[iTunes] 64-bits versie geeft foutmelding in Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrieb
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 13:33
Gegroet,

Ja ik heb gegoogled op de error, en ja ik had welgeteld 1 hit (van tweakers zelfs:) Warning bij iTunes startup ) maar dit werkte voor mij niet. Het topic was echter in 2007 opgericht dus ik dacht laat ik het zelf een keer proberen, wellicht zijn er een aantal dingen verandert.

Het zit dus zo, ik heb sinds een weekje een nieuwe pc, mooi systeempje etc, nou heb ik er dus de 64-bits versie van Windows 7 opgezet en nou dacht ik laat ik eens wat nieuwe muziek op mijn iPod zetten. Ik sluit mijn iPod aan, start iTunes op, krijg ik de volgende error:

Deze ipod kan niet worden gebruikt omdat de vereiste software niet is geinstalleerd. Voer het installatieprogramma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en installeer vervolgens de 64-bits versie van iTunes.

Dit dus netjes gedaan, maar het werkte nog niet. Nog een keer geprobeerd, iTunes er compleet afgeveegd, zelfs geprobeerd 32 bits weer te installeren, maar ik kom er zelf niet uit :$

Iemand die met hetzelfde probleem zit/zat of wel een oplossing weet? _/-\o_

Alvast bedankt,

Barrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrieb
niemand met een idee? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 10:50
barrieb schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:38:
Gegroet,

Ja ik heb gegoogled op de error
Googlen op de engelse versie van de error doet wonderen:
http://chris123nt.com/200...working-in-windows-7-x64/

Laat ons weten of het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:36

Wizardtm

>>> H20 <<<

Heb gisteravond ook de 64bits versie van itunes 9.0.2 geinstalleerd in windows 7 maar dat verliep echt perfect.
Heb je niet "gewoon" een corrupte versie van itunes ? Misschien even opnieuw downloaden en installeren ??

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrieb
juulie19 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:17:
[...]

Googlen op de engelse versie van de error doet wonderen:
http://chris123nt.com/200...working-in-windows-7-x64/

Laat ons weten of het werkt ;)
Dat was idd een goede tip, ik heb die link geprobeerd en gekeken wat daar verteld werd. Ik heb mijn oude map Mobile Device Support uit de prullenbak gevist en teruggezet en toen iTunes gereinstalled. Toen kreeg ik een nieuwe foutmelding met dat iTunes niet geopend kon worden omdat "Apple Application Support" niet gevonden kon worden, dit mbv. WinRAR en de setup van iTunes opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het.

Danku zeer _/-\o_