Ik snap zowieso niet dat er geen fatsoenlijke Navigatie Software voor de BlackBerry wordt ontwikkeld, in essentie is en blijft de BlackBerry gericht op de zakelijke markt, en juist deze Zakenlui zitten (in mijn beleving) extreem veel op de weg + hebben de middelen (of de baas) om zo'n €80,- voor Navigatiesoftware neer te tellen. Then again, ze hebben het geld toch wel, dus hebben ze wellicht liever een Los-, of InbouwNavigatieapparaat

. Dan is het weer logisch dat de BlackBerry een beetje een vergeten paardje is.
Al met al zie ik de voordelen van TomTom wel in, maar zelfs als ik een iPhone had, zou ik er geen €80,- voor uitgeven (+ nog een houder van €70,- (ofzo), aangezien ik filmpjes gezien had waarin de Interne GPS van de iPhone het nogal slecht had zonder de Houder (met GPS (Versterker?)).
Zover mijn kennis reikt is het niet mogelijk om alle oude berichten naar je BlackBerry te gaan Syncen (wat ik persoonlijk echt hemels vind, heb die ellende op verschillende andere telefoons voorbij zien komen, en dan kon ik voor kennisen weer op gaan zoeken hoe je alles in een keer verwijderd enzo (want 700 berichten handmatig op gelezen zetten zonder "alles markeren als gelezen" optie, is nooit grappig.)
Je zou wellicht is kunnen kijken naar de Gmail App, deze gaat niet via BIS geloof ik, wellicht dat deze doet wat je wil.
Mocht je genoegen nemen met alle berichten, van nu af aan, en wil je toch al je Labels ook zien in Gmail, dan kun je is kijken naar de
Enhanced Gmail Plugin.
Hoop dat je er iets aan hebt! Zoniet, mijn excuses.