Toon posts:

nooit meer HP

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Verwijderd

Topicstarter
In mei 2008 twee HP laptops Pavilion dv 9000 gekocht, bij Mediamarkt. Het duurde tot november en 10-tallen uren werk voordat alle ellende was opgelost, voor korte tijd. Eén van beide bleef telkens vanuit slaapstand opstarten, helpdesk gaf tip van 2,5 A4-tjes en ja hoor, geen resultaat. Tot in oktober 2009 het beeldscherm het opgaf. HP verwees naar Mediamarkt, mediamarkt naar HP of ik was hem 4 tot 12 weken kwijt!!!!! Onderzoek door een plaatselijk bedrijfje (20 euro) wees uit dat op het moederbord de grafische chip was doorgebrand. Was bekend bij HP van bepaalde 9000-serie, maar die van mij viel buiten die serie(!??!) en dus geen fabrieksgarantie-kwestie. Kosten reparatie bijna 500 Eurtjes. Weg met HP, weg met de Mediamarkt. Op grond van het burgerlijk wetboek heeft men recht op een kwalkiteitsgarantie, maar doe je daar een beroep op dan ben je zelf 'de pisang', want weken zonder laptop en maar afwachten of het aanvaard wordt!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mijns in ziens heeft de mediamarkt je laten zitten met de troep, met hun heb je een koopovereenkomst, zij moeten je problemen oplossen. Dat er een HP computer kapot gegaan is, kan gebeuren..

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:03
en dat dit dan een paar weken duurt om op te lossen is redelijk normaal.

Tijd van werken, tijd van rusten

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoi en welkom op GoT :)

Zoals je nu je topcstart verwoord lijkt het meer op een HP/ Mediamarkt bash topic dan op een discussie/ vraag topic. Mocht je een duidelijke vraag of discussiepunt hebben dan mag je daar uiteraard een nieuw topic over openen, maar lees ajb SF Beleid dit wel even door voor de volgende keer :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Dit topic is gesloten.