Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Mijn 360 is kapot ! :O Ik heb het onding al meer dan twee jaar, en ik heb geen garantie meer. Daarom hoop ik dat iemand hier misschien weet wat er loos kan zijn.

De laatste maand wilde mijn 360 nog wel eens crashen, vooral als ik wat lang achter elkaar speelde. Hij gaf dan twee rode kwarten - de 1e en 3e (de linkerhelft,dus) - iets dat na enige gegoogle op oververhitting blijkt te wijzen. Ik dacht dat de koeling wat stoffig was (zoals ook bij mijn pc regelmatig het geval is, maar die kan ik schoonmaken - de xbox heb ik nog nooit opengemaakt). Meestal zette ik de xbox uit, wachtte ik een tijdje, en dan deed ie het weer prima.

Gisteravond gebeurde hetzelfde, en heb ik hem uitgezet. Toen ik vanmiddag mijn huisgenoot in FIFA af wilde ranselen, crashte hij echter weer vrij snel. Ook in andere spellen crasht ie vrijwel meteen (binnen een minuut of vijf/tien). Steeds met dezelfde error. Wanneer ik op eject en synch druk om de onderliggende error te zien krijg ik de volgende code: 0120.

Het gekke is dat ik tussendoor wel een hele aflevering van Top Gear in HD WMV gekeken heb, en hij daar geen problemen mee had. Heeft dit inderdaad te maken met oververhitting, of is er hier meer aan de hand?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:13

Ankh

|true

Volgens mij heeft een XBOX360 3 jaar garantie tegenwoordig. Ik zou Microsoft allicht even bellen, misschien dat ze je kunnen helpen. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmmm, hier staat een eventuele oplossing: http://xbox-experts.com/errorcode/E24/0120/

[ Voor 54% gewijzigd door Outerspace op 08-12-2009 15:25 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Topicstarter
Ja, daar was ik ook al langs gesurfed. Daar betreft het echter drie rode cirkels in combinatie met error code 0120, terwijl het bij gepaard gaat met twee rode cirkels.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bel gewoon naar microsoft. Zij zijn erg coulant in dit soort zaken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

ik denk ook dat je de ring of death hebt. ik heb het enkele weken geleden hetzelfde voor gehad en microsoft heeft mijn xbox gemaakt en ze zeiden dat het de ring of death was

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:40
Beetje vaag allemaal.
Zou gewoon bellen en hem laten repareren :D.

Misschien dat je hier iets kunt vinden?
Xbox 360 defecten topic Deel 3
Pagina: 1