Tweakers,
Volgens mij de goede sectie, vandaar hier even mijn vraag.
Zag niet echt een up to date en duidelijk topic betreft dit onderwerp, vandaar een nieuw topic.
Mijn schoonvader heeft recent incredimail geinstalleerd op WM7.
Zodra de instellingen van de inkomende en uitgaande server (pop3.live.com en smtp.live.com) zijn ingestelt treden er problemen op.
Het ontvangen van de email gaat goed, het verzenden daar in tegen niet.
Er treden problemen op met de melding dat de server niet reageert, dit gaat ook over de bijbehorende poort (25).
Nu hebben we deze al verandert naar 578 maar ook dat lijkt niets te helpen.
Alles gaat via een beveiligde router, het internetten gaat ook perfect.
Het vreemste van alles, maar geeft misschien ook wel het probleem aan, is dat er wel op een andere locatie via een onbeveiligde router het verzenden en ontvangen wel werkte.
Nu is mijn vraag, waar moet ik het nu zoeken om het werkende te kunnen krijgen?
Volgens mij de goede sectie, vandaar hier even mijn vraag.
Zag niet echt een up to date en duidelijk topic betreft dit onderwerp, vandaar een nieuw topic.
Mijn schoonvader heeft recent incredimail geinstalleerd op WM7.
Zodra de instellingen van de inkomende en uitgaande server (pop3.live.com en smtp.live.com) zijn ingestelt treden er problemen op.
Het ontvangen van de email gaat goed, het verzenden daar in tegen niet.
Er treden problemen op met de melding dat de server niet reageert, dit gaat ook over de bijbehorende poort (25).
Nu hebben we deze al verandert naar 578 maar ook dat lijkt niets te helpen.
Alles gaat via een beveiligde router, het internetten gaat ook perfect.
Het vreemste van alles, maar geeft misschien ook wel het probleem aan, is dat er wel op een andere locatie via een onbeveiligde router het verzenden en ontvangen wel werkte.
Nu is mijn vraag, waar moet ik het nu zoeken om het werkende te kunnen krijgen?