebonden, en niet xbox-gebonden, zelfde geld volgens mij voor de arcade-games, en iig voor de achievements.. :P Dus gewoon doen zoals het bedoeld is, voor jou een eigen account, en je broertje een eigen account laten aanmaken :) Dus dan is er toch geen probleem meer?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

• yevgenyquinne
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02 16:06
Anders kijk je even bij de parental controls;

* Control access to all the features of Xbox LIVE.
* Set a pass code to limit who can change your Family Settings.
* Decide what your kids can play, both online and off.
* Decide who your child can communicate with online.
* Control who can see your child's profile or friends list.

http://www.xbox.com/en-US...x360/xboxlivecontrols.htm

Verwijderd

gewoon een slot maken op je kamer en zorgen dat je broertje er niet in kan voordat je het spel hebt uitgespeeld

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:22:
[...]

Xbox live is account gebonden, en niet xbox-gebonden, zelfde geld volgens mij voor de arcade-games, en iig voor de achievements.. :P Dus gewoon doen zoals het bedoeld is, voor jou een eigen account, en je broertje een eigen account laten aanmaken :) Dus dan is er toch geen probleem meer?
nou dat is het dus niet. In de lijst van mijn broertje komt het dan ook te staan.

Verwijderd

Wat ik me af vraag, is je broer ouder/jonger? Mijn (oudere) broer vond het altijd leuk om mij te pesten door in al mijn spellen zijn naam bovenaan de lijst met topscores te zetten :(

En eigenlijk versloeg hij me met zo ongeveer alles.
..totdat ik aan Soul Calibur 2 begon XD

• dvdheiden
Maar dan heb je het alleen over de Arcade games zeker?

[ Voor 14% gewijzigd door dvdheiden op 09-12-2009 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja

mijn broertje is jonger

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 14:32 ]

• dvdheiden
[omg_wat_een_grappig_topic]
Je laat je toch niet door je jongere broertje afbluffen, kom op, kom in opstand! Ga gewoon als een psycho gamer dag en nacht alle achievements voor zijn neus wegkapen, dan heeft die er vanzelf geen zin meer in!

Of wat je ook kan doen is 'm opwachten als die z'n kamer uitkomt!

Als je 'm echt wilt zieken, verstop je je xbox gewoon een keer en zeg je dat je 'm weer verkocht hebt. Gaat je broertje er zelf een kopen en dan kan je 'm terug terroriseren!
[/omg_wat_een_grappig_topic]

Stel nou gewoon even die Family Settings in, heb je nergens meer last van!

[ Voor 17% gewijzigd door dvdheiden op 09-12-2009 14:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
family settings is geen optie. toen je een account maakte op live moest je een parental emailadress geven. mijn broertje heeft niet die van mijn ingevuld daarbij. waarchijnlijk heeft ie een neppe gemaakt. dus ik kan zijn parental settings niet veranderen

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Of je maakt je er gewoon niet druk om. Komop zeg...

Verwijderd

Topicstarter
Nou toch wel, zelf koopt ie nooit iets. en dan gaat hij alles direct spelen wat ik heb OMG

• dvdheiden
Dan laat je 'm toch niet spelen als je je er zo aan stoort! 8)7

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:01

lasharor

7 december 2004

Kan je je haat tegen je broertje niet ergens anders ventileren?

Zet gewoon ouderlijk toezicht aan, of haal de adapter uit de xbox.

Desalniettemin vindt ik het een beetje kinderachtig, wtf maakt het uit wie er meer punten heeft.

Verwijderd

Topicstarter
tja wat ik al zei. gaat ie naar me moeder. en die vind al dat ik teveel game. dan wordt ie afgepakt

Verwijderd

Topicstarter
lasharor schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:50:
Kan je je haat tegen je broertje niet ergens anders ventileren?

Zet gewoon ouderlijk toezicht aan, of haal de adapter uit de xbox.

Desalniettemin vindt ik het een beetje kinderachtig, wtf maakt het uit wie er meer punten heeft.
daar gaat het mij niet echt om(wel een factor). het gaat me erom dat hij zelf nog niks heeft gekocht en wel alles beter wil doen dan mij. hij zit eigenlijk meer op dan ik.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-11 00:34

WPN

dan heb je moeders nog, zei zegt dat je moet delen, dan zeg jij dat hij moet delen in de kosten en als hij het geld niet heeft dat moeders dat maar neer moet leggen... punt....
we leven in een zakelijke wereld tegenwoordig, dit is pure business to the bone!

