Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] tekst bewaren na annuleren van edit van post

Pagina: 1
Acties:

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Soms klik je helaas wel eens mis, en druk op je op annuleren ipv verzenden. Voor het plaatsen van een reactie is dit geen groot probleem, je reactie staat immers nog gewoon in de textbox onderaan de pagina, en als je opnieuw op de reageren-knop drukt verschijnt die textbox weer onder de reactie waar je op wilde reageren - inclusief al getikt bericht.

Met het editen van reacties is het wat anders. Als je dan op annuleren klikt ben je je post gewoon kwijt. Mijn request is dat als je bij het editen op annuleren klikt dat je post dan niet verdwijnt, maar even tijdelijk wordt bewaard (eventueel in die reageer-textbox, al lijkt me dat wat onhandig als je na het annuleren besluit te reageren op een andere post en dat je dan ineens daar je edit ziet staan), zodat als je na het annuleren weer op edit klikt van dezelfde post dat je dan je oude aanpassingen weer te zien krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 03-12-2009 12:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie dan meer in het vervangen van de 'annuleren' knop door een kruisje op een andere plek zoals werd voorgesteld in Bevestiging annuleren reactie op Frontpage. Een 'annuleren'-button is in een webformulier sowieso een beetje onlogisch imo...

Intentionally left blank

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ah ja, beter idd :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.