Iphone 3gs

Pagina: 1
Acties:
  • 767 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hey Mensen,

Heb nu al half jaar een HTC Diamond 2, maar ik ga toch voor een Iphone 3gs 16gb.
Mijn vraag is, waneer wordt de Iphone 4G verwacht, en wat zal eventueel de verschillen zijn tussen 3gs en 4g?
Ik wil niet veel geld leggen voor een telefoon die 6 maanden top is en dan een betere versie uit is.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Denk dat we die wel mogen verwachten in 2010. Maar heb er niet de hoop op na dat je die in je handen zult hebben in het 1e kwartaal van 2010. Als ik een beetje Apple ken. Zal het niet eerder op de markt komen dan de 2e kwartaal van 2010.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:39
Er zal altijd een betere snellere goedkopere komen, dus wachten is geen optie. Er zijn op het moment geen geruchten van een nieuwe iPhone 4G ( Betwijfel dat dit een naam zal worden ). Er zijn wel geruchten van een kleinere iPhone.

Telefoons zijn zoals pc's, de ene keer zijn ze in de mode, de andere keer uit de mode...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Nu online
Hebben jullie gelijk in, kocht mijn computer voor 1400 euro en de dag daarna kwam voor zelfde prijs betere hardware uit.
Het is net een loting, je weet het maar nooit.

Ik wil een 16GB Iphone 3GS, maar twijfel nog tussen de HD2.
Zelf heb ik de Diamond 2, en WM vind ik leuk, maar veelste weinig apps, ik wil juist veel gebruik maken van mijn mobiele internet, daarvoor is iphone handiger denk ik? meer apps e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
De afgelopen twee iPhones kwamen beiden in Juni uit, een jaar na elkaar. Mag je dan conclusies trekken? Dat is de roulette idd...

Ik heb een iPhone 3G, en kan nog prima meekomen... al is hij wat trager, hij mist niet echt essentiële functies voor mij. Als de 3Gs alles kan dat je wil, dan is het gewoon een goede telefoon voor je en kun je bijna geen miskoop doen toch? :P

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:39
Caneezy schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:55:
Hebben jullie gelijk in, kocht mijn computer voor 1400 euro en de dag daarna kwam voor zelfde prijs betere hardware uit.
Het is net een loting, je weet het maar nooit.

Ik wil een 16GB Iphone 3GS, maar twijfel nog tussen de HD2.
Zelf heb ik de Diamond 2, en WM vind ik leuk, maar veelste weinig apps, ik wil juist veel gebruik maken van mijn mobiele internet, daarvoor is iphone handiger denk ik? meer apps e.d
Je kan de best de volgende topcis even afgaan :

ervaringen : [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23
App(Store) : [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2
Aankopen : [iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Dat is op dit moment nog onduidelijk maar dat zal wel halverwege 2010 of later worden, wil je sowieso niet veel geld aan een telefoon uitgeven max. € 650+ dan kun je nu alvast wel een 3GS kopen en tegen de tijd dat de 4g uitkomt dan raak je 3GS wel weer kwijt!

[ Voor 7% gewijzigd door Snorry op 09-12-2009 13:10 ]

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Nu online
Naja, ik heb t-mobile abbonoment, waneer de 4G uitkomt, moet ik mijn contract verlengen, dan zou ik wss de 4g krijgen met nieuwe abbo. Dat lijkt me leuk :)
Het kan alles wat ik wil en wat het moet, het wordt maar de 32GB Iphone 3GS.

Zijn er hier nog tips over de 3Gs wat ik moet weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 21:13
niet laten vallen :+

Afbeeldingslocatie: http://images04.olx.ca/ui/2/99/13/33699613_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaringen + TIPS : [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23
Lees dit aandachtig door, ik denk dat je daar veel uit kunt halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
heb je een beetje geduld dan kan je (zeer waarschijnlijk) rond Juni de iPhone 4G nemen.

als de verbeteringen van de 4G tov 3GS niet groot zijn, kan je er zeker van zijn dat je dan een 3GS voor een zeer goedkope prijs kan overnemen van iemand, want voor vele zal dan ook hun 2 jarig contract aflopen van T-Mobile, en wordt markplaats overspoeld met de 3GS :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 21:13
3gs = 6 maanden oud dus 2 jarig contract met 3GS is voorlopig nog niet afgelopen ;) de 3G wel. Overigens zie ik nog steeds 2de generatie iphones voor 200+ verkocht worden. Zijn redelijk waardevast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Caneezy, op zich is dit een geinig onderwerp. Maar je mag wel iets meer inzet tonen. Probeer een goede titel te kiezen. Wat had je zelf al gevonden qua geruchten? Of wat zou je graag willen zien? Daarbij zijn er natuurlijk al topics over dit onderwerp :). Neem bijv. iPhone 4G met ingebouwde RIFD-lezer.

Deze gaat iig op slot.

[ Voor 104% gewijzigd door Hoedje op 16-12-2009 15:52 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.