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:27
Als het z'on probleem is neem je toch de voeding mee als je weggaat? Of de console zelf oid...
Tegenwoordig delen met je broertje is RAAR zeker. :O

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

HackZois schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:49:Dan laat je 'm toch niet spelen als je je er zo aan stoort! 8)7
Daar is dit topic voor :P

Ik zou gewoon een kleine kluis kopen en daarin de boel opsluiten als de console eenzaam thuis is of de console zelf :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Of gewoon de harddisk er af halen :)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Dan zal je moeder wel gelijk hebben. Hij schaadt jou er niet mee, jij kunt spelen wanneer je wilt begrijp ik? En je broertje verandert niets aan jouw Live-account? Nou dan ben ik het met je moeder (en je broertje) eens.

Misschien als je je er minder tegen verzet, wordt het voor hem ook minder interessant...

"Eerlijk zullen we alles delen"...

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-11 00:24

Flappiewappie

Hier nog meer

Zou het juist leuk vinden, beetje competitie.

Zolang die er maar niet op gaat zitten als jij er op zit.

Kerel moeilijk doen zeg..., sjongejonge

Hier staat wat

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

QFT

Echt, think outside the box. Je moeder kan je dan ook niets maken gezien hij in theory nog steeds op de Xdoos kan spelen. Alleen niet de spellen die hij wilt :P

Xbox Live ID:Notna8310

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 16:41
Ik had me broertje een Xdoos gegeven, of een deel laten betalen voor een Xdoos

Verder lastig hoor, iets wat je zelf koopt en toch moet delen ben ik blij dat IK het irritante broertje ben haha ( bij mij thuis he)

Verwijderd

Tevens lijkt het mij helemaal niet verstandig om op een XBOX 360 te gaan zitten. Daar kan dat ding niet tegen :p

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Flappiewappie schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:02:
Zou het juist leuk vinden, beetje competitie.

Zolang die er maar niet op gaat zitten als jij er op zit.

Kerel moeilijk doen zeg..., sjongejonge
Op zich wel, als hij onder zijn eigen account zou spelen. Het is een beetje gaar als je een spel koopt en de volgende keer dat je het opstart het uitgespeeld is :p

Kan je niet gewoon een account voor je broertje aanmaken of uitloggen op Xbox live?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-11 14:39
verberg anders gewoon je HDD van de xbox als je weg gaat. Dan kan je broertje ook niks saven.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan een wachtwoord instellen, wat je elke keer moet invullen als je je Xdoos aanzet.. Maar das natuurlijk rete-irritant.

Dit kon je toen je je Live account aanmaakte.. Geen idee of je het nog opnieuw kan instellen NADAT je account gemaakt is.

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 09-12-2009 15:13 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

dit is wat je moet doen: je geeft je broertje 1 goede waarschuwing dat hij er niet meer op mag spelen. Als hij het vervolgens nog een keer doet dan stomp je hem gewoon! Zo hoort dat te gaan bij broer/broertjes...

En wat je moeder betreft, daar moet je je gewoon tegen verzetten. Vooral als je puber bent, anders zal je moeder de baas over je blijven!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

To post hierboven: Vooral doen, Dan mag je zelf wss ook niet meer achter je Xbox.

--
Back 2 topic:

Tjah, hetzelfde probleem had ik ook met mijn zusje.. Ik nam op een gegeven moment gewoon de batterypacks uit de controller en legde ze bovenop mijn kast neer..

Toen drong het eindelijk tot haar door "hey, laat ik maar een nieuw account aanmaken".

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 09-12-2009 15:20 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Marzman schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:05:
[...]

Op zich wel, als hij onder zijn eigen account zou spelen. Het is een beetje gaar als je een spel koopt en de volgende keer dat je het opstart het uitgespeeld is :p

Kan je niet gewoon een account voor je broertje aanmaken of uitloggen op Xbox live?
Hij speelt toch onder zijn account? Staat zo in de TS.

Daarom zie ik eigenlijk het hele probleem niet :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:55
Vraag me af hoe oud de TS eigenlijk is.

