Ik heb al een paar dagen het probleem dat ik niet kan inloggen op mijn Hotmail, via FF én Safari. Ook lukt het me niet om in te loggen op Adium. Af en toe krijg ik de melding "Fout bij aanmelden. Je hebt op dit moment geen toegang tot je Windows Live Hotmail-account. Probeer het later opnieuw" als ik me wil aanmelden. Soms laad hij ook gewoon helemaal niet, helemaal wit venster.
Via een Windows computer van een huisgenoot en mijn iPhone (via Mail, dus niet via Safari op iPhone) kan ik wel mijn e-mail ophalen (MSN niet geprobeerd, maar dat vind ik ook niet belangrijk).
Ik heb mijn cookies e.d. al verwijdert en reboots gedaan, maar het wil maar niet lukken. Google heeft ook nog geen uitkomst geboden dus vandaar dat ik me tot jullie wend.
Iemand enig idee wat het probleem is?
Via een Windows computer van een huisgenoot en mijn iPhone (via Mail, dus niet via Safari op iPhone) kan ik wel mijn e-mail ophalen (MSN niet geprobeerd, maar dat vind ik ook niet belangrijk).
Ik heb mijn cookies e.d. al verwijdert en reboots gedaan, maar het wil maar niet lukken. Google heeft ook nog geen uitkomst geboden dus vandaar dat ik me tot jullie wend.
Iemand enig idee wat het probleem is?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 16:07 ]