Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Iemand daar ervaring mee? Voor de functie Migratie Engineer?
Ik heb hun gevonden via www.studentenwerk.nl. Hun eigen website is www.cn-it.nl. Ze zijn gevestigd in Hoofddorp. Ik post later de vacature zelf ook even.

[ Voor 56% gewijzigd door Tweekeraar op 03-12-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:12
Welkom op GoT.

Ik zou je willen vragen de topicstart iets uit te breiden met informatie wat je zelf al hebt gevonden. Vermeld daar in elk geval een linkje naar de website van het bedrijf, want de naam is niet bepaald onderscheidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Hier de vacature:

Korte beschrijving van vacature:
Wil je niet meer vakkenvullen of een krantenwijk lopen, maar nu al aan de slag in de ICT? Dan is CN IT op zoek naar jou! CN IT biedt jou de mogelijkheid om parttime aan de slag te gaan als Migratie Engineer voor grote ICT dienstverleners zoals Getronics, Scholten Awater en Device Global!
Beschrijving van vacature:
Als Migratie Engineer richt je nieuwe werkplekken in bij opdrachtgevers in de Randstad. Tijdens deze migraties worden pc’s, notebooks en soms telefoons (VOIP) vervangen bij verschillende multinationals in Nederland. De werkzaamheden zullen bestaan uit het fysiek neerzetten, aansluiten en afkoppelen van de apparatuur, het aansluiten en aanleggen van (bestaande) netwerken doormiddel van bekabeling. Daarnaast zal er soms support worden geleverd aan de eindgebruikers. Je werkt in een leuk team waarbij professionaliteit en goede samenwerking voorop staan!

Arbeidsvoorwaarden:
- Bruto uurloon van € 8,- of hoger;
- Reiskostenvergoeding optioneel;
- Mogelijkheid tot behalen VCA veiligheidscertificaat;
- Verantwoordelijk werk;
- Professionele leerzame werkomgeving;
- Werk in teamverband met leuke collega’s.

Functieomschrijving:
- Migreren van de huidige computerhardware en software naar nieuwe hardware en software;
- Assembleren van computerapparatuur en / of systeemuitbreidingen;
- Controle op de kwaliteit van de assemblagewerkzaamheden op basis van de richtlijnen;
- Inventarisatie van de nieuw binnengekomen computerapparatuur;
- Aansluiten en aanleggen van netwerken doormiddel van bekabeling;
- Indien nodig verlenen van correcte en adequate eerste- en tweedelijns support;
- Het verwerken van probleemaanvragen die niet direct verholpen kunnen worden.

Functie-eisen:
- Affiniteit met ICT, een ICT gerelateerde opleiding is een sterke pré;
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- In het bezit van een OV jaarkaart;
- Per direct beschikbaar voor minimaal 2 dagen per week doordeweeks;
- Minimaal 18 jaar oud;
- Geen 9 tot 5 mentaliteit  flexibele instelling;
- Representatief;
- Teamspeler;
- Hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
- Communicatief vaardig.

Opdrachtgever
Onze opdrachtgevers zijn vooraanstaande ICT dienstverleners die oplossingen bieden waarmee kostenbesparingen en prestatieverbeteringen kunnen worden gerealiseerd. Zij doen dit op projectbasis bij grote organisaties in heel Nederland zoals de ING Bank, Shell, Nike, ANWB en Achmea.

Solliciteren op de vacature van ‘Migratie Engineer’
Spreekt bovenstaande vacature je aan en zie je jezelf als een echte Migratie Engineer? Solliciteer dan direct online via de “Solliciteer Direct” link rechts bovenaan deze pagina. CN IT neemt binnen 3 dagen contact met je op om de mogelijkheden voor jou te bespreken.

TIP!!! Ken je iemand die perfect zou passen bij deze vacature, informeer ze dan over onze website!

CN IT is een jonge, dynamische organisatie, waarin de groei en ontwikkeling van onze IT professionals een centrale plaats inneemt. In slechts een paar jaar heeft CN IT zich gepositioneerd als de marktleider in detachering en werving & selectie van young professionals.

Dienstverbanden van vacature:
- Parttime (overdag)
- Vakantiewerk
- Tijdelijke fulltime baan

Vooropleidingen nodig voor vacature:
- VMBO/MAVO
- HAVO
- VWO
- Anders

Huidige of hoogst genoten opleiding nodig voor vacature:
- MBO
- HBO
- Universiteit

Studierichtingen voor vacature:
- Informatica / Computerkunde / Grafische Vormgeving
- Techniek / Technische Wetenschappen / Logistiek
- Wiskunde / Econometrie

Beroepsgroepen van vacature:
- Elektrotechnisch / Electronica
- ICT
- Technisch / Klusser / Monteur

Regio('s) voor vacature:
- Alkmaar
- Almere
- Alphen aan den Rijn
- Amersfoort
- Amsterdam
- Baarn
- Culemborg
- Delft
- Den Haag
- Gorinchem
- Gouda
- Haarlem
- Hilversum
- Hoofddorp
- Hoorn
- Leiden
- Lelystad
- Naaldwijk
- Rijswijk
- Rotterdam
- Schiphol
- Utrecht
- Zaandam
- Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

@TS: het gaat er meer om dat je aangeeft waarom je er in geinteresseerd bent, wat jouw opleiding is en wat je wilt uit een baan. De hele advertentietekst is niet relevant, waarom denk jij dat het wat voor je is? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik zie dat de verhuisbranche zich ook al als engineer gaat benoemen. Kort gezegd lees ik dit: We zoeken scholieren/studenten die wel eens vaker een computer hebben opgetild om verhuisklussen te doen, waaronder werkplekken inrichten.