Wanneer je broertje toch onder zijn eigen account speelt zie ik geen probleem, en wat is er erg aan dat je broertje een hogere gamersscore heeft, dat is ook zo het einde van de wereld.
Ik heb mijn broertje nooit verboden op mijn console te spelen, hij begon zelfs leuker te vinden,later kocht hij erzelf een en nu kunnen we samen games halen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DarkX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:26:
[...]

Hij speelt toch onder zijn account? Staat zo in de TS.

Daarom zie ik eigenlijk het hele probleem niet :)
Dan zie ik ook het probleem niet. Mijn zusje woont hier niet, maar als ze zou willen krijgt ze de sleutel en mag ze zo veel spelen op mijn Xbox als ze wil als ik er niet ben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 12:13
Ik zie het directe probleem niet echt, jij kan alles nog spelen toch? Wat boeit het dat hij een hogere GS heeft.

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:08
mijn zeer nuttige reactie in 2 woorden

Achievement Whore |:(

Je broertje lijkt op mijn broer, alleen dan met de World of Warcraft achievements. Speel een spel nou gewoon om de spel en niet "die-hard" achievements jagen. :/

Overigens zou ik hem wel gewoon mee laten betalen met die live arcade games. Denk je Trouwens niet dat hij gaat huilen / whatever als hij niet meer kan spelen dmv die blokkade?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 16:41
FireBladeX schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:50:
mijn zeer nuttige reactie in 2 woorden

Achievement Whore |:(

Je broertje lijkt op mijn broer, alleen dan met de World of Warcraft achievements. Speel een spel nou gewoon om de spel en niet "die-hard" achievements jagen. :/

Overigens zou ik hem wel gewoon mee laten betalen met die live arcade games. Denk je Trouwens niet dat hij gaat huilen / whatever als hij niet meer kan spelen dmv die blokkade?
Aangezien die achievments het enige leuke zijn :P

./wave firebladex

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 21:01
Ik denk dat hij er gewoon het meest van geniet dat jij er door ge-irriteerd raakt. Als je dat nou eens van je af zet, want daar gaat het uiteindelijk om. Jij wil graag meer achivements hebben dan je broertje, en je vind het zo te lezen meer dan vervelend dat hij er meer heeft. Kan je of er heel moeilijk om gaan doen, of accepteren en je er niet druk om maken.

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:10:
Mijn broertje is nogal irritant in het proberen te overtreffen van mij. Ik heb een Xbox gekocht, Ik heb nu ook Live gold lidmaatschap en Xbox points gekocht. Maar nu is het de hele tijd dat als ik een spel koop met de Xbox points, dat hij dat dan ook kan spelen :( . Dus dan als ik even niet speel, gaat hij direct op mijn spel alle archievements zitten halen. Het is zelfs al zo erg dat hij mijn gamerscore heeft ingehaald :( . En als ik dan zeg tegen m dat ie niet meer op mijn xbox mag, gaat ie weer naar me moeder. Moeders zegt dat ie er gewoon op mag. Dus mijn vraag :

Is er een manier om Spellen, gekocht bij de game marketplace met live points, Privé te maken/Te koppelen aan 1 xbox live profiel?

Als hij wil spelen moet ie zelf ook maar eens wat kopen :9
Alvast bedankt mensen. _/-\o_
MVG thomas
In 1 woord...geweldig je broertje _O- :')

Wat ik zou doen, elke keer als je klaar bent met spelen. Het spel ergens bewaren waar hij het niet kan vinden :Y
Of de adapter van je Xbox verstoppen als je weggaat _O-

:Edit

Of je broertje keihard beuken })

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 18:22
Xtr3me4me schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:20:
[...]

In 1 woord...geweldig je broertje _O- :')

Wat ik zou doen, elke keer als je klaar bent met spelen. Het spel ergens bewaren waar hij het niet kan vinden :Y
Of de adapter van je Xbox verstoppen als je weggaat _O-

:Edit

Of je broertje keihard beuken })
Ja, meppen werkt goed, is ook mijn ervaring.
Ach, ik heb de PS3 + HDTV + Xbox 360 + PSone samen met mijn broer gekocht, wordt alleen binnenkort wat geruzie als ik op kamers ga :)

• v8power67
  • Laatst online: 30-11 21:33

v8power67

Psn: Mausosaurus

wees lief voor je broertje en koop een 2e (gebannde :P) xbox voor hem :D 100 euro of zoiets :P
hoppa ben je van al het gezeik af. en als ie dan weer op jou xbox gaat gewoon geld vragen en anders zijn spaarpotje plunderen :P enne met moeders had ik altijd het zelfde ze zei precies zelfde als jou ma.
maar gewoon blijven volhouden aanhouder wint :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Leg gewoon je controller op een kast ofzo..
Dan kan hij alleen de console nog aanzetten via de knop op de 360 zelf, maar kan verder niets... ;)

Verwijderd

Batterij/accu uit de controller halen ?
Slot op je deur ?

