Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07 16:39

neanderthaler

Are friends electric?

neanderthaler schreef op woensdag 02 december 2015 @ 08:17:
Ik heb de ATV1 weer opnieuw aangesloten. De xbmc versie is 12. Nu heb ik hem eindelijk bedraad kunnen aansluiten, de range extender die ik van iemand te leen heb, heeft ook een netwerkpoort.

Enige probleem is dat er geen ondertitel addon in de originele xbmc-repo lijkt te zijn inbegrepen. Iemand enig idee hoe ik dit alsnog toegevoegd krijg?
Probleem met de ondertitels nog niet opgelost. Als ik de originele XMBC-repo selecteer, staat er niet bij ondertitels. Zou ik de officiele Kodi / XBMC repo er op wil zetten, kan ik dan https://github.com/xbmc/ invoeren en zet hij ze er dan op?

Ik durf hem niet zelf te laten update, ben bang dat er gedonder met de videokaart komt. Helaas is er heel weinig meer te vinden over crystalbuntu, is bijna allemaal overschreven door info over OSMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
neanderthaler schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:13:
[...]
Probleem met de ondertitels nog niet opgelost. Als ik de originele XMBC-repo selecteer, staat er niet bij ondertitels. Zou ik de officiele Kodi / XBMC repo er op wil zetten, kan ik dan https://github.com/xbmc/ invoeren en zet hij ze er dan op?

Ik durf hem niet zelf te laten update, ben bang dat er gedonder met de videokaart komt. Helaas is er heel weinig meer te vinden over crystalbuntu, is bijna allemaal overschreven door info over OSMC.
Zijn er überhaupt nog wel addons voor XBMC 12?
De OSMC HDD installer is nog niet perfect, maar Crystalbuntu wordt inderdaad niet meer ondersteund.

Misschien toch eens de gok wagen en OSMC proberen?
Deze post beschrijft hoe iemand met de USB installer de HDD installatie handmatig voor elkaar gekregen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LeGato23 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:02:
De opvolger van Crystalbuntu, OSMC, is sinds vandaag uitgebracht voor de Apple TV1.

De installer is momenteel nog enkel voor het live runnen vanaf USB stick, maar mogelijk komt er ook een installer om OSMC op de interne HDD te installeren.
De bug in de HDD installer is opgelost, en een nieuwe HDD installer van OSMC voor AppleTV1 is beschikbaar.
Zojuist door mijzelf getest en werkt prima!

Bij gebruik van deze installer komt er in de begin (tekst) fase van de installer een melding dat de USB stick verwijderd moet worden, en de ATV voor minstens 10 seconden uitgezet moet worden.
Doe niet zo eigenwijs als ik door de ATV alleen te herstarten met de afstandsbediening (toetsen '-' en 'menu' ingedrukt houden). Dit resulteert in een hangende installatie tijdens 'Installing files'.

Na nogmaals de installer gestart te hebben en netjes volgens instructie de ATV uit- en aangezet te hebben werkt de nieuwe HDD installer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

En wat zijn je ervaringen tot nu toe? De ontwikkelaar achter OSMC heeft een tijdje onder vuur gelegen op de Kodi fora, maar blijkbaar verscheept hij nu toch netjes Kodi 16 met CrystalHD-ondersteuning... Benieuwd of hij die code effectief onderhoudt of alleen maar terug 'geactiveerd' heeft. Upstream is het project immers dood vziw.

Edit: nog even github gecheckt, laatste wijziging van 2013...

[ Voor 8% gewijzigd door Borromini op 08-03-2016 23:48 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste