Toon posts:

P4 als simpel gamepctje?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Verwijderd

Topicstarter
Helluw

Gezien ik weer af en toe wat games wil spelen heb ik een p4 3.0 kunnen bemachtigen, ik had nog een fx5500 256 mb kaartje liggen, die erin gepropt...enja...draait best redelijk.

nu zou ik toch even wat meer willen...alleen wel low budget...zo vaak speel ik ook weer niet.

wat ik heb is een (complete) Fujitsu-Siemens SCALEO P P4 3.0ht, 1gb gegeugen, (voeding is 300W).

mijn idee nu was om a) geheugen erbij b) andere vga-kaart erin...echter, na mn vodookaartjes tijdperk heb ik het niet meer gevolgd....(auw wordt oud) en heb dus geen idee wat er nu voor een kaartje in zou kunnen, leukste zou zijn natuurlijk een 2e handsje via marktplaats oid.

wie kan me adviseren?

greeting Dickertjedap

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:32
Wat voor spellen speel je ? Als je bijvoorbeeld de laatste call of duty's en dergelijke wil spelen zal je het sowieso niet redden met deze pc. Als je die spellen wel wil kunnen spelen kun je beter even sparen en voor 'vanaf €500,-' een leuk pc'tje kopen die 100x zo snel is. Er bestaan nu een paar jaar core2duo's, dat zijn zegmaar 2 cpu's-in-één. En daar weer opvolgers van(core2quad, i7,i5). Je moet trouwens niet meer te veel letten op het aantal ghz, of het aantal geheugen op een videokaart. :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Hetzelfde gaat op voor oude/2ehands kaarten.
Kijk wat er te vinden is en welke het best aan je eisen voldoet. Door middel van benchmarks kun je een heel eind komen om te bepalen welke kaart het beste voor je is.
Omdat we verwachten dat je zelf op zoek gaat naar wat voor jou de beste kaart is en je natuurlijk zelf moet bepalen aan de hand van je eisen wat de beste is gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.