Verwijderd

offtopic:
God god god dit topic is zo grappig!

Wat HackZois zegt kan je proberen

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hehe doet me denken aan mijn broertje een jaar of 10 geleden ofzo. Speelde MGS, had ik de op de playstation tot aan de eind boss gespeeld. Zat me helemaal te verheugen op dat gevecht op school. Kom ik thuis, had ie die boss verslagen en mijn savegame per ongeluk weg gegooid.... Was wel boos toen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

voeding kabel uit je xbox halen en ergens neer leggen waar je moeder / broertje niet kan vinde. deed me vader ook als ik teveel achter me nintendo zat ( ongeveer 8 jaar geleden :p )
bijv in je kleding kast aangezien dat je broertje daar niet zoek :p alleen wel een beetje verstoppen anders vind je moeder hem :p
ik zou nooit een xbox controller weg leggen, want je kan voor max 30 euro een controller halen. dus dan kan hij er alsnog achter :)

anders zeuren tegen je moeder over dat hij de games uit speelt die jij van plan was om uit te spelen

Verwijderd

Hier is 1 optie voor 230 aan de deurklink van je kamer.

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-11 18:30
Mijn broertje spant de kroon. Elke dag zit hij op mn kamer MW2 te spelen op de xbox. En als ik dan wild at hij er mee stopt omdat ik rustig op mn kamer wil zitten zeurt ie dat ie t geluidw el auit doet. etc etc.

Hij computert zoveel, dat ik me op een gegeven moment schuldig voel om hem weg te trekken achter dat ding, hij heeft immers niks anders te doen, en is ook gelijk down als hij moet stoppen.

Lets face it,

Anno 2009 is er niks te doen voor jongens van 14 jaar, vooral niet in de winter. Hij houd niet van sporten, buiten is het koud/nat, tv kijken is nix aan vergeleken gamen en huiswerk doet hij op school. Meiden zijn ze ook nog te jong voor, dus wat doe je dan, gamen....

Heerl irritant.....

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bert2000. Laat hem een paar maandjes folders rondbrengen zodat ie zelf een 360 + MW2 kan kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:03:
Tevens lijkt het mij helemaal niet verstandig om op een XBOX 360 te gaan zitten. Daar kan dat ding niet tegen :p
Wel hoor, alleen is die dan kapot.. maar dat doet die ook zonder dat je erop zit! :P

Maar goed, koop een PS3.. laat je broertje die Xdoos betalen en allebei blij. :+

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 22:39

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Voedingskabel gewoon in je kluis op school douwen s ochtends en 's middags weer terug meenemen spelen, en als je weggaat hem boven op je kast leggen, over?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:53

MsG

Forumzwerver

Ik vind het een beetje geneuzel eerlijk gezegd. Alsof je in een gezin alles dubbel moet kopen omdat zoonlief niet wil delen ook al zijn het zijn eigen centen. Als hij ze gewoon achieved in zn eigen account, wat is er dan nou echt aan de hand? Het feit dat hij je owned qua achievements? Tja misschien moet je dan wat vaker of beter spelen ipv je broertje te verslaan door de controller te verstoppen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-11 18:30
SR8 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:33:
Bert2000. Laat hem een paar maandjes folders rondbrengen zodat ie zelf een 360 + MW2 kan kopen.
Zeg maar een half jaar, dan heb je nog de kosten van een hd scherm en een xbox live gold abbo, folders rondbrengen is geen optie. En ik ga hem geen xbox geven die jonge is al zwaar verwent

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je kan dit heel simpel oplossen.
Koop een memory card. Die krengen heb je tegenwoordig al vanaf € 10,- voor een 64Mb ofzo. Grootte maakt niet zoveel uit want je hoeft er alleen maar een profiel op te zetten.
Verplaats nu je Live profiel van je harde schijf naar je memory card.
Als je gaat gamen, dan steek je je memory card in de Xbox en dan kan je bij al je bij al je aangeschafte content, kan je op live, etc. Game je niet, dan haal je je memory card er uit, dan logt je Xbox niet meer in op Live, en heeft je broertje ook geen toegang meer tot alle gedownloade games en content (want het bijbehorende account is niet op die Xbox geinstalleerd).
Het mooie van zo'n memory card is dat hij klein genoeg is om in je broekzak te steken, of om hem gewoon ergens in een lade te verstoppen.

