Als ik mijn mail wil checken moet ik altijd eerst m'n IPhone unlocken. Is er een manier om een icoon voor nieuwe mail in het 'taakbalkje' bovenin te krijgen?
Niet zonder jailbreak !
gewoon nee.
G_Kracht, ik heb je titel aangepast. Daarnaast zie ik niet terug wat je zelf al hebt geprobeerd. Je loopt al enige tijd mee op GoT, dus je zou moeten weten dat we hier wat eigen inzet verwachten. Dit lijkt me idd meer iets voor [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb ook al vanalles geprobeerd en in de settings gekeken. Dat had ik even moet zeggen, sorry. Ik ga mijn Iphone NIET jailbreaken want ik heb een 'gewone' officiële van T-Mobile en dat wil graag zo houden. Is er misschien nog een appje wat dit zou kunnen?
Nee. Er is geen app die dit kan, behalve dan een app die je via een Jailbreak zou kunnen installeren.
ik heb ook een originele officiele super duper phone van T-mobile. Maar met jailbreaken vernaggel je niets hoor, het opent alleen wat extra deurtjes.
Je wilt een notificatie bij een nieuw mailbericht, maar je wil je telefoon niet jailbreaken. Dan moet je voor jezelf afwegen wat je belangrijker vindt. Als je je telefoon echt niet wilt jailbreaken is het antwoord op je vraag dus: Nee, dat kan niet. Met jailbreaken kan het prima, ik zie dankzij een programma dat ik na het jailbreaken kon installeren zelfs het mailtje op m'n lock-screen.G_Kracht schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:06:
Ik heb ook al vanalles geprobeerd en in de settings gekeken. Dat had ik even moet zeggen, sorry. Ik ga mijn Iphone NIET jailbreaken want ik heb een 'gewone' officiële van T-Mobile en dat wil graag zo houden. Is er misschien nog een appje wat dit zou kunnen?
Het mooie van het jailbreaken van een standaard T-Mobile telefoon is dat je hem altijd gewoon via iTunes kan restoren met de nieuwste officiële firmware. Dan is ie weer net zoals ie nu is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je hem misschien niet meer kan gebruiken bij een nieuwe FW omdat er geen unlock voor is.
offtopic:
@hieronder: Intelliscreen.
Kost, na de trial, een paar Dollar, maar dat is het zeker waard. Ik gebruik het nu al anderhalf jaar.
@hieronder: Intelliscreen.
Kost, na de trial, een paar Dollar, maar dat is het zeker waard. Ik gebruik het nu al anderhalf jaar.
[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 07-12-2009 22:03 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En mag ik hier vragen hoe deze app heet? Want ik ben eigenlijk opzoek naar dezelfde app..
@fsfikke: bedankt!
@fsfikke: bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door the_cyberspace op 07-12-2009 22:15 ]
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Je kan gebruik maken van status notifier, deze geeft alleen een klein icoontje in je taakbalk of, ge gaat voor het "echte" werk en gaat voor LockScreenInfo, met nog veel meer info op je lockscreen .
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Status Notifier, dus. Niet te vinden in de standaard Cydia repositories (alleen voor 2.2.1). Wel in de sinfuliphone repo, of als .deb op verschillende community sites.
Misschien ook wel op de ifoneguide repo, maar dat weet ik niet. Ik heb de .deb geinstalleerd.
Misschien ook wel op de ifoneguide repo, maar dat weet ik niet. Ik heb de .deb geinstalleerd.
Pagina: 1