Niet echt heel erg IT'ig in mijn visie, maar als dit werk je trekt, waarom niet? Beetje buffelen is niet slecht.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Ik doe dit werk bij CN-IT nu zo'n 1,5 jaar vol plezier.
Je komt gewoon in een team van ICT'ers om de werkplekken aan te sluiten, kleine geheugenupgrades te doen etc. Je bent dus niet aan het verhuizen (hier hebben ze altijd een apart verhuisbedrijf voor), maar voornamelijk kabels aan het aansluiten, en dat voor een behoorlijk salaris.
Het is vaak buiten schooltijden, dus prima te combineren.

Overigens zit je meestal samen met andere jongeren die een ICT opleiding volgen of op een andere manier affiniteit met ICT hebben, dat zorgt toch voor wat plezier in het werk.

Laatst nog een hele leuke klus gehad bij een grote overheidsinstantie, hier moesten alle telefoons naar een andere verdieping. Heb ik lekker samen met een team van Getronics de hele dag nieuwe backbones aan mogen sluiten. Aan het einde van de dag kreeg ik de vraag of ik een paar dagen later weer kon komen om verder te gaan. Nou, graag! :)

[ Voor 23% gewijzigd door AE86 op 03-12-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Lichtelijk offtopic verbaas ik me toch zeer dat dit soort werk (absoluut niet neerbuigend bedoeld) een titel als Migration Engineer krijgt... We geven het een betere naam, dan lijkt het minder vervelend werk.

ontopic, het is makkelijk verdiend geld, en als je een carriere in de ICT wilt is dit wellicht een leuk opstapje. Maar het komt inderdaad neer op: kabels trekken, systeemkasten neerzetten en stekkers/plugjes erin duwen met daarnaast een beetje gebruikersondersteuning, als ik het zo lees.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:37
Inderdaad: respect voor de naamgeving 8)7
Vroeger noemden we dit junior Cisco kabeltrekker nfi :-) O-)
Sinds wanneer is 8 euro bruto p/u een goed loon? Dat is 50 E per dag? Beetje McD salaris imho?

[ Voor 51% gewijzigd door wvkreg op 03-12-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
wvkreg schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:26:
Sinds wanneer is 8 euro bruto p/u een goed loon? Dat is 50 E per dag? Beetje McD salaris imho?
Als ik dan moet kiezen tussen kabelstrekken of in een smerige Mac staan voor dit salaris, dan weet ik het wel... Als bijbaan is dit voor een beginnende/studerende it'er niet slecht.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
Inderdaad, ik deed dit als bijbaan naast mijn MBO. Je zit bij sommige klussen toch wel aan de 9 euro per uur, daarvoor ben je gewoon kabels aan het trekken met een bakje koffie erbij terwijl je lekker over ICT aan het kletsen bent. Vaak ook nog reiskosten vergoeding erbij, prima toch?

In de vakantie heb ik het ooit 4 weken achter elkaar gedaan, 40 uur in de week. Moest ik alle laptops migreren naar Windows Vista + geheugenupgrade. Hiervoor kreeg ik 12 euro per uur, lijkt me niets mis mee als 17 jarige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:37
Da's in dat geval inderdaad niet mis mannen :-) En de McD is idd wel een ernstig slechte baan.
Je kunt hiermee goede praktijkervaring opdoen en ook je communicatie skills worden nog ''on the fly'' getraind...

[ Voor 3% gewijzigd door wvkreg op 03-12-2009 15:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Mijn opleiding is dus MBO Medewerker Beheer ICT (niv3). Zou dit baantje goed aan kunnen sluiten aan mijn opleiding? Die zorgt natuurlijk wel wat ervaring.. En ook zouden ze kunnen kijken naar andere functies via cn it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-09 16:52
Ik ben een keer bij hun op gesprek geweest, maar wat een onprofessionele zooi. Ongeïnteresseerd en niet voorbereid, hadden niets concreets, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een heerlijk relaxed baantje. Voor een student toch lekkere bijverdiensten. In deze slechte economische tijd mag je dan niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Ja precies. Daarom wil ik het ook graag doen. Ook voor mijn werkervaring is dit aantrekkelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:22

_Arthur

blub

bahedou schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:36:
Mijn opleiding is dus MBO Medewerker Beheer ICT (niv3). Zou dit baantje goed aan kunnen sluiten aan mijn opleiding? Die zorgt natuurlijk wel wat ervaring.. En ook zouden ze kunnen kijken naar andere functies via cn it..
Als bijbaantje: ja. Als echte baan: zoek iets met meer inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
_Arthur schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:07:
[...]

Als bijbaantje: ja. Als echte baan: zoek iets met meer inhoud.
Zoals? En weet je toevallig ook wat een mbo-3 zou moeten/kunnen verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
bahedou schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:15:
[...]

Zoals? En weet je toevallig ook wat een mbo-3 zou moeten/kunnen verdienen?
Helpdeskmedewerker? Of junior systeembeheer?

Voor salarissen kun je kijken in dit topic.

Overigens ben ik het helemaal eens met _Arthur, als bijbaantje is dit leuk. Maar het is geen vaste baan. Er zijn soms maanden zonder dat er echt een klus beschikbaar is.
Pagina: 1