Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een nieuwe tv aan teschaffen voor minder dan 600 euro (ben pas 15 hoor ;( )
maar ik mag geen kabel tv
en ga het alleen maar gebruiken voor :
me xbox 360
me computer
en me dvd speler

en nou weet ik niet wast ik moet gaan doen voor dat geld. . .
want ik wil zo groot mogelijk zegmaar maar ook weer goede beeld kwaliteit ^o)

grt.
linds.

ps. minstens 32"

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zou met 32" gaan voor HD Ready, Full HD zie je pas echt goed vanaf 42" en hoger.

offtopic:
Waarom mag je in vredesnaam geen kabel?

[ Voor 44% gewijzigd door Imperium op 05-12-2009 22:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik dan helemaal niet meer beneden tv ga kijken-.-"
en eigenlijk kijk ik tog geen tv en zowel dan doe ik dat vie internet:P

grt.
Linds.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17

franssie

Save the albatross

voor dat geld kan je ook wel full krijgen. anyway - ik zou voor een TV gaan met een DVB-T tuner ingebouwd, al mag je dan geen kabel kan je wel ned 123 kijken en als je er eentje neemt met een CI slot kan je later altijd nog digitenne nemen (stiekum of als je op kamers oid gaat wat niet zo lang meer gaat duren als je nu al 15 bent).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-02 18:16
Als je veel gaat xboxen en op computer is full-hd een must. Gewone dvd's zien er op full-hd tv's meestal ronduit beroerd uit door al het scalen, maar moet wel zeggen dat ik erg gevoelig ben voor digitale (scalings) artifacts.

Samsung maakt goede lcd's van rond de 500-600 euro die goed beeld geven op xbox. LE32B650 bijvoorbeeld. Of als je nog even wacht tot de nieuwe modellen komen (rond het voorjaar denk ik) kun je voor rond de 600- 700 euro wel een panasonic P42g10 full-HD plasma tv kopen met op native resolutie een gruwelijk mooi beeld.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48
gastje13 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:54:
Als je veel gaat xboxen en op computer is full-hd een must. Gewone dvd's zien er op full-hd tv's meestal ronduit beroerd uit door al het scalen, maar moet wel zeggen dat ik erg gevoelig ben voor digitale (scalings) artifacts.

Samsung maakt goede lcd's van rond de 500-600 euro die goed beeld geven op xbox. LE32B650 bijvoorbeeld. Of als je nog even wacht tot de nieuwe modellen komen (rond het voorjaar denk ik) kun je voor rond de 600- 700 euro wel een panasonic P42g10 full-HD plasma tv kopen met op native resolutie een gruwelijk mooi beeld.
x360 draait toch maar 720p of heb ik het nou fout

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Er zijn een paar (nog geen handvol volgens mij) Xbox 360-spellen die wel 1080p zijn, maar voor de rest is alles 720p ja.

The devil is in the details.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48
ja precies. dus een full hd is geen must voor xbox :p

Verwijderd

gewoon niet de nieuwste modellen kiezen, maar net eentje van een jaar oud of zo. Goede technologie en toch leuke prijzen :)

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-02 18:16
Meeste games zijn tegenwoordig wél 1080p, saboteur, forza motorsport 3, Episodes of liberty city (i.t.t. de gewone GTA4), Call of duty modern warfare enz

Verwijderd

Topicstarter
jullie maken me het wel moeilijk hoor . . .
ik heb een vriend en die verkoopt zijn 42" hd ready tv
en is mooie kwaliteit maar wat zou een goede prijs daarvoor zijn(jaar oud toen der tijd 700 euro)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

gastje13 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:04:
Meeste games zijn tegenwoordig wél 1080p, saboteur, forza motorsport 3, Episodes of liberty city (i.t.t. de gewone GTA4), Call of duty modern warfare enz
Een upscale naar 1080p inderdaad. Er zijn nog maar zeer weinig games die echt 1080p zijn. Sterker nog: de 720p versie van Call of Duty is al een upscale: de native resolutie is "slechts" 600p.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Beste Linjoe,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Zo is het dus niet de bedoeling om alleen te melden dat het een tv zoekt met een budget van €600,-. Ik stel voor dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar in de praktijk zien hoe een tv presteert als het gaat om dingen als kleurweergave, design, enzovoorts. Maar dat staat dus heel goed uitgelegd in Welke TV moet ik kopen?.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.