Toon posts:

pc samen stellen

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben net nieuw maar ik wil een pc samen gesteld kopen allen ik weet niet wat ik moet hebben

ik wil allen empire total warr hoog(liefst heel hoog) spele en nog een paar nieuwe gamezz
uhm ik heb zoon 800 te bestede ik kan miis nog iets er boven zitten tot zoon 1000 euro

alvaste bedank 8)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 22:08
Neem eens de Best Buy Guides door. Daar staat een hoop informatie.

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-12 09:22

Zuurstok

Passionately curious

Knip, want dit is verre van zinvol.

[ Voor 76% gewijzigd door DaMarcus op 02-12-2009 22:24 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-12 16:20
Daar hebben we de BBG-topics voor.
Zie *LET OP* - Wat moet ik kopen
en [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht

Succes :)

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12 15:26
Je denkt toch niet makkelijk ervan af te komen hè?
Dit soort topics zijn niet helemaal de bedoeling, het is trouwens de bedoeling dat je zelf met een opstelling komt en vraagt wat wij ervan vinden.

Als je zelf je PC in elkaar wilt zetten, mag je ook wat onderzoek doen naar wat je erin wilt hebben, anders koop je maar een overpriced Dell als je toch wilt gamen.

Verwijderd

Topicstarter
kijk ik heb al wat gezocht

allen ik kan er niet eit komen ik weet wel dat de i7 860 even goede miss nog wel beter levert als 945
mar ik denk dat ik voor quad ga om dat die sneller zijn per eu rn ik heb niet zo veel te bestede
uhm ik wil graag wel en geforce gts 1024mb er in hebben

en meer weet ik er ook niet egt van af :P

men niet egt de slimste op dat gebied en ik zal effe kijke op de guide

maare ik ga nu naar bed ik moet morge om half 6 werke :P

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Het is juist de bedoeling dat je gebruik maakt van zulke guides zodat er niet telkens topics als deze aangemaakt worden.

Waarom geen ATI? Hier moet je niet op antwoorden. Ik wil gewoon dat je alle mogelijkheden overweegt ;)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica