Insecten in mijn scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 673 views

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 08:36
Belachelijk rare titel voor een onderwerp maar het is werkelijkheid. Al enige tijd heb ik 2 dode insecten in mijn scherm zitten. Ik heb een flat screen van samsung (als het wat uitmaakt :p).

Ik heb al geprobeerd om met een compressor lucht door de gaten in het scherm laten blazen, maar er komt maar geen beweging in. Heeft hier iemand een oplossing die de moeite waar is te testen. Het scherm gaan demonteren zie ik wat minder zitten.

Het probleem is natuurlijk zeer vervelend. Het lijkt immers nu of ik 2 groepen van 2 dode pixels op mijn scherm heb :p De gesneuvelden nemen immers ongeveer 2 pixels in beslag.
Ik hoop dus dat iemand mij verder kan helpen, want ik vrees ervoor dat zoiets in de garantievoorwaarden staat :D

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

insect in mijn 930BF

Zie oa dit topic en de diverse links :)
Samsung kwaaltje vooral :/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:17
Fruitvliegjes toevallig? :P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 09:29

kronolith

[EDIT]

Ik vrees dat de enige manier om hierbnij te komen is, is door het scherm open te maken, waardoor waarschijnlijk je garantie vervalt....

(ik vraag me altijd af hoe die beesten daar komen...)

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
kronolith schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:58:

(ik vraag me altijd af hoe die beesten daar komen...)
moedervlieg voelt warmte en legt haar eitje in een gaatje wat kleiner is als haar lichaam?

net zoiets als vissen in een bergmeertje, hoe de fok komen ze daar? :P

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Of van die onweersbeestjes die zijn zo klein dat je ook overal in en tussen kunnen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:17
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~apkmanni/bug.gif

Hmm, zit er eentje in scherm..

Waarom is het een samsung kwaal dan? Worden de TFT's daar in een vliegjes fabriek in elkaar gezet?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 08:36
Alvast bedankt voor de snelle reactie. Ik zal alvast alles doornemen en zien.
Waarschijnlijk zullen we wel eens polsen bij de garantie omdat we het scherm toch niet open gaan doen.

Ik hou dit onderwerp wel op de hoogte ;)

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:57
LED-Maniak schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:16:
[afbeelding]

Hmm, zit er eentje in scherm..

Waarom is het een samsung kwaal dan? Worden de TFT's daar in een vliegjes fabriek in elkaar gezet?
lol als dit in een ander topic had gestaan had ik gedacht: wat zit daar nou in mijn scherm

[ Voor 11% gewijzigd door Twistedmark op 07-12-2009 22:14 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Kijk voor de grap eens wat je vindt als je je topictitel in de GoT search gooit:
Help, er zit een beest in mijn scherm.

Als je wat creatiever zoekt vind je letterlijk tientallen topics hierover. Nog eentje voegt niets toe, dus gaat deze op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.