Een bijkomend voordeel is dat als je bij je vrienden langs gaat, je je memory card bij hun in hun Xbox kan steken, en zo kan gamen onder jouw gamertag.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Delen werkt ook 2 kanten op; dan ga je toch lekker met zíjn Action Man spelen als hij op je Xbox aan het gamen is???

Maar ben het eens met MsG, 2 xboxen in 1 gezin is gewoon too much... koop dan een tweede controller en ga lekker samen gamen... is ook nog eens leuker!

Verwijderd

Bert2000 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:19:
Mijn broertje spant de kroon. Elke dag zit hij op mn kamer MW2 te spelen op de xbox. En als ik dan wild at hij er mee stopt omdat ik rustig op mn kamer wil zitten zeurt ie dat ie t geluidw el auit doet. etc etc.

Hij computert zoveel, dat ik me op een gegeven moment schuldig voel om hem weg te trekken achter dat ding, hij heeft immers niks anders te doen, en is ook gelijk down als hij moet stoppen.

Lets face it,

Anno 2009 is er niks te doen voor jongens van 14 jaar, vooral niet in de winter. Hij houd niet van sporten, buiten is het koud/nat, tv kijken is nix aan vergeleken gamen en huiswerk doet hij op school. Meiden zijn ze ook nog te jong voor, dus wat doe je dan, gamen....

Heerl irritant.....
Ik moet toch even happen.

Ten eerste: jouw kamer, als jij daar rustig wilt zitten heeft hij daar niets te zoeken. Is geen discussiepunt.
Ten tweede: wat betreft die Xbox, jij hebt een gold account, hij niet. Maak voor hem een silver account, kost niets, kandie geen betaalde games spelen. Klaar. Wilde gold? Magtie zelf kopen.
Tot slot: d'r is zat te doen voor 14 jarigen. Ik heb me vroeger geen moment verveeld. Dat hij niet creatief genoeg is om leuke dingen te doen mag jou probleem niet zijn dunkt me.

Niet zo over je heen laten lopen. Natuurlijk moet je leren delen, maar dat is iets anders dan iemand van je laten profiteren en gemakszucht aanmoedigen.

Oh, en dat je je stoort een je broertje die te pas en te onpas bij jou en op jouw systeem zit te gamen. daar kan ik geheel inkomen. Dat je je druk maakt over z'n gamerscore niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 16:57 ]

• M3!
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 15:36

M3!

Alhoewel ik het een beetje kinderachtig vind moet ik wel zeggen dat je een beetje gelijk hebt wat betreft het delen. Hoe ver moet het gaan? Koop jij straks op je 18e een auto, moet hij er dan ook direct in kunnen rijden? Ga gewoon een gesprek aan met je ouders en regel wat. Kinderachtig wachtwoorden in gaan stellen en controllers weg leggen levert alleen maar meer gezeik op.

Over die achievements zou ik me niet zo zorgen maken, ben je misschien niet gewoon een klein beetje jaloers dat je broertje beter is/meer tijd heeft om al gamend door te brengen?

Verwijderd

haha heb precies hetzelfde probleem alleen dan met oudere broer.
Enige mogelijkheid is om geen live te kopen en controller te verbergen of hem achter die xbox vandaan te slaan haha.

Verwijderd

Quantum field theory? Dat heeft niets met dit onderwerp te maken.

Verwijderd

aahhh wat een lief topic O+
"Mijn broertje pest me door achievements te halen en beter te zijn"

Wat zijn de zorgen van een kind toch mooi en onschuldig hahaha

edit.. wacht, dit topic is tering oud |:(

Maar goed, net zo vermakelijk

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2010 13:53 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:51:
edit.. wacht, dit topic is tering oud |:(