Upgraden van PC help

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

• huppelaap1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
Hallo,

Ik wil binnenkort mijn 8600GT videokaart upgraden. maar ik ehb neit zo veel zin om veel geld uit te geven of een nieuwe voeding te kopen. ik zat zelf te denken aan een ati kaart. maar kan dat wel met mij chipset (nvidia nforce 430 mcp)

specs

AMD athlonx2 6000+ (3.0ghz)
asus m2n
2 DVD branders
geluidskaart van soundblaster (oud model)
een HDD samsung (dacht ik) 320 gig
2 gig intern geheugen
XFX 8600 GT
420 watt voeding.

al vast bedankt ;)

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

kronolith

[EDIT]

Mag ik vragen wat je wilt updaten? Je hele pc of alleen die graka? Iets duidelijker had wel gemogen...

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb laatst mijn Nvidia-kaart vervangen door een Ati-kaart met een Nforce-chipset, dus het is geen probleem dat je je huidige kaartje vervangt door een van het merk Ati. Ik zou - als ik jou was - wachten tot de Ati Radeon HD 5670 te koop is, lijkt me een tof kaartje voor je. Welke resolutie game je op?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door, samen met [UG] Upgrade Guide topicoverzicht
Een los 'wat moet ik upgraden'topic zoals deze is niet de bedoeling, daarvoor zijn de upgrade guides bedacht, waarmee je op weg geholpen wordt om te kijken wat je kunt upgraden.

Sowieso is het belangrijk eerst voor jezelf duidelijk te hebben wat je met je pc wil bereiken, dan kun je dan kijken waar je bottleneck zit en wat je moet upgraden.
Dit topic gaat in elk geval dicht.

Dit topic is gesloten.