Hallo,
Ik heb even zitten zoeken hier in dit forum maar ben niet veel wijzer geworden omdat wat de een zegt weer wordt ontkend door de ander.
Ik wil op mijn PC Windows 7 installeren. Nu heb ik op mijn PC Vista HP staan. Ik ben een middelbare scholier dus ik kan legaal aan zo'n studenten licentie komen.
Ik heb even zitten zoeken hier in dit forum maar ben niet veel wijzer geworden omdat wat de een zegt weer wordt ontkend door de ander.
Ik wil op mijn PC Windows 7 installeren. Nu heb ik op mijn PC Vista HP staan. Ik ben een middelbare scholier dus ik kan legaal aan zo'n studenten licentie komen.
- Is de aanbieding van Slim.nl voor havo-scholieren - W7 Pro, €50 - het goedkoopste voor een studenten licentie?
- Is het mogelijk om een schone installatie te doen want ik heb geen zin om mijn Vista te upgraden
- Op hoeveel computers tegelijk kan ik de zelfde licentie gebruiken? Het zou mooi zijn als ik ook op mijn laptop deze licentie kan gebruiken. Wordt hier nog op gecontroleerd of niet echt?
- Als ik dat bestel bij Slim.nl, wat krijg ik dan? Ik neem aan de DVD, staat daar ook de 64-bits versie bij?
- Ik heb een netbook, daar staat W7 starter op, die is nog niet geactiveerd, kan ik die Pro-licentie ook gebruiken om de starter versie te